Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Känniketju  (Luettu 190519 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Känniketju
« Vastaus #1200 : Joulukuu 02, 2025, 20:22:01 »
neljättä päivää viskiä kaljaa siideriä ja alkoon huomenna lisää hakemaaan  :headbang:     :drinking:
Olen erittäin ylpeä sinusta.
Sosiaalinen erakko

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #1201 : Joulukuu 02, 2025, 20:36:52 »
juu ei auta päästää krapulaa päälle   8)  :drinking:    :boozing: 

Poissa Tulli

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1202 : Joulukuu 02, 2025, 20:47:57 »
En kännissä mutta, pikku ARGO ja kaljapäissä  :headbang:
Tissit 😍

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #1203 : Joulukuu 04, 2025, 18:22:48 »
oon ihan saatanan käniissä mut mä luulen että tolla miekka miehellä on ihan saatanan pieni kikuli   :boozing: 

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #1204 : Joulukuu 04, 2025, 19:45:28 »
^Erikoista mutta sama fiilis täällä, peräti selvänä kerrankin
Lipstick on your dipstick

Poissa JPC

• Hero Member
« Vastaus #1205 : Joulukuu 05, 2025, 19:46:26 »

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #1206 : Joulukuu 05, 2025, 19:48:54 »
Huhuu   :boozing:
Sosiaalinen erakko

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #1207 : Joulukuu 05, 2025, 19:57:56 »
Tääl ollaan, huus Mooses pensaasta  :boozing: kahden kuukauden vesilinja katkesi eilen, tämä päivä sinnitelty mutta kotio tultua vedetty jo kolme neljäsosa litraa Highland Queenia  :boozing: - Mulla oli mielessä joku juttu mutta en nyt saa päähäni...

Poissa JPC

• Hero Member
« Vastaus #1208 : Joulukuu 05, 2025, 20:08:28 »
^ :drinking: Ryypit sillekin^ :boozing:

Poissa Teroterava

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #1209 : Joulukuu 25, 2025, 01:36:25 »
Kuinka paljon punkkua on liikaa punkkua?
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa RobertLey

• Sr. Member
« Vastaus #1210 : eilen kello 19:23:34 »
Yksi Ihminen kävi ja kun näki "jo" puolilleen juodun Kossupullon (puoli litraa, muovinen, laivalta, valitettavsti mutta noin kympin halvemmalla) kysyi missä välissä olin ottanut pidempiä ryyppyjä. Vastasin rehellisesti että tässä on kolmas pullo meneillään...

Samuel Beckettin näytelmässä Jopi Rinne kähisi kerran kuinka kahdestatuhannesta tunnista tuhatseitsemänsataa tuntia istuskeltu kapakoissa. Enemmän kuin kaksikymmentä tai lähes neljäkymmentä prosenttia valveilla vietetystä elämästä sukupuolielämän hallitsevan aseman kukistamiseksi (tässä kohtaa Jopi luonnollisesti kuunteli nuoruutensa magnetofoninauhaa, söi banaaneja, kävi jossakin hämärässä huikilla ja kertoi jostakin vanhasta h... v... naispuolisesta naapuristaan jota joskus ajan kulukseen kävi tapaamassa. Joskus hiipuivat kuulemma nekin ilot.) Nukkavieru tyttö rautatieaseman laiturilla pukeutuneena haalistuneseen vihreeseen... - Nyt muistin miten semmoisen katsominen keskeytettiin ja siirryttiin seuraamaan jotakin mikä tuli samaan aikaan joskus, Biisikärpänen, Vain elämää tms...

Ei sillä. Halijop! Sanoi Muuan Mies JR20/JR50/JR8... - Mutta yksi vakinaisen vääpeli mikä meni asemasotavaiheessa on puhumisen arvoinen...

:boozing:

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
« Vastaus #1211 : eilen kello 19:44:06 »
Tääl ollaan, huus Mooses pensaasta  :boozing: kahden kuukauden vesilinja katkesi eilen, tämä päivä sinnitelty mutta kotio tultua vedetty jo kolme neljäsosa litraa Highland Queenia  :boozing: - Mulla oli mielessä joku juttu mutta en nyt saa päähäni...

Mooses ja palava pensas
Lipstick on your dipstick

Poissa RobertLey

• Sr. Member
« Vastaus #1212 : eilen kello 20:21:42 »

Mooses ja palava pensas

Yksi keski-ikäistymisen merkkejä on näjemmä kaavamaisuus, mutta JR 8:ssa oli muuan Vääpeli, neljä lasta jne... - Goran taisteluiden aikana tammikuussa 1942 näytti kuinka rssien miinoitukset voi käydä läpi kotikonstein (tähän maailmanaikaan en sano mutta opetti...) - Se ei pitänyt niin kiirettä vaikka sattui kranaatti tulemaan viereenkin jos oli vieressä joku saviprunni missä formu likaantuisi liikaa. Ei ottanut viinaa kuin säännöllisesti muutaman päivän. Asemasotavaiheessa kun ei mitään tapahtunut tuli perheellisille niinkus sillekin lomia tiheempään ja sillon tietysti otti kuten viinamäjen miehet ottivat ja ottavat kai tänäpänäkin. Niiden lomien jälkikaikuja sai sitten selvitellä pataljoonaa myöten. - Viimesen lomansa oli joulukuun 1943 alussa, kulkenut etulinjasta Syväriltä junalla kotionsa, juuttunut parillekin risteysasemalle, joutunut putkaan mutta jatkanut sitä minkä oli alottanut. Yksikköön palatessaan oli komppanianpäälliköllä valituksia kourallinen, mutta ei viitsinyt heti ruveta tuttua Kaveria (jolla molemmat Vapaudenmitalit sekä VR 4 tlk jo myönnettynä) sen kummemmin ahdistaan koska turhaa se olisi ollut ennen lepovuoroa. Sitten kun komppania siirsi rintamavastuun toiselle porukalle oli aika ruveta tekemään kuulustelupöytäkirjoja. Tämä Vääpeli aloitti lomapulloistaan ryypiskelyn uudelleen ja ilmoitti että kunei täs ole muutakaan niin juo enste ne ja tulee sitten pistämään Eskon puumerkin alle vaikka mihin paperiin, ettei se ole hänestä kiinni. - Joku oli kumminkin mennyt siitä ohi juoruamaan jotain ja komppaniasta lähetettiin joku hanuripartio hakeen sitä sinne, taaemmas. Tämä kuuli siitä, joku kai puhui tahallaan niin että kuuli ja otti Suomi-Konepistoolin, pikkusikarin huuleen ja lähti korsusta pihalle. Kun se "noutopartio" näkyi sen silmiin, kaivoi viimeisen pullon perstaskustaan, veti tyhjiin, heitti pullon hankeen ja nosti koopeen piippua. Partio pysähtyi mutta Vääpeli veti liikkuvat taakse ja kiepautti aseen ympäri, piipun kenttäpuseron rintamukseen, sormi liipasimelle ja sarja läpi. - 17 luotia ehti tulla lippaasta kroppaan mitä JSP:llä jotkut laskivat. - Se tapaus ei tarttennu enää kuulustelupöytäkirjoja eikä mitään. Sen tarina loppui siihen. Perheensä sai eläkkeen ja sankarihauta löytyy.

Mulla on neljäs puoli litraa jo melkein tyhjillänsä.