Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hotelliaamu  (Luettu 2579 kertaa)

Poissa pokerjoker

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Hotelliaamu
« : Kesäkuu 03, 2020, 21:02:28 »
Kirjoittellenpa tänne, kun tuntuu että kaikki outcallia hotelliin tarjoavat neitokaiset karsastavat aikaisia aamuja. Onko kenelläkään tietoa palveluntarjoajista, jotka ovat aamuvirkkuja? Tapaamisaika olisi viimeistään aamu seiskalta.

Olen työreissuilla Helsingissä ja olisihan se työpäivä mukava aloittaa virkeänä kassit tyhjänä. Varmaan työkaverit ihmettelevät kun on hymy herkässä koko päivän  8)

PJ

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hotelliaamu
« Vastaus #1 : Kesäkuu 04, 2020, 16:43:31 »
Ei nyt vielä oo tullut vastauksia. Mutta toivottavasti pian tulee!
Tää lienee naisille ala, missä saa itse määritellä työaikansa.
Ihmiskunnasta pienempi osa taitaa olla aamuvirkkuja.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hotelliaamu
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2020, 17:59:57 »
Mä oon aamuvirkku, saatan hyvinkin herätä viideltä. Siltikään en jaksaisi lähteä seitsemäksi jonnekin hotelliin outcallille. En muutenkaan tee outcallia, joten varmaan turhaan vastasin tähän.  ;D Mutta siis, miksi näkisin vaivaa, kun voin helpommallakin tavalla tienata rahani.

Poissa pokerjoker

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hotelliaamu
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2020, 22:01:11 »
Työn puolesta ehkä ajattelen tätä(kin) asiaa liikaa kysynnän ja tarjonnan lain mukaan, jonka mukaan tietenkin hinta määräytyy. Mutta näinhän se on, että kannattaa tehdä niin kuin itselleen parhaaksi näkee.

Työmaailmassa moni haluaa mennä mahdollisimman aikaisin töihin, jotta pääsee sieltä mahdollisimman aikaisin pois, jotta on koko ilta aikaa harrastaa ja puuhata omia touhuja. Luulisi että tälläkin alalla on kaikenlaisia ihmisiä, aamuvirkkuja ja aamu-unisia. Ehkä vielä joku kerta onnistaa.  :)

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hotelliaamu
« Vastaus #4 : Kesäkuu 05, 2020, 00:01:31 »
Pokerjoker sen itse sanoikin. Kuulun noihin aamuvirkkuihin, jotta iltaan jää aikaa muuhunkin. Joskus keikoilla aamun ajat ovat hyvinkin suosittuja.