Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä mielessä?
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Simi - Heinäkuu 11, 2019, 09:05:31 ---Sitäpä minä eilen ihmettelinkin kun liftin "käsiala" muistuttaa niin kovasti sinun käsialaa, että oletteko sielun sisaruksia vai mistä on kyse?
--- Lainaus päättyy ---
Tässä foliohatuille vähän pohdittavaa - minä ja kuningatar perse ollaan sama henkilö! Mä olen oikeesti aika otettu että pidät minua Kuningatar perseenä, toki muutama vuosi takaperin mulla oli sellainen kyykkyhanuri että kuningas perseeksi olisin voinut itseäni tituleerata.
Anyway mä luulen että vanhat tutut tunnistaa mun tyylin. Näin sekavaa roolia olis aika vaikea kovin pitkää vetää ellei ole aidosti näin sekaisin.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Heinäkuu 11, 2019, 09:00:46 ---Sitä vain olen pohdiskellut, että kun Lifti on ollut niin näkyvä ja mieleenjäävä foorumihahmo, ja hän ei tänne rantautunut ensimmäisten joukossa, niin Liftin nimi saattaisi tällaista nimimerkeistä tykkääjää ruveta kiehtomaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mä kuulin tästä foorumista vasta viime viikolla joten oli aika saatanan vaikea olla ensimmäisten joukossa. Olisihan se aika koomista että joku haluaisi tekeytyä Liftiksi, vaan taitaa olla risti liian raskas kantaa. Laita privana numerosi niin rupean laittamaan niitä bbm erotiikkaa huokuvia kuvia sulle kuin liukuhihnalta.
Vieras0023:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Heinäkuu 10, 2019, 18:29:46 ---No hei vaan Perseiden Kuningatar, mun täytyy ihan rehellisyyden nimissä sanoa että en edes muista mikä oli mun profiili kuva. Oliko se sellainen missä spaddu huulessa kannoin karjalakoria Tampereen ytimessä?
--- Lainaus päättyy ---
Sulla oli avattarena se kuva, missä istut kivellä.
edit: jaa, Menoksi olikin tähän jo vastannut.
Simi:
Vilkaisin juuri keittiön kaappiin ja siellä kokonainen rulla eskimo-foliota. Täytyy alkaa väsäämään sitä foliohattua.
Henk.kohtaisesti mua ei vaivaa se, oletteko eri vai sama henkilö. Viihdemielessä luen teidän hauskoja juttuja. Se vaan pisti silmään kun teillä on melko lailla samanlainen lauserakenne ja ajatuksenjuoksu. Ehkä myös samanlainen huumori.
Sopisitte hyvin samaan pussauskoppiin.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Simi - Heinäkuu 11, 2019, 09:47:36 ---Vilkaisin juuri keittiön kaappiin ja siellä kokonainen rulla eskimo-foliota. Täytyy alkaa väsäämään sitä foliohattua.
Henk.kohtaisesti mua ei vaivaa se, oletteko eri vai sama henkilö. Viihdemielessä luen teidän hauskoja juttuja. Se vaan pisti silmään kun teillä on melko lailla samanlainen lauserakenne ja ajatuksenjuoksu. Ehkä myös samanlainen huumori.
Sopisitte hyvin samaan pussauskoppiin.
--- Lainaus päättyy ---
Yrität mulle pillua järjestää. Sä oot hyvä tyyppi!!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta