Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ninnaa Vaasa  (Luettu 1114 kertaa)

Poissa Paksukaluherra

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ninnaa Vaasa
« : Maaliskuu 30, 2026, 22:41:06 »
Kokemusta? Uus taitaa olla naapirisivulla?
Pareille ja naisille paksua 18/7 kullia yli 20 vuoden kokemuksella 👍 Vaasa

Poissa Moi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnaa Vaasa
« Vastaus #1 : Huhtikuu 12, 2026, 05:38:04 »
Avatkaa keskusteluja kun ootte itse käynyt testaamassa ja kirjoittakaa arvostelu, jos valmista ketjua ei ole olemassa. Ennen sihteeriopiston puolella tämä oli aivan normaalia mutta nyt saa joka paikkakunnalla vaan lukea ketjuja missä aloituksessa kysellään kokemuksia...
Kokeilkaa itse.  :drinking:

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 12, 2026, 06:42:37 »
En tiedä kyseisestä neidosta ? mutta jos kaipaat hyviä kokemuksia suosittelen vöyrinkadun thaikkulan warapondia? muuttuu monella pojalla käsitys thaikkulasta 😁👍

Poissa jami

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 09:52:28 »
mutta jos kaipaat hyviä kokemuksia suosittelen vöyrinkadun thaikkulan warapondia? muuttuu monella pojalla käsitys thaikkulasta 😁👍

Kerroppa lisää, mielenkiinto heräsi!

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 12:54:35 »
Nämä on sellasia asioita jokka pitää kokea itse😁👍

Poissa jami

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 15:20:45 »
Vai niin.. joko minä tai sinä olet käsittänyt nyt tämän foorumin tarkoituksen väärin

Poissa sami40

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 17:24:01 »
En nyt tiedä kaipaatko jotain seksi novelleja ja kertomuksia miten kukin kokee jonkun paikan palveluna ja mikä hänen kokemus on tietystä neidosta🤔katsos kun jokaisella on omat tuntemukset ja jos joku tingityllä hinnalla saa vähän huonomman palvelun niin eikö se ole turha täällä haukkua sitten neitoa miten huono oli ja ei kannata mennä sinne?minä itse mielummin uskollan suositella hyvää tyttöä ja aina on parempi että jokainen itse kokee oliko tämä se minun suosikki tyttö jossa voin käydä toistekkin👍tämä varapond on nainen joka kannattaa kokeilla👍monilla on huonoja kokemuksia thai paikoista ja tämä tyttö muuttaa takuulla käsityksen niistä😉minä uskollan suositella tätä mutta tämäkin on tietysti jokaisen makuasia👍