Voihan IsänKissanVittu Vaari vetää paljaalla, siinä mitään kelmu tarvii.
Uutiset:
Mutta mistä kumit meille pienimunaisille joita on kuitenkin varmasti yhtä paljon kun teitä valtavan lerssin omaavia.Omalla n.12cm pituutta ja ympärysmitta n.9cm,markettikumit hölskyy päällä.Kannattaa tsekata kondomikuningas.fi, varmasti löytyy montakin vaihtoehtoa.
Todellakin on! Itsellä kokoja 47-69 (69 höhöh).
Olen vasta varttuneemmalla iällä ymmärtänyt kondomin koon merkityksen ja hommannut sopivia mahdollisia tarpeita varten. Netissä on erittäin hyvät valikoimat, joista jokainen löytää omansa. Tytöt näyttävät suhtautuvan kuitenkin varauksellisesti asiakkaan omaan kumiin ja siksi on tyydyttävä tytön valintaan, joka on yleensä osunut kohdalleen. Hyvä niin. Toisaalta aktin aikana ei oikein kehtaisi reklamoida liian pienestä ja puristavasta kumiukosta, joka kyllä helposti latistaa kiihkeimmän tunnelman.
Olen vasta varttuneemmalla iällä ymmärtänyt kondomin koon merkityksen ja hommannut sopivia mahdollisia tarpeita varten. Netissä on erittäin hyvät valikoimat, joista jokainen löytää omansa. Tytöt näyttävät suhtautuvan kuitenkin varauksellisesti asiakkaan omaan kumiin ja siksi on tyydyttävä tytön valintaan, joka on yleensä osunut kohdalleen. Hyvä niin. Toisaalta aktin aikana ei oikein kehtaisi reklamoida liian pienestä ja puristavasta kumiukosta, joka kyllä helposti latistaa kiihkeimmän tunnelman.
Muista en osaa sanoa mutta itse kuulisin mielelläni vaikka kesken kaiken jos kumi sattuis olemaan väärää kokoa! Ei se oo niin vakavaa, sit vaan otetaan pois ja uus parempi tilalle ja hommat voi jatkua ☺️
Saakohan jostain ulkomailta tilattua pienempiä kumeja kun täällä kotimaassa on niin isokullista väkeä että ei ole tarjolla pienikulliselle mitään.Tuollainen 45mm halkaisijaltaan on aivan liian iso,se jää heti naisen sisään ja pituuskin olisi hyvä olla alle 150mm.