Onks kellään kokemuksia tuosta vanhemmasta naisesta joka käyttää nimimerkkiä Makea Blondi. Näyttäis kuvien perusteelta siltä että vois vielä kiinnostaa.Eikä näytä olevan läskin lätinää,Liftin sanoin ne ei oikein kiinnosta.
Itse tykkään kovasti, monella olen käynyt mutta hänen luonnollisen hersyvä luonteensa vangitsee samantien kun tapaa ja saa kipinöitä vatsaan vaikka ei muuten jännittäisi, mutta kuitenkin saa hetkessä olon vapautuneeksi.

Se tekee semmosen ihanan pohjan koko tapaamiselle että voi heti riisua sen henkisen jännitys tai asiallisuus liivin joka painaa ja antaa vaan mennä.

No sitten muihin faktoihin, kyseessä on urheilullinen viisikymppinen nainen joka menee kyllä täysin 35+ ikäisestä ja itseasiassa kunnossa kyllä pesee monet parikymppiset mennen tullen.
🥵😈
Jos etsii teinipillua niin makea sokeri ei ole se mitä etsii, mutta jos ei kokeile niin paljosta jää paitsi.🥵
Nimittäin hänen taito käsitellä kullia on omaa luokkaansa, ja on tullut kierrettyä yhtä ja toista joten voin heittämällä laittaa sokerin top 3 joukkoon.
Se missä kohtaa tuota joukkoa milloinkin seikkailee johtuu kovasti päivästä että mitä tekee mieli.😈
Sanoisin että erilaisiin fantasioihin tai fetisseihin häneltä löytyy myös ratkaisuja kunhan uskaltaa kysyä.😉
Hänellähän on myös käytössä itse tekemäänsä liukkaria joka mielestäni parantaa kullin herkkyyttä, ja tuntuu erityisen hyvältä käsitöistä nauttiessa.😇