Toivottavasti ei naiset ainakaan pelästy uutisen takia, ei ole kiva juttu jos muutaman vuoden päästä kukaan ei uskalla enää tehdä yhtään mitään kun kaikesta pääset tuomiolle. 

Uutiset:

Kesava

Nauttii muiden arvostusta
Toivottavasti ei naiset ainakaan pelästy uutisen takia, ei ole kiva juttu jos muutaman vuoden päästä kukaan ei uskalla enää tehdä yhtään mitään kun kaikesta pääset tuomiolle.No miehillehän se on ollut tätä jo vuosikausia.
No miehillehän se on ollut tätä jo vuosikausia.
Kesava

Mähän sanoinkin että miehille.Lainaus käyttäjältä: KesavsNo miehillehän se on ollut tätä jo vuosikausia.
Ei oo kyl ollu mulle 😅

AutsMähän sanoinkin että miehille.Lainaus käyttäjältä: KesavsNo miehillehän se on ollut tätä jo vuosikausia.
Ei oo kyl ollu mulle 😅

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
En ole koskaan kysynyt kumppanilta lupaa perseestä puristeluun, panemiseen, halaamiseen, suukotteluun, eikä kumppani ole koskaan kysynyt minulta lupaa. Tähän asti olen elämässäni selvinnyt ilman että minä olisin tai minua olisi parisuhteessa, saati oikeudessa syytetty seksuaalisesta häirinnästä.
Luulen että osa ihmisistä tiedostaa milloin voi soidinmenojaan toteuttaa,
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Kesava

En ole koskaan saanut ahdistelu- tai raiskaussyytettä, joten oikeistolainen maailmankuva kyseenalaistaa sen, olenko mies laisinkaan. Oikeistopiireissä ahdistelukohuissa ryvettyminen on kenties arkipäivää, mutta ei kannata luulla, että kaikki miehet kärsivät sellaisesta.Vasemmistolainen maailmankuva nähtävästi kyseenalaistaa sen, että jos juuri itse ei ole aiheettomasti tai kevyin perusteluin syytettä ahdistelusta tai raiskauksesta, niin sellaista ei voi tapahtua (myös muille kuin oikeistolaisille).