Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varatun ajan muuttuminen  (Luettu 606 kertaa)

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (3)
  • ** Piristää muiden päivää
Varatun ajan muuttuminen
« : eilen kello 20:56:58 »
Moi!
Ajattelinpa kysäistä täältä, kun täällä on paljon kollegoita sekä palvelun käyttäjiä.

Mitä ajatuksia:Asiakas on sopinut tunnin ajan ja tapaamisen alkuun ilmoittaakin, että ei ehdikään olla kuin puoli tuntia?

Itselläni on ainakin tapana jättää asiakkaiden väliin reilusti aikaa, että ehdin valmistautua seuraavaan tapaamiseen. Joskus olen joutunut jopa kieltäytymään toisesta asiakkaasta, koska tällä on ollut tarkka aika milloin on mahdollista tulla. Sitten ilmeneekin, että olisikin ollut mahdollista ottaa tämä seuraava asiakas vastaan, mutta myöhäistähän se siinä kohtaa jo on.

Voihan toki olla, etten ole miellyttänyt asiakasta ja hän ei ole kehdannut kääntyä kokonaan pois, joten toki parempi, että edes se puoli tuntia toteutui. Mutta näitä on pari kertaa sattunut ja onhan se ärsyttänyt.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Varatun ajan muuttuminen
« Vastaus #1 : eilen kello 21:17:07 »
Mulla on pari kertaa käynyt niin, että asiakas onkin halunnut lyhentää aikaa (eteisessä ennen aloitusta) ja kyllä mä sen silloin niin ajattelen, että mä en miellytä asiakasta, mutta ajattelee kuitenkin että voi mua vähän nusasta 😂 En ärsyynny asiasta,sitten mennään lyhyemmällä ajalla.
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (3)
« Vastaus #2 : eilen kello 21:24:10 »
No juuri näin itsekin ajattelin, etten ehkä ollutkaan hänen mieleensä. Eikä siinä mitään.

Täytyy yrittää olla jatkossa ärsyyntymättä. En toki asiakkaalle ole ärsyyntymistäni näyttänyt, mutta jälkikäteen vähän harmittanut.  :D

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : eilen kello 23:33:41 »
Näitä sattuu välillä puolin ja toisin. Ihan samoja kokemuksia ostajillakin Joskus käy niinkin, että myyjä lyhentää aikaa (on ehkä saanut kannattavamman keikan tai sitten kanta-asiakkaan tieltä tms.), jolloin täytyy joko tyytyä siihen tai peruuttaa koko osto (itse teen yleensä sen, jos olen esim. halunnut tunnin ja paikan päällä selviääkin, että se jää puoleen tuntiin). No, yleisempää on kyllä se, että kun menee sovitulle tapaamiselle, niin paikan päällä myyjästä ei enää kuulukaan yhtään mitään. Tai pelipaikalle tultaessa myyjältä tulee viesti, että sopiiko sittenkin puolen tunnin päästä ja puolen tunnin päästä, että sopiiko vielä puolen tunnin päästä ja sitten ei enää mitään... Sitä sattuu kaikille.

Ja sekin vain kuuluu tähän lajiin, että asiakas joutuu tekemään valinnan aika suppeilla tiedoilla ja uuden myyjän kohdalla ei koskaan ihan tiedä, onko saamassa sitä mitä hakee ja onko myyjä omaan makuun. Se on kuitenkin aika tärkeää, että myyjä on asiakkaan makuun, koska osto on useimmille asiakkaille rahallisesti iso sijoitus. Maksullisen seksin yksi pointti on maksaa juuri siitä, että saa juuri sitä ja sellaista, mitä eriyisesti haluaa. Kun siitä maksetaan, ei olla hakemassa "kunhan nyt jotain saa". Niin silloin se on ihan ymmärrettävää, että sitten paikan päällä jos selviää, että odotettavissa ei olekaan ihan sitä mitä ajatteli ja oli hakemassa, niin sitä luonnollisesti asiakas ajattelee, että koettaa pelastaa edes osan budjetista, koska se voi olla asiakkaalle aika iso raha. Olisi hölmöä pistää 250 euroa menemään, jos heti tullessa toteaa, että nyt ei ole luvassa sitä mitä toivoi ja haki. Ei siitä kannata ärsyyntyä eikä varsinkaan ottaa henkilökohtaisesti. Jokaisella on makunsa.

Ihan sama kuin ostat jotain tori.fi:stä, niin kyllä varsinkin satasia maksavien juttujen kohdalla lopullinen ostopäätös on järkevää tehdä vasta, kun paikan päällä omin silmin näkee mitä on ostamassa. Jos se ei sitten olekaan itselle sopiva, niin ei kannata lompakkoaan siihen tyhjentää. Tai toisesta näkökulmasta: kun menee syömään halpaa lounasta, ei ole ihan niin tarkkaa, onko tarjolla ruokaa josta erityisesti pitää, kunhan nyt on edes jotenkin kelvollista ja täyttää vatsan. Mutta jos menen 250 euron illalliselle, niin silloin ruoan ja paikan on kyllä oltava viimeisen päälle juuri sitä mitä erityisesti haluan. Hienommassa ravintolassa olen joskus noussut pöydästä ja lähtenyt muualle tilaamatta mitään, kun pöydän sijainti, paikan tunnelma tai ruokalista ei olekaan miellyttänyt, vaikka minulla olisi ollut paikkavaraus. Korkeintaan aperiviitin olen ottanut, maksanut ja lähtenyt. Tässä talvella oli yksi kokemus, kun minulle ja avecille osoitettiin ihan kelvoton pöytäpaikka (se oli selvästi joku ylibuukkauksen takia häthätää improvisoitu pöytä). Koska kyseessä oli kallis paikka, jossa kahden hengen lasku olisi helposti ylittänyt 250 euroa, totesin tarjoilijalle, että pitkä ilta tuollaisessa paikassa istumisesta ei ole kokemus, johon olisin valmis panostamaan paitsi pitkään odotetun mukavan illan, vieläpä useampaa satasta. Lähdimme muualle, onneksi kohtuumatkan päästä löytyi viihtyisä paikka, jossa oli vapaa pöytä.

Onhan se puoliintunut keikka menetys myyjällekin, mutta myyjä saa uuden mahdollisuuden paljon nopeammin ja useammin kuin asiakas, jolla saattaa mennä kuukausi tai pari ennen kuin on taas rahat kasassa tai muuten mahdollisuutta ottaa uusi pettymys… eikun yritys  ;D. Toisaalta ajan puolintuminen ei myyjälle ole muutenkaan niin iso menetys - yleensähän puolikas tunti on suhteessa paljon kalliimpi. Ja se on juuri niin, että myyjälle on silloin parempi, että ottaa edes puolikkaan ajan – vaihtoehtonahan olisi, että koko tapaaminen peruuntuu.

Ei niitä kannata harmittelemaan jäädä, tässä lajissa harmiteltavaa tulee vastaan muutenkin paljon molemmilla puolilla tiskiä. Jos harmittelemaan alkaa, saa harmitella paljon  ;D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (3)
« Vastaus #4 : tänään kello 07:06:38 »
Toki ymmärrän tämän kyllä asiakkaan kannalta, enkä ota henkilökohtaisesti missään nimessä.

Ja tosiaan, onneksi näitä nyt ei ole sattunut kuin ihan pari kertaa. Enemmän ärsyttää täys-oharit  :D

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : tänään kello 09:44:56 »
Koska otsikossa puhutaan ajan muuttamisesta, eikä vain lyhentämistä, niin toiseenkin suuntaan voi kokeilla jo etukäteen.

Olen mulle tuntemattoman hutsun kanssa tehnyt pari kertaa siten, että kysynyt jo varatessa, että käykö ensin 30 min aika (en normaalisti ota niin lyhyitä aikoja), mutta jos meillä on hauskaa, niin maksan optiona toisesta puolituntisesta. Molemmille sopi hyvin ja saivat lopulta sen normaalin tuntimaksun.

Valitettavasti en älynnyt tuota heti turskailun alussa, niin olisi säästynyt edes vähän fyrkkaa muutaman tapauksen kohdalla.

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (3)
« Vastaus #6 : tänään kello 10:21:55 »
Tuo on molempien kannalta ihan hyvä, että kysyy jo varatessa mahdollisuutta pidentää aikaa. Silloin myös PT voi varautua siihen ajoissa.  :)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : tänään kello 10:59:09 »
^^^^ Mutta on asiakkaallakin vastuu siitä, että saisi sitä mitä haluaisi. Yksi joka lyhensi aikaa kysyi multa "Minkä ikäinen sä oot? Sä et näytä 21-vuotiaalta".

No en varmasti näytä! Kerroin olevani 39v,jonka mainitsen myös ilmoituksessa. Ei siinä, pantiin lyhyempi aika ja hän otti kyllä myöhemminkin yhteyttä.

Mutta ihan helvetin turha siinä kohti on asiakkaan nurista, että ei saa vasikkaa vaan tarjolla olikin hyvin kypsynyttä marmorihärkää 😆 Lukekaa ne vitun ilmoitukset! 😁
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Paikalla Naapurintyttö

• Newbie
  • Galleria (3)
« Vastaus #8 : tänään kello 13:58:18 »
Joo niinpä. 🙈🙈

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9 : tänään kello 15:13:05 »
Itelle on tässä vuosien saatossa käynyt muutaman kerran että olisi haluttanut lyhentää aikaa tai jopa kääntyä ovelta kun tuote ei ole näyttänyt läheskään siltä kuin on mainoksessa ollut. Mutta kun oon kuitenkin melkoisen kohtelias ihminen niin en ole sitä tehnyt kuin pari kertaa. Olen vaan kärsinyt omissa nahoissani pettymyksen tunteet.