Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Asevelvollisuuden puolesta.
Vieras0059:
Puolustusvoimain lippujuhlan päivä oli ja meni,niin kysytäänpäs seuraavaa.
Oletko asevelvollisuuden puolustaja vai vastustaja?
Ja arvon Naiset/Hupakot,mielellään myös teidän kannanotto/mielipide.
Itse vankkumaton asevollisuuden puolesta puhuja,kertausharjoitukset käynyt ja kaikki.
John Punter:
On jokaisen kansalaisen oikeus ja velvollisuus osallistua isänmaan puolustamiseen.
❤️🇫🇮
Vilpitön kunnioitukseni ja kiitollisuuteni veteraaneille ja kaikille isänmaata palveleville.
Gentleman:
Puolesta. Ei Suomi pysty pitämään yllä uskottavaa puolustusta palkka armeijalla. Intti on ihan hauska paikka ja itselleni siellä vietetty vuosi toi hyviä muistoja👍
lprman1:
En vastaan, enkä puolesta mutta asevelvollisuus pitäisi perustua vapaaehtoisuuteen. Koko asevelvollisuuteen perustuva maanpuolustusmalli on vanhentunut ja sitä vaivaa "sotilaiden" liikakoulutus. Intin ajan voi tehdä paljon hyödyllisempiäkin asioita ja niin moni nykyään tekeekin...jos ei päädy radikaaliin ratkaisuun eli totaalikieltäytymiseen, niin sivari on monelle parempi vaihtoehto, kuin varusmiespalvelus. Onneksi luovuin sotilaspassista jo ajat sitten.
Ja ei...se, että ei käy varusmiespalvelusta ei tarkoita että ei kunnioittaisi sotien veteraaneja. Oletteko itse koskaan jutellut asiasta ihan oikean sotaveteraanin kanssa, että mitä siellä ollaan mieltä asiasta?
Pikkupaavi:
Olen
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta