Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä mielessä?

<< < (13/328) > >>

Pekka.Karvo:
Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön :)

Simi:
Täällä monessa paikkaa puhutaan tuosta kuva-albumista. Minä olen niin tumpelo netinkäyttäjä, etten vieläkään ole löytänyt ketjua, jossa olisi pelkästään kuvia?

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka.Karvo - Heinäkuu 11, 2019, 11:17:53 ---Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön :)

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä kannattaa ehdottomasti mennä hupsun luokse ja esitellä itsensä Liftiksi!

Tiia:

--- Lainaus käyttäjältä: Simi - Heinäkuu 11, 2019, 11:27:51 ---Täällä monessa paikkaa puhutaan tuosta kuva-albumista. Minä olen niin tumpelo netinkäyttäjä, etten vieläkään ole löytänyt ketjua, jossa olisi pelkästään kuvia?

--- Lainaus päättyy ---

Albumit löytyy meidän profiileista. :) Klikkaa nickiä ja siellä profiilissa sitten kohtaa "Profiili", niin aukeaa pomppuvalikko, josta voit valita albumit.

Kuningatar Perse:

--- Lainaus käyttäjältä: Simi - Heinäkuu 11, 2019, 09:05:31 ---Sitäpä minä eilen ihmettelinkin kun liftin "käsiala" muistuttaa niin kovasti sinun käsialaa, että oletteko sielun sisaruksia vai mistä on kyse?

--- Lainaus päättyy ---

Kenties olemme lapsina joutuneet samojen opettajien kiduttamiksi, ja nyt sitten puramme yhteisiä traumojamme yhteisillä huumorin ja verbaliikan keinoilla.

Ainakin minun kirjoitettu kielenkäyttöni on n. 70-prosenttisesti peräisin lapsena ahmimistani Aku Ankoista :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta