Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

lena_xo

<< < (2/7) > >>

MustaPekka:
Täältä myös suositus Lenalle,ihana, kaunis timmissä kunnossa oleva nainen.
Osaa todella ottaa asiakkaansa,juttua riittää ennen sexiä ja sen jälkeen,ei kiirettä meni yliajalle.
Hyvä suikkari ja kun pääsin työntymään märkään pimpsaan se tuntui taivaallisen hyvältä ja tiukalta.
Menen varmasti uudestaan!

CuoreSportivo:
Lena on kyllä aivan ihana...ihan on jo ikävä, kun en ole päässyt pitkään aikaan tapaamaan häntä.

yxheppu:
Oharit teki minulle tämä Lenanen. Peruutti väsymykseen vedoten juuri kun olin pelipaikalla astumassa autosta ulos pitkän ajomatkan jälkeen. Oli varmaan isot pahat turskat käyneet polkaisemassa koko päivän. Voi turskanen, kyllä se vaan joka kerta harmittaa kun ei saa edes rahalla.

Lena_xo:
Hei,

Mä olen TODELLA PAHOILLANI nimim. Yxheppu ... Toivon, että saataisiin vielä tapaaminen järjestymään. Voidaan sitten korvata tämä sinun pettymys. En muistanut, että tulit kaukaa, ja nyt harmittaa minuakin :/

Älä ole vihainen! Suukkoja!

-L
--- Lainaus käyttäjältä: yxheppu - Syyskuu 30, 2020, 10:27:20 ---Oharit teki minulle tämä Lenanen. Peruutti väsymykseen vedoten juuri kun olin pelipaikalla astumassa autosta ulos pitkän ajomatkan jälkeen. Oli varmaan isot pahat turskat käyneet polkaisemassa koko päivän. Voi turskanen, kyllä se vaan joka kerta harmittaa kun ei saa edes rahalla.

--- Lainaus päättyy ---

dimmu81:
takaa päin työskennellässä täydellinen näky,kiitos lena

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta