Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä mielessä?

<< < (14/328) > >>

Vieras0021:
Juu, Lifti on Lifti, voissa paistettu. Onko Lifti BootyQueen, en tiedä sanoa. Jos on niin käyttää feikkikuvia. Jos siis olisi. Vaan kun Lifti ei käytä feikkikuvia niin ei se varmaan ole. Veikkaan, en tiedä, että booty on booty ja kyykky on kyykky. Vaan ovelasti kiertäen osasi kuvia pyytää. Booty siis. Pöhkömpiäkin turskien kuvien kalasteluja on nähty. Tässä näköjään vanhakin meni tuohon koukkuun...
Assqueen rules...

Kuningatar Perse:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Heinäkuu 11, 2019, 09:19:09 ---Mä kuulin tästä foorumista vasta viime viikolla joten oli aika saatanan vaikea olla ensimmäisten joukossa. Olisihan se aika koomista että joku haluaisi tekeytyä Liftiksi, vaan taitaa olla risti liian raskas kantaa. Laita privana numerosi niin rupean laittamaan niitä bbm erotiikkaa huokuvia kuvia sulle kuin liukuhihnalta.

--- Lainaus päättyy ---

Tähänhän melkein unohdin vastata, anteeksi.

Kun minä mietin sitä, että mitäs jos oikea Lifti ei vieläkään ole kuullut foorumista :) Varsinkin kun Lifti-huumori on nyt välillä aika samantyyppistä tämän nimimerkinlainaajan huumorin kanssa. Ei sinun kuitenkaan yksin minua varten tarvitse vaivautua, jos vain saisimme sen yhden profiili-/avatarkuvan meidän kaikkien riemuksi :)

Caravaani Timo:
Kotoutuminen hetkeksi ja mielessä on vuosipaikan hankinta :)

Lyn:
Tänä vuonna näköjään koen luonnon mullistuksia täällä etelässä, keväällä koin myrskyn ja tulvan, tänään koin maanjäristyksen, toivottavasti en koe tsunamia enää tänä vuonna.

Villerius:
^
Tuu pois sieltä ja pian.  :)
Muistan kyllä, että sanoit viipyväsi siellä pitkään mutta silti.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta