Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
lena_xo
Veepee123:
Kenelläkään kokemusta lena_xo nimimerkillä ilmoittelevasta re sivustolla?
dijon:
Tänään näyttäis olevan viimeinen päivä tällä erää, eli kandee käydä kokeilemassa.
Itselle jäi hyvät visuaaliset fibat heti siitä alkaen, kun tuli hakemaan mekossaan pihalta. Fiksu, avoin ja puhelias -- semmoinen jonka kanssa olis kiva matkustaa junalla Rovaniemelle, mutta taksamittarin raksuttaessa kannattaa painaa etusormi huulten päälle sinetiksi hyvissä ajoin ;)
Pronebone poikittain sängyn takalaidalla teki tosi gutaa, mutta sängyn keskikohtaan upposi melkein saavuttamattomiin, vaikka ulottuvuutta itsellä on kuin Wladimir Klitškolla käsissään xD
_
dijon on sinappi
CuoreSportivo:
Dijon:in kanssa samaa mieltä, tyttö on suorastaan häkellyttävän kaunis. Olen tavannut hänet monta kertaa, tosin aiemmin tyttö käytti toista taiteilijanimeä.
LS:ssä piti ottaa melko varoen, sillä minulla on kuulemma "huih, pitkä penis". Nojaa...
Ja kyllä, hän on erittäin kova puhumaan, eli kannattaa ilmoittaa kohteliaasti, että en tullut tänne kuulumisia vaihtamaan, vaan mielessä on ihan jotain muuta, so. Lenan pillu :P
Vahva suositus täältäkin. :)
John Punter:
Tapasin minäkin tämän ihanan neidon. RE:llä ilmo ja kommunikointi helposti sähköpostilla. Järjestelyt toimii kuten pitääkin. Nouto alaovelta - wow, nätti naapurin tyttö tuli hakemaan...
Olimmekin tavanneet muutama vuosi sitten, eri taiteilijanimellä silloin, mutta yhä yhtä ihana. Puhelias, avoin ja herttainen nuori nainen. Sopusuhtainen, pieni ja hoikka kroppa, todellinen ilo silmälle. Kauniit pienet rinnat jotka sopivat hyvin kokonaisuuteen. Kiinteä pyöreä pylly. Hyvän tuoksuinen ja makuinen. Etenimme hitaasti ja hellästi, molemmat jotenkin herkkänä. Sellainen luontainen, toisiaan aistiva gfe :-) tuli kuin itsestään. Tutkiskelua olisi kyllä hyvin voinut jatkaa pidempäänkin. Herkistyin.
Raikas kuin kesäinen mansikka.
Pitäkäähän kuin kukkaa kämmenellä.
Lena_xo:
Kiitos pojat! :-*
Tosi kivasti kirjoitettu, ja nyt kun viimein olen itsekin täällä, niin voin vastailla.
Sen verran voin sanoa, että vaikkei mun profiili olisikaan aktiivinen RE-sivustolla, olen kyllä tavattavissa ;) En vaan raaski jatkuvasti pitää sitä, koska se on maksullista.
-L xx
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta