Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laraxxx  (Luettu 380 kertaa)

Poissa Kyntömies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Laraxxx
« : eilen kello 23:17:36 »
Huvittuneena seurailin nimimerkin.Laraxxx ilmoituksen äänestystä kuvista ja teksteistä naapuri sivulla.Liekkö palvelun tarjoaja taistellu jonkun tyytymättömän asiakkaan kanssa kun välillä oltiin molemmissa reilusti miinuksella ja kohta taas plussalla😃Lienee miinuksen antajalta saldot paukkunu ku nyt ollaankin jo reilusti plussalla taas.kuvat +24 ja teksti +16 kätevää kyllä tuo kun plussaa voi ilmoittaja itsekkin näpytellä niin paljon kun sielu sietää,että näyttää hyvälle”kyllä asiakkaita on ollu ja olen suosittu!

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Laraxxx
« Vastaus #1 : tänään kello 08:04:20 »
^ylläpito myös muuttaa kiusantekomielessä annetut miinukset plussiksi, kuten esim. itselläni.
@Jyväskylä

Poissa Kyntömies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 11:00:01 »
Oho,tää olikin aikamoinen yllätys että noin tehdään!Tää selittääkin miten yhtäkkkä tulee yli 20+ ääntä.Perin reilua rahastusta äänestäjää kohtaan.Ja mistähän ylläpito voi tietää mikä ollut todellisuus asiassa!

Poissa omnom

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : tänään kello 11:17:23 »
^ylläpito myös muuttaa kiusantekomielessä annetut miinukset plussiksi, kuten esim. itselläni.
Naapurisivuston ylläpito muuttaa myös aiheesta annetut miinukset plussiksi ihan pelkästään ilmoittajan yksipuolisella pyynnöllä, joten koko arvostelusysteemi on asiakkaan näkökulmasta erittäin surkea.
-sloppy dicks racing team-

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 11:39:45 »
Ei ylläpito 20 plussaa nyt sentään anna, luullakseni 🤔 Itse sain 5+ eli sen verran, että kiusanteko miinukset lähti. Ja sen verran plussan puolelle, ettei kiusaajaa kiinnostanut tuhlata enempää rahojaan.

Lisäys: mulla nuo ylläpidon plussat meni ilmoittajan historia plussiin, vaikka kiusanhenki antoi ne tekstistä. Joten jos plussat tekstistä ja kuvista, niin olisko ne sit muiden kuin ylläpidon antamia 🤔
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:44:07 kirjoittanut Viveca »
@Jyväskylä