Hei,
Keikkailen joskus PK-seudulla, mutta yleenaä domina,-fetissi- ja roolileikkihommat sujuu parhaiten Studio Nestilläni Tampereella.
Olen ottanut vastaan käsikirjoituksia ja aivan takuulla ajan puitteissa toteuttanut toiveet! Olen saanut erittäin hyvää palautetta asiakkailtani ja mulle on tärkeää, että asiakas saa sitä mistä maksaa. Jos en jotain juttuja tee, kerron sen kyllä jo ennen ajanvarausta, jotta asiakkaalla on mahdollisuus mennä jollekin toiselle dominalle⛓️🖤.
Käsikirjoitukset ovat mielestäni muutenkin kivoja, koska niistä saa selkeästi asiakkaan toiveet esille. Joskus toki joutuu luovimaan käytännön syistä, mutta niistäkin yleensä keskustelen ensin.
Uskon, et jokainen ammattidomina tekee parhaansa toiveiden ja käsikirjoitusten suhteen. Joskus vain saattaa olla liikaa toiveita lyhyeen aikaan toteutettavaksi, mitä asiakas ei aina ymmärrä. Tämänkin uskon jokaisen kertovan asiakkaalleen, ainakin toivon näin.
Session ei ole tarkoitus olla kiireinen vaan edetä rauhassa, se takaa myös dominalle oman rauhan toteuttaa toiveet.
Tervetuloa siis Tampereelle kuin myös muille dominoille🖤!
Mistress Maria
Löytyykö OK-seudulta dominaa joka toteuttaa likimain käsikirjoitettuja sessioita ? Moni sanoo että onnistuu mutta kun sessio on ohi voi todeta että ei se mennyt sinne päinkään…Ymmärrän että tilanne on spontaani ja tilanne elää mutta juoni ja toivotut jutut loistavat poissa olollaan .
Onko ketään laji toveria joka samaistuu vai hakeeko kaikki vain tiettyjä fetissejä per käynti ?