Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PureGoddess/Sugarlindaxx  (Luettu 470 kertaa)

Paikalla Art951

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
PureGoddess/Sugarlindaxx
« : tänään kello 00:01:50 »
Onko kenellkään kokemuksia hänen palveluksistaan, oliko nätti naama?

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PureGoddess/Sugarlindaxx
« Vastaus #1 : tänään kello 01:16:13 »
Ei kokemusta itse tapaamiseen asti, koska oharoi herkästi. Ja vaikka pahoittelee, niin en jaksa sellaista säätämistä yhden maksullisen panon takia, vaikka olisi mahdollisesti ollut kuinka hyvä. Siirryin seuraavaan.

Palvelut hänellä kuitenkin laajat (vakiona kakkosta ja kuolatakuulla suikkaria), melko edulliset (tai ainakin oli joskus) ja kroppa mallikas, joten kysyntää varmasti on. Vähän luulen, että hän ottaa enemmän varauksia kun pystyy käsittelemään ja siitä seuraa sählinkiä aikataulujen kanssa.

Paikalla Art951

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 01:28:08 »
Ei kokemusta itse tapaamiseen asti, koska oharoi herkästi. Ja vaikka pahoittelee, niin en jaksa sellaista säätämistä yhden maksullisen panon takia, vaikka olisi mahdollisesti ollut kuinka hyvä. Siirryin seuraavaan.

Palvelut hänellä kuitenkin laajat (vakiona kakkosta ja kuolatakuulla suikkaria), melko edulliset (tai ainakin oli joskus) ja kroppa mallikas, joten kysyntää varmasti on. Vähän luulen, että hän ottaa enemmän varauksia kun pystyy käsittelemään ja siitä seuraa sählinkiä aikataulujen kanssa.

Peruiko juuri ennen tapaamista vai jonkin verran ennakkoon?

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : tänään kello 06:33:22 »
^ Kahdesti hetki ennen tapaamista. Laittoi kyllä pahoitteluviestit, mutta vaikka syyt olisivat olleet mahdollisesti legitiimit, niin: Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.

Poissa Stadilainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 10:35:10 »
Vähän vaikea saada kiinni, mutta livenä hyvä ja esittelytekstin mukainen kokemus. Tätä nykyä lyhyillä hiuksilla toisin kuin aiemmin.

Paikalla Art951

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : tänään kello 11:19:06 »
Vähän vaikea saada kiinni, mutta livenä hyvä ja esittelytekstin mukainen kokemus. Tätä nykyä lyhyillä hiuksilla toisin kuin aiemmin.

Kuinkahan lyhyet hiukset hänellä on? Itseä ei mitkään siilitukkaiset tai pojan näköiset naiset kiinnosta😅