Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lepotilassa pienen peniksen aiheuttama jännitys (ja häpeä)  (Luettu 342 kertaa)

Poissa HerraX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tämä on vähän vaikea aihe, mutta asia on alkanut vaivaamaan minua enemmän ja enemmän joten päätin ottaa sen puheeksi.
Erektiossa penikseni on 18cm ja olen itse asiassa aika ylpeä siitä. Olen kuitenkin aina ollut grower, mutta nuorempana sain seisokkeja aika helposti ja haaroväli oli usein puolikovana. Nyt kun 30 vuoden rajapyykki on ohitettu olen huomannut, että en saa enää niin usein satunnaisia seisokkeja, vaikka näkisinkin tai ajattelisinkin jotain kiihottavaa. Seksin alussakin penikseni on hyvin usein lepotilassa. Lepotilassa penikseni koko vaihtelee yleensä 4cm:n ja 7cm:n välillä, yleensä ollaan tuolla pienemmässä päässä.

Maksullisilla ja maksuttomissa käydessäni olen huomannut että monet katsovat pientä penistäni vähän hassusti, kun otan sen esiin. Tämä aiheuttaa häpeää ja jännitystä, mikä puolestaan hidastaa entisestään erektion saamista. On jotenkin nöyryyttävä olo, kun tyttö yrittää runkata minua pinsettiotteella sen verran, että saa laitettua kondomin päälleni. Lieveilmiönä yleensä he myös valitsevat liian pienen kondomin, joka sitten tuntuu epämukavalta kun pääsen paraatikuntoon.

Tämä on alkanut aiheuttaa minulle jo niin paljon jännitystä ja häpeää, että minun on välissä jo vaikeaa edes saada erektiota tapaamisella. Olisiko teillä mitään apuja tähän tilanteeseen? Pystyykö lepotilassa olevan peniksen kokoon vaikuttamaan mitenkään?
Ihan toimivalta tuo alapää muuten tuntuu. Saan runkatessa normaalin erektion hetkessä ja aamustondikset on tallella.

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lepotilassa pienen peniksen aiheuttama jännitys (ja häpeä)
« Vastaus #1 : tänään kello 14:58:57 »
Tämä on vähän vaikea aihe, mutta asia on alkanut vaivaamaan minua enemmän ja enemmän joten päätin ottaa sen puheeksi.
Erektiossa penikseni on 18cm ja olen itse asiassa aika ylpeä siitä. Olen kuitenkin aina ollut grower, mutta nuorempana sain seisokkeja aika helposti ja haaroväli oli usein puolikovana. Nyt kun 30 vuoden rajapyykki on ohitettu olen huomannut, että en saa enää niin usein satunnaisia seisokkeja, vaikka näkisinkin tai ajattelisinkin jotain kiihottavaa. Seksin alussakin penikseni on hyvin usein lepotilassa. Lepotilassa penikseni koko vaihtelee yleensä 4cm:n ja 7cm:n välillä, yleensä ollaan tuolla pienemmässä päässä.

Maksullisilla ja maksuttomissa käydessäni olen huomannut että monet katsovat pientä penistäni vähän hassusti, kun otan sen esiin. Tämä aiheuttaa häpeää ja jännitystä, mikä puolestaan hidastaa entisestään erektion saamista. On jotenkin nöyryyttävä olo, kun tyttö yrittää runkata minua pinsettiotteella sen verran, että saa laitettua kondomin päälleni. Lieveilmiönä yleensä he myös valitsevat liian pienen kondomin, joka sitten tuntuu epämukavalta kun pääsen paraatikuntoon.

Tämä on alkanut aiheuttaa minulle jo niin paljon jännitystä ja häpeää, että minun on välissä jo vaikeaa edes saada erektiota tapaamisella. Olisiko teillä mitään apuja tähän tilanteeseen? Pystyykö lepotilassa olevan peniksen kokoon vaikuttamaan mitenkään?
Ihan toimivalta tuo alapää muuten tuntuu. Saan runkatessa normaalin erektion hetkessä ja aamustondikset on tallella.

Mielestäni tuo peniksen pituus lepotilassa on ihan normaali growerille. Sen nyt tietää kaikki, että teinipojilla ottaa eteen ihan vain nähdessään graffitin kirkkoveneestä. Se kuuluu tuohon ikään, kun hormonitoiminta hakee paikkaansa Aamuerektioiden harveneminen on ihan luontaista ikääntyessä. Stressi, huonot elintavat yms. vaikuttavat näihin. Kerroit kuitenkin, että aamustondiksia on edelleen ja itseksesi saat sen normaalisti pystyyn, joten vika on selkeästi psyykkinen ja aika klassinen: Lepotilan koko tuottaa häpeää, häpeä muuttuu stressiksi ja stressi tekee sen, ettei erektiota saavuteta, mikä lisää häpeää entisestään ja noidankehä on valmis.

Ennen tapaamista kannattaisi varmaan "lämmitellä" kotona ja virittäytyä oikeaan tunnelmaan. Tapaamista ei tarvitse heti aloittaa riisumalla vaatteita: Voit pyytää pt:tä vaikka suutelemaan tai hieromaan. Sekin voi jo rentouttaa ja laittaa veren kiertämään konehuoneeseen. Jos pt tarjoaa owoa ja olet sellaista valmis vastaanottamaan, niin voi aloittaa vaikka sillä.

Maksullisilla ja maksuttomissa käydessäni olen huomannut että monet katsovat pientä penistäni vähän hassusti, kun otan sen esiin.
Tämä vaikuttaa ylitulkinnalta. Pt:t ovat nähneet niin monia eri peniksiä, että tuskin mikään tulee heille enää yllätyksenä.

Viimeisenä kikkana voi kokeilla erektiolääkettä pienellä annoksella "herättelemään" sitä alakerran kaveria. Sildenafil ja Tadalafil ovat ne käytetyimmät ja näitä saa vain reseptillä.

Paikalla Pikkulerssi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : tänään kello 15:14:44 »
Minä käyn yleensä heti lämpimässä suihkussa(oma pyyhe mukana tietenkin) ja runkkailen saippualla itselleni komean puoliheijarin. Makkariin tullessani neiti kyllä sitten tietää ottaa esille oikean kokoisen kortsun.   
B-luokan panomees

Poissa dudewiththedong

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 15:22:51 »
Iso ei täälläkään ole lepotilassa, mutta juhlakunnossa sen reipas 18cm. Ei se minua hävetä, saapahan neidot jotain ihmeteltävää kalun kasvaessa kokoonsa.  :drinking:

Poissa Broodo5

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #4 : tänään kello 16:30:10 »
Kerro sille tytölle se kondomin oikea koko.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : tänään kello 17:02:56 »
Itsekin näkisin suihkussa runkkailun parhaana vaihtoehtona. Jos siinä tilanteessa muna ei jännityksen takia kovene, niin erektiolääke auttaa kyllä asiaa.

Ai niin toinenkin vaihtis on: laita fleshlight housuihin ja muna sisälle. Niin voit runkata ilman käsiä kävelemisen tahtiin. Harjoitus tekee mestarin. Varo vain että et laukea ennen kuin pääset perille.

Poissa Anniina

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : tänään kello 18:31:07 »
Näin ammattilaisena sanoisin, että en usko kenenkään ammattilaisen katsoneen hassusti aloittajan munaa, vaan asia on nyt kuviteltu. Tuollainen lepotilakoko on ihan tavallinen. Ja tavallista on myös laittaa aluksi liian pieni kortsu, sen voi kyllä sitten myöhemmin vaihtaa.

Varmaan voisi helpottaa, että seuraavan kerran ammattilaiselle mennessäsi, selostat tämän saman asian ääneen. Tähän hyvä ammattilainen toteaa, että ihan normaalia kaikki ja kyllä se muna sieltä herää ajallaan ja hän osaa kiinnittää huomiosi muuhun, kuin seisokin tarkkailuun.
Onlyfans. Oulu 19.3. Muut keikat kalenterissa.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : tänään kello 20:58:54 »
^ Näin on. Jos jotain tässä on oppinut niin sen, että lepotilassa olevasta kyrvästä ei kokoa voi päätellä ☺️ Eli me horot ei kyllä katsella ihmeissään yhtäkään kikkeliä  :kiss:

Mikäli tiedät oman kortsukoon niin voithan yhteydenotossa kertoa tilanteesta ja mainita mikä on oikea kortsukoko juhlakunnossa. Ehkä se helpottaisi stressiä asian suhteen sitten tapaamisella ☺️

Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : tänään kello 21:08:06 »
Muistan yhden dominan lausahtaneen omalla kohdallani: "Mistä hel..tistä tuo ilmestyi", kun hänen huomaamattaan oli kaveri vaihtanut olomuotoaan totaalisesti.