Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ohareita, kusetusta ja paskapuheita  (Luettu 444 kertaa)

Poissa Pamsuliini2.0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ohareita, kusetusta ja paskapuheita
« : eilen kello 17:22:03 »
Varmaan tästäkin on monta aloitusta mutta nyt alkaa itsellä olla vieteri ihan lähellä katkeamista.
Onko kyse niistä kommenteista jotka täällä minusta pyörii vai mitä vittua? Sellaista että olen suunnilleen joku ihmisvuori ja muutakin paskaa mitkä onneksi on poistunut. Tuntuu että joku on sabotoinut nyt koko kevään mun bisneksiä niin että helvetisti aivan turhaa kyselyä ja jankkaamista. Sovitaan aika ja annan numeron jne. Sitten ei kuulukaan mitään.
Mitä vittua nää tällaiset läskipää-apinat saa tollaisesta häirinnästä ja kiusaamisesta? Onko muilla samaa ilmiötä vai olenko ihan yksin tämän asian kanssa?
Kohta isken varmaan hanskat tiskiin ja lopetan koko homman kun ei tästä enää tule vittu yhtään mitään.

Tänään oli sellainen joka on ennenkin käynyt mutta yhtäkkiä sitten huomaan että ei ilmoita mitään vaikka 16:30 on aika, odotan, kello tulee 17 ja yhtäkkiä viestit ei mene enää perille ja puhelin tuuttaa varattua. Vitun kiva ja kiitos taas tästäkin. Sekin mulkku vielä aiemmin kehtasi kysyä että menisikö fwb-järjestelyllä vai rahalla? No mitäpä lottoat..

Ei saatanan helvetin vitun kusimutterit pilaa ihan kaiken ja aina. Ihan paska fiilis ja nyt alkaa jo itseluottamuskin olla aivan nollassa.

Helvetin hyvää pääsiäistä vaan kaikille pelleille ja muille ohariapinoille. Tukehtukaa munaan.

Ei mulla muuta. Nyt se on pois mun systeemistä.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:23:49 kirjoittanut Pamsuliini2.0 »

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ohareita, kusetusta ja paskapuheita
« Vastaus #1 : eilen kello 20:42:10 »
Tuota...
Kaikilla palveluntarjoajilla on jossain vaiheessa uraa ohareita ja muita asiakkaiden tuomia ärsytyksen aiheita.

Auttaa asiaan jos kommunikaatio asiakkaiden suuntaan on korrektia ja kunnioittavaa. Ei tuollaista mitä ylläoleva vihanpurkaus.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ohareita, kusetusta ja paskapuheita
« Vastaus #2 : eilen kello 22:01:21 »
Tuota...
Kaikilla palveluntarjoajilla on jossain vaiheessa uraa ohareita ja muita asiakkaiden tuomia ärsytyksen aiheita.

Auttaa asiaan jos kommunikaatio asiakkaiden suuntaan on korrektia ja kunnioittavaa. Ei tuollaista mitä ylläoleva vihanpurkaus.

Millä tavalla se auttaa, jos ja kun palaute on anonyymiä ja epäsuoraa? Ketä se auttaa? Käsittääkseni aloittaja ei ole täällä työnimellään, voin toki olla väärässäkin. Jos ei käytä työnimeään eikä ole tunnistettavissa, ei tarvitse suojella mainettaan puhumalla pelkästään mukavia. Niin kauan kunhan ei lähde nimeämään asiakkaita ollessaan vihainen, en näe mikä tässä on ongelmana. Yleisestihän hän tuossa kirjoittaa.
Stifler's mom.