Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: mikä on ammattimaisuutta seksiä myydessä?  (Luettu 1514 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: mikä on ammattimaisuutta seksiä myydessä?
« Vastaus #20 : tänään kello 10:06:36 »
^ Saat toki liioitella ja maalata juuri sellaisen maailman kuin haluat mutta ei siellä ollut kuin minä ja kaksi tai kolme mulkkua. Ja meitä ei ärsyttänyt kuten tuossa taas selität, me sanoimme että arvostamme tiettyjä asioita esim 15min pelivaraa. Emme vaatineet, emme haukkuneet, emme ärsyyntyneet, vaan arvostimme tiettyjä asioita.

Vai onko täällä nyt ollut sitten samasta aiheesta enemmänkin vääntöä. Mikäli on niin pahoittelen.
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : tänään kello 10:48:02 »
^ ei tosiaan ole ensimmäinen kerta kun tällä palstalla tämän ylimääräisen pelivaran puutetta on kritisoitu huonoksi liukuhihnapalveluksi vähän siihen sävyyn että liukuhihnahutsut ne vaan maksimoi ahneesti tienestejään asiakkaista välittämättä :) mutta pahoittelut sanavalinnasta! ärsyyntymisestä syyttäminen ei kieltämättä ollut kovin neutraalia tai asiallista. laitetaan sen piikkiin että tämä epäsuhta aikataulujen pysymisen tärkeydessä taitaa tosiasiassa ärsyttää vain mua itseäni.

koska kyllähän se nyt kieltämättä on vähän ristiriitaista että tällä palstalla toistuvasti esitetään negatiivisena asiana sekä se, että tytöltä tulee tekstiviesti "odota 15min" että se, että tytöt ei tykkää kun niille tulee viesti, että "kestää 15min". :D
lappeenranta 3.-5.5. nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #22 : tänään kello 11:30:13 »
^ Se jos mikä johtuu hormooneista ja meillä miehillä on tasan yksi hormoonitoiminta. Se on meille todella arka paikka kun panetuksessa tulee säätöä.

Mutta koska minulla on tällä hetkellä hormoonit tasapainossa niin myönnän omalta osaltani että samat pelisäännöt pitäisi koskea meitä panetuksessa riutuvia kuin panetuksessa auttavia kohtaan.
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”