Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Känniketju  (Luettu 94644 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Känniketju
« Vastaus #260 : Joulukuu 23, 2020, 21:53:53 »
^ Ai raittiina olo vai kännäääminen  ;D mulla ei ole ongelmaa olla raittiina vuodenvaihteen jälkeen, ainakin maaliskuulle oon...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2020, 21:55:30 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #261 : Joulukuu 23, 2020, 22:02:45 »
^ Ai raittiina olo vai kännäääminen  ;D mulla ei ole ongelmaa olla raittiina vuodenvaihteen jälkeen, ainakin maaliskuulle oon...

Siis raittiina olo olisi se juttu. Mä ajattelin lopettaa ryypiskelyn ja ajattelin jos saman henkisiä, niin on aina hauskempaa.
Vaikka mä heitäkin läpändeerusta paljon, niin nyt olen tosissaan. Laitetaan raitis kerho pystyyn.
Sano jos on huona idea..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2020, 22:06:05 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Känniketju
« Vastaus #262 : Joulukuu 23, 2020, 22:12:41 »
^ Ai raittiina olo vai kännäääminen  ;D mulla ei ole ongelmaa olla raittiina vuodenvaihteen jälkeen, ainakin maaliskuulle oon...

Siis raittiina olo olisi se juttu. Mä ajattelin lopettaa ryypiskelyn ja ajattelin jos saman henkisiä, niin on aina hauskempaa

Siis oikeesti hyvä juttu mutta täytyy sanoa ettei musta kyllä täysyn raitista taida tulla. Harvemmin kyllä edes ryyppään, saunakaljojahan ei lasketa
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2020, 22:14:34 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Känniketju
« Vastaus #263 : Joulukuu 23, 2020, 22:16:36 »
Hetvield, huono idea. Ei kai ryyppäämistä tarvi kokonaan lopettaa? (paitsi jos se on ongelma). Minä ainakaan jaksais olla ihmisen kanssa, joka ei ikinä ota lasillista viiniä tai saunakaljaa. Perkele! 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2355
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Känniketju
« Vastaus #264 : Joulukuu 23, 2020, 22:17:08 »
Heh, näin tän ketjun ylimpänä ni tajusin et miks hitossa minä en juo viiniä 😱🙈😂🤭
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #265 : Joulukuu 23, 2020, 22:19:34 »
^ Ai raittiina olo vai kännäääminen  ;D mulla ei ole ongelmaa olla raittiina vuodenvaihteen jälkeen, ainakin maaliskuulle oon...

Siis raittiina olo olisi se juttu. Mä ajattelin lopettaa ryypiskelyn ja ajattelin jos saman henkisiä, niin on aina hauskempaa

Siis oikeesti hyvä juttu mutta täytyy sanoa ettei musta kyllä täysyn raitista taida tulla. Harvemmin kyllä edes ryyppään, saunakaljojahan ei lasketa

Totta, elä ymmärrä väärin mitä mä sönkötän, mulla on ihan vitun alkoholiongelma.
Siis toisin sanoen unohda mitä sanoin :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2020, 22:22:03 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2355
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Känniketju
« Vastaus #266 : Joulukuu 23, 2020, 22:20:04 »
Heh, näin tän ketjun ylimpänä ni tajusin et miks hitossa minä en juo viiniä 😱🙈😂🤭

Huh, vääryys korjattu!🍷
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #267 : Joulukuu 23, 2020, 22:24:36 »
Heh, näin tän ketjun ylimpänä ni tajusin et miks hitossa minä en juo viiniä 😱🙈😂🤭

Huh, vääryys korjattu!🍷

Ai mikä??

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #268 : Joulukuu 23, 2020, 22:27:35 »
Hetvield, huono idea. Ei kai ryyppäämistä tarvi kokonaan lopettaa? (paitsi jos se on ongelma). Minä ainakaan jaksais olla ihmisen kanssa, joka ei ikinä ota lasillista viiniä tai saunakaljaa. Perkele! 😁

Oliskin näin, mutta mä vedän joko ihan saatanalliset perseet aina tai sitten en juo mitään ja puollan jälkimmäistä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2355
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Känniketju
« Vastaus #269 : Joulukuu 23, 2020, 22:28:01 »
Heh, näin tän ketjun ylimpänä ni tajusin et miks hitossa minä en juo viiniä 😱🙈😂🤭

Huh, vääryys korjattu!🍷

Ai mikä??

Se, et olin unohtanut valkoviinin jääkaappiin 🤭 Kävin heti kaatamassa lasillisen 🥂
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #270 : Joulukuu 23, 2020, 22:29:52 »
Heh, näin tän ketjun ylimpänä ni tajusin et miks hitossa minä en juo viiniä 😱🙈😂🤭

Huh, vääryys korjattu!🍷

Ai mikä??

Se, et olin unohtanut valkoviinin jääkaappiin 🤭 Kävin heti kaatamassa lasillisen 🥂

No joo, tää on tietysti oma juttunsa :)

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Känniketju
« Vastaus #271 : Joulukuu 23, 2020, 22:30:09 »
^ Ai raittiina olo vai kännäääminen  ;D mulla ei ole ongelmaa olla raittiina vuodenvaihteen jälkeen, ainakin maaliskuulle oon...

Siis raittiina olo olisi se juttu. Mä ajattelin lopettaa ryypiskelyn ja ajattelin jos saman henkisiä, niin on aina hauskempaa.
Vaikka mä heitäkin läpändeerusta paljon, niin nyt olen tosissaan. Laitetaan raitis kerho pystyyn.
Sano jos on huona idea..

Tämä ei ole lainkaan huono idea. Sitten kun sitä viinaa on tarpeeksi juonut (Pielisen tai Saimaan verran), tuntuu, ettei siitä enää saa oikein muuta irti kuin krapulapäivän höntin olon ja depiksen. No toki se depis haihtuu, ja haihtumista voi nopeuttaa ottamalla illansuussa pari nousuun nostavaa ::)

Viinan käytön lopettaminen ainakin ns. kovettaa sarvea ja säästää rahaa. Ja koska kaikkien paheiden summa on kuitenkin vakio, niin sen viinasta säästyvän rahan voisi tunkea vaikka huoran persiiseen ;D (Vieläkö huorat epäilee miesten raitistumisen hyötyjä...?)

No, tätä funtsiessani menen ja haen terassilta lähes jääkylmän neuvoa-antavan saunaoluen ;)

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #272 : Joulukuu 23, 2020, 22:31:21 »
Tänä iltana vain yksi saunaolut mutta huomenna pakko tissutella, että kestää tämän jouluhässäkän.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #273 : Joulukuu 23, 2020, 22:39:38 »
Tänä iltana vain yksi saunaolut mutta huomenna pakko tissutella, että kestää tämän jouluhässäkän.

Just tästä mä olen kateelinen.
Ei ole yhtä olutta = on monta olutta. Mä en voi juoda yhtä, mutta voin juoda monta, siis aivan helvetin monta..

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Känniketju
« Vastaus #274 : Joulukuu 23, 2020, 22:42:37 »
Hetvield, huono idea. Ei kai ryyppäämistä tarvi kokonaan lopettaa? (paitsi jos se on ongelma). Minä ainakaan jaksais olla ihmisen kanssa, joka ei ikinä ota lasillista viiniä tai saunakaljaa. Perkele! 😁

Oliskin näin, mutta mä vedän joko ihan saatanalliset perseet aina tai sitten en juo mitään ja puollan jälkimmäistä.

Hyvää itsetutkiskelua ❤️ Oli päätös mikä vaan niin eiköhän me sinua tueta ja kannusteta! 😊 :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #275 : Joulukuu 23, 2020, 22:44:27 »
Hetvield, huono idea. Ei kai ryyppäämistä tarvi kokonaan lopettaa? (paitsi jos se on ongelma). Minä ainakaan jaksais olla ihmisen kanssa, joka ei ikinä ota lasillista viiniä tai saunakaljaa. Perkele! 😁

Oliskin näin, mutta mä vedän joko ihan saatanalliset perseet aina tai sitten en juo mitään ja puollan jälkimmäistä.

Hyvää itsetutkiskelua ❤️ Oli päätös mikä vaan niin eiköhän me sinua tueta ja kannusteta! 😊 :whipping:

Epäilen, mutta ainahan sitä voi toivoa:). Ehtymätön kyynisyys virtaa veressäni

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 23, 2020, 22:46:32 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Känniketju
« Vastaus #276 : Joulukuu 23, 2020, 22:57:03 »
Hetvield, huono idea. Ei kai ryyppäämistä tarvi kokonaan lopettaa? (paitsi jos se on ongelma). Minä ainakaan jaksais olla ihmisen kanssa, joka ei ikinä ota lasillista viiniä tai saunakaljaa. Perkele! 😁

Oliskin näin, mutta mä vedän joko ihan saatanalliset perseet aina tai sitten en juo mitään ja puollan jälkimmäistä.

Hyvää itsetutkiskelua ❤️ Oli päätös mikä vaan niin eiköhän me sinua tueta ja kannusteta! 😊 :whipping:

Epäilen, mutta ainahan sitä voi toivoa:). Ehtymätön kyynisyys virtaa veressäni

Sori sulla tosissaan on ongelma. Ihan vakavasti jos puhutaan niin tietysti ollaan tukena.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Känniketju
« Vastaus #277 : Joulukuu 23, 2020, 23:03:59 »
Hetvield, huono idea. Ei kai ryyppäämistä tarvi kokonaan lopettaa? (paitsi jos se on ongelma). Minä ainakaan jaksais olla ihmisen kanssa, joka ei ikinä ota lasillista viiniä tai saunakaljaa. Perkele! 😁

Oliskin näin, mutta mä vedän joko ihan saatanalliset perseet aina tai sitten en juo mitään ja puollan jälkimmäistä.

Hyvää itsetutkiskelua ❤️ Oli päätös mikä vaan niin eiköhän me sinua tueta ja kannusteta! 😊 :whipping:

Epäilen, mutta ainahan sitä voi toivoa:). Ehtymätön kyynisyys virtaa veressäni

Sori sulla tosissaan on ongelma. Ihan vakavasti jos puhutaan niin tietysti ollaan tukena.

Mä tiedän että voin luottaa suhun. Ja olet oikeassa, alkoholi on mun ongelma, mutta kyllä mä sen klaaraan tavalla tai toisella :)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Känniketju
« Vastaus #278 : Joulukuu 24, 2020, 19:16:05 »
No paikalla , missä on hetvie?
Äijä on kuitenkin jo vauhti päällä :D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Känniketju
« Vastaus #279 : Joulukuu 24, 2020, 19:18:40 »
Fuck the Hetvield. Mä oon paikalla.  8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant