Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varausmaksulla tapaamaan  (Luettu 1893 kertaa)

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksulla tapaamaan
« Vastaus #20 : eilen kello 11:22:40 »
Älä IKINÄ lähetä mitään rahaa etukäteen! Voi kyllä olla että tämä tyttö on täysin rehellinen, mutta usein raha vain katoaa ja sä et saa ikinä mitään vastinetta rahoillesi. Nämä "rahat etukäteen" on valitettavan usein ihan samanlaisia vedätyksiä kuin että: "Voit tavata minut kun ensin tilaat mun OF kuvia tai videon". Tilaisuus tavata sitä tyttöä ei IKINÄ kuitenkaan tule. Siitä näillä sivuilla kirjoitetaan jatkuvasti.
Oharit ja se että tytön aikaa menee hukkaan ihan varmasti harmittaa tyttöjä, mutta niin harmittaa myös pokiakin kun tyttö tekee oharit, ja siitäkin täällä kirjoitetaan usein.
Raha maksetaan minun mielestä vain muutama minuutti ennen kuin seksi alkaa. Usein kun tyttö on alasti eikä voi juosta paikasta karkuun rahojen kanssa.
Mielestäni pyyntö että asiakas maksaisi etukäteen on hiukan samaa kuin että asiakas vaatisi myös että hän ei maksa tai tee ollenkaan edes päätöstä tulla asiakkaaksi ennen kuin on saanut kokeilla vähän suikkarin laatua ja lykkiä pilluun vähän aikaa ennen kuin edes päättää maksaako ja tuleeko asiakkaaksi.

Poissa amg63fin

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varausmaksulla tapaamaan
« Vastaus #21 : eilen kello 19:14:40 »
joo täytyy olla idiootti että lähettää rahaa etukäteen.tänään soittelin lahteen ja 20v tyttö joka ilmoitti naapurissa pyysi 150e ennakkoon.nauroin katketakseni niin katkaisi puhelun.en tiedä voiko niin täydellistä idioottia olla että lähettelee rahaa.puhelimessa vaikutti rahtihameelta ,nistiltä yms hapentuhlaajalta.olen aina miettinyt että jos kohdalle osuu tälläinen että annan rahat mutta akka alkaa käskyttämään pihalle.se on varmaan sellanen tosielämän tyttöystävä kokemus.menee tappeluksi ja tulee kuulusteluja ja pahoinpitely juttuja.kerran kultaisella 90 luvulla ajelin yöllä kouvolaan eskolanmäkeen.2×parikymmpiset tarjos muistaakseni 500mk pillua.nohevana poikana oli paikalla.kämäsen kerrostalon eteen tuli laiha mustalaispoika kuminahkatakissa.pyysi rahaa ja kertoo sitten asunnon numeron.olis silloin suht kovassa horkkapöhnässä ja 3x alpha puristi oikeista kohdista vaikken koripalloilijan mittanen olekkaan.alkoi kova kilpajuoksu.mä avasin ovenlokerosta teleskooppipatukan ja tää personalraineri pinko mettään minkä ehti.mun elopaino mikä oli varmaan noin puolet enempi ku ravimiehen aiheutti sen että jäin pitkällä matkalla.kiihtyvyyteni oli alussa sen verran räjähtävä että melkein hipasin päätä tkp mellakkamallilla (70cm).jäi kovasti harmittamaan että pääsi karkuun.mutta se että kävin katsastamassa ei harmittanut.enemmän olisi harmittanut jos olisin jättänyt väliin niin en olisi tienyt mitä menetin.