Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kumisaappaat  (Luettu 257 kertaa)

Paikalla Pasrunk

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kumisaappaat
« : eilen kello 09:13:35 »
Onko kumisaapas fetissi kuollut suomessa kun ei tunnu löytyvän samanlaisella kiinnostuksella ihmisiä

Poissa Alpo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kumisaappaat
« Vastaus #1 : eilen kello 14:08:45 »
ei oo.

Poissa neitikarju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 14:14:25 »
Oijoi, nyt on pakko, ja kiire ennen kuin joku muu ehtii, nostaa esiin pääkaupunkiseudun ykkösnimi Tuhmaa Sokeria!

Tällä Valtiattarella on paitsi ilmeisen mittava kokoelma jalkinetyyppiä niin myös rajattoman ilkikurinen kiinnostus pistää kumisaappaat kunnon käyttöön. Perusnuoletusta ja palvontaa, polkemis- ja murskausleikkejä, roiskeita ja mudan maiskahtelua... Olenpa päässyt sellaisestakin nauttimaan että poljettiin metsän multiin, haudattiin kaulaa myöten niin että saatoin oikein lähietäisyydeltä ja oikealta korkeudelta ihastella Kontioiden kärkiä kun en muutakaan voinut.

Videoita löytyy kivasti instasta, ja vähän googlailemalla myös yhteystietoja...

Itse en tiennyt yhtään olevani kumpparifetisisti ennen kuin Tuhmis käski olla. Nyt olen.

Paikalla Pasrunk

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 14:23:28 »
Juu tuhmaasokeria olen itsekkin katsonut mutta täältä Etelä-Karjalasta on turhan pitkä matka lähteä sessioimaan

Poissa Lilith

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 17:26:26 »
TuhmaaSokeria on ehdottomasti Suomessa se kovin kumisaappaiden ja sadevaatetuksen parissa. Häntä varten kannattaa matkustaa kauempaakin. Hän on se numero ykkönen jos haluat pt:n jolla itselläänkin on todella iso fetissi tuohon puoleen.

Louna on myös tutustumisen arvoinen. Vaikuttaa enimmäkseen Kajaanissa.

Suomessa on kyllä muitakin olemassa joiden vaatekaapista löytyy sadevaatetustakin (jos siis on valmis tinkimään siitä, että pt:llä itsellään ei ole niihin sitä isointa fetissiä). Kannattaa uskaltautua kysymään josko mieltymystäsi olisi mahdollista toteuttaa.

(Itsellänikin on muutamia erilaisia kumisaappaita ja sadevaatetusta olemassa. Niin täysin puhtaana kuin aidosti metsissä ja pelloilla kuraantunutta. Liikun vähän ympäri Suomea. Esimerkiksi Joensuussa käyn joka toinen kuukausi. Lappeenrannassa olen todennäköisesti tulossa kesäkuussa käymään.)

Paikalla Pasrunk

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 20:36:38 »
Toivottavasti kesäkuussa tulisit ja pääsisin käsittelyyn.