Lueskelin tuolla tytön arvosteluja ja törmäsin kommenttiin "Vein tuliaisiksi pitsan ja pullon punaviintä, oli kiva chillailla ennen seksiä." Siis mitä? Kyllä ne treffit on jo rahalla varmistettu että pesää lohkeaa.
Uutiset:
1888A10
Kelpo kaveri
Meaxx

Rakastajien aatelia
TomppaJones
Kelpo kaveri
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Olikohan pizzassa ananasta.
Tietyissä kulttuureissa siitä voi kyllä jäädä ikävä sivumaku tapaamiselle.

Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Tietyissä kulttuureissa siitä voi kyllä jäädä ikävä sivumaku tapaamiselle.
Eikös ananas päinvastoin juurikin paranna makua? Näin olen kuullut.
IlonaTequila

Lähellä täydellisyyttä
Lueskelin tuolla tytön arvosteluja ja törmäsin kommenttiin "Vein tuliaisiksi pitsan ja pullon punaviintä, oli kiva chillailla ennen seksiä." Siis mitä? Kyllä ne treffit on jo rahalla varmistettu että pesää lohkeaa.
Puhutaanko täällä nyt vatuista vai ananaksista? 🍍🤔 Vai oliko tämä se ketju, johon saa tulla muistelemaan, kun kerran vakkari toi ihania suklaaleivoksia meille, kun ensin olin toistuvasti kieltäytynyt leipomasta pullaa 🤭 (...Keitin kuitenkin kahvit ja otin suihin, koska oon pohjommiltani ihana 😇)Mä voin tuoda ens kerralla pullat jos sinä tarjoat kahvit (ja ehkä vähän muutakin 🤭)
sannahunaja

Huikea tyyppi
Mut ei huolta, kyllä pesää lohkeaa ihan vain saapumalla sovittuun tapaamiseen ja maksamalla mitä on sovittu

tässä on kyllä nyt taas just semmonen aloitus mistä tietää ettei voi seurata kuin älykästä, syväluotaavaa sekä monipuolisesti foorumin yleistä keskustelukulttuuria ylentävää jutunaihetta.