Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hinnoittelusta…  (Luettu 2754 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hinnoittelusta…
« Vastaus #20 : Huhtikuu 14, 2026, 20:43:58 »
Kaupunkitarina kertoo tyypistä joka tuumasi, että bensa saisi maksaa kympin litralta jotta ruuhkat hellittäisivät. Tulisi vain tuttuja vastaa ;)
Kaupunkitarina kertoo, että ne tyypit joiden mielestä bensa saisi maksaa kympin litralta ei autolla edes aja. Saati käy huorissa.  ;)

Niinpä, bensan hinta menee autonkuljettajalle annetusta budjetista, ja huorien sijaan löytyy kartanosta kivoja tarjoilijattaria, siivoajia, keittiöapulaisia jne.

Metsänvartijalla tosin ei ole muuta hyödyllistä tekemistä, kuin vaimon huvittaminen. Jonkunhan sekin pitää tehdä.

Poissa MySweetMystery

• Jr. Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hinnoittelusta…
« Vastaus #21 : eilen kello 14:28:11 »

Olen sanonut ennenkin, mutta jos tilanne on sellainen että olen jossain kaupungissa matkalla enkä tiedä koska tulen takaisin tai tulenko ikinä, niin kyllä mä melkein valkkaan sen joka eniten kiinnostaa. Okei, jos hinta olisi 5000€ tunti niin sitten ei olisi varaa, mutta 500€ voisin hyvin maksaa duolle joten miksen sitten yhdellekin jos se yksi kiinnostaa enemmän kuin yksikään tarjolla oleva duo.

Tätä ajatusta itsekin hain. Jos etsitään jotain tiettyä elämystä, niin eihän se korkeampi taksa silloin ole sille elämyksenhakijalle ylihintaa, koska Elämys on se pääasia.

Mutta sehän siinä tietysti on, että elämyshinnalla harvemmin syntyy vakkariasiakkuutta.
💦💦  Squirt Queen Mikkelissä 15.-17.4.  💦💦