Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainenkin voi raiskata  (Luettu 923 kertaa)

Paikalla Opiskelijarakastelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainenkin voi raiskata
« Vastaus #20 : tänään kello 07:51:17 »
Toivottavasti ei naiset ainakaan pelästy uutisen takia, ei ole kiva juttu jos muutaman vuoden päästä kukaan ei uskalla enää tehdä yhtään mitään kun kaikesta pääset tuomiolle.  :blowjob:
Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : tänään kello 08:42:08 »
Toivottavasti ei naiset ainakaan pelästy uutisen takia, ei ole kiva juttu jos muutaman vuoden päästä kukaan ei uskalla enää tehdä yhtään mitään kun kaikesta pääset tuomiolle.  :blowjob:
No miehillehän se on ollut tätä jo vuosikausia.
Perfektionisti.

Paikalla Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : tänään kello 10:25:16 »
Lainaus käyttäjältä: Kesavs

Ei oo kyl ollu mulle 😅

Poissa Kesava

• Sr. Member
« Vastaus #23 : tänään kello 10:59:33 »

Ei oo kyl ollu mulle 😅
Mähän sanoinkin että miehille.  ;D
Perfektionisti.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24 : tänään kello 12:04:12 »
Elämme taas hieman tasa-arvoisemmassa maailmassa.
Amen to that. Hyvä meidän joukkue  :weightlifting:
Ihan turha tulla lesoo vuokrakoneilla.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #25 : tänään kello 15:24:25 »

Ei oo kyl ollu mulle 😅
Mähän sanoinkin että miehille.  ;D
Auts  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #26 : tänään kello 15:32:24 »
En ole koskaan saanut ahdistelu- tai raiskaussyytettä, joten oikeistolainen maailmankuva kyseenalaistaa sen, olenko mies laisinkaan. Oikeistopiireissä ahdistelukohuissa ryvettyminen on kenties arkipäivää, mutta ei kannata luulla, että kaikki miehet kärsivät sellaisesta.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #27 : tänään kello 15:51:39 »
En ole koskaan kysynyt kumppanilta lupaa perseestä puristeluun, panemiseen, halaamiseen, suukotteluun, eikä kumppani ole koskaan kysynyt minulta lupaa. Tähän asti olen elämässäni selvinnyt ilman että minä olisin tai minua olisi parisuhteessa, saati oikeudessa syytetty seksuaalisesta häirinnästä.

Luulen että osa ihmisistä tiedostaa milloin voi soidinmenojaan toteuttaa, osa ei tiedosta ja osan varmasti tarvitsee sitten kysyä "hyvä herra, saisinko leikkiä hetken pippelilläsi"

Btw, parhaimmat aamuni mun elämässäni ovat olleet kun herään kukko naaraan kitusissa"  :blowjob:

Sitten kun minua on syytetty raiskauksesta oikeudessa, tulen teille kertomaan "oi tätä onnen päivää, vihdoinkin minä olen mies"

Rakkain terveisin: äärioikeistolainen Klaukkalasta

Ja kyllä nainenkin voi raiskata. Emme olleet parisuhteessa. Minä olin n. 8v ja nainen yli 40v.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:53:43 kirjoittanut Lifti »
Ihan turha tulla lesoo vuokrakoneilla.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #28 : tänään kello 16:15:15 »
En ole koskaan kysynyt kumppanilta lupaa perseestä puristeluun, panemiseen, halaamiseen, suukotteluun, eikä kumppani ole koskaan kysynyt minulta lupaa. Tähän asti olen elämässäni selvinnyt ilman että minä olisin tai minua olisi parisuhteessa, saati oikeudessa syytetty seksuaalisesta häirinnästä.

Luulen että osa ihmisistä tiedostaa milloin voi soidinmenojaan toteuttaa,

TÄMÄ!

Ja tunnustan myös hiplanneeni nukkuvan miehen aamuerektiota. Päädyttiin panemaan, ei käräjille.
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #29 : tänään kello 16:40:18 »
Joskus voi olla erilaisia motiiveja. Työkaverilla oli lapsi parisuhteestaan. He olivat sopineet eroavansa, mutta harrastivat seksiä viimeisen kerran. Taas napsahti ja mies maksaa ruokkoja toisestakin lapsestaan.

Parisuhteessa seksillä herättely on ollut kivaa, kun siitä on sovittu etukäteen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kesava

• Sr. Member
« Vastaus #30 : tänään kello 16:51:04 »
En ole koskaan saanut ahdistelu- tai raiskaussyytettä, joten oikeistolainen maailmankuva kyseenalaistaa sen, olenko mies laisinkaan. Oikeistopiireissä ahdistelukohuissa ryvettyminen on kenties arkipäivää, mutta ei kannata luulla, että kaikki miehet kärsivät sellaisesta.
Vasemmistolainen maailmankuva nähtävästi kyseenalaistaa sen, että jos juuri itse ei ole aiheettomasti tai kevyin perusteluin syytettä ahdistelusta tai raiskauksesta, niin sellaista ei voi tapahtua (myös muille kuin oikeistolaisille).

Pelkästään todistetusti perättömiä raiskausilmoituksia on lukematon määrä, ja kuinka paljon sitten vielä on syyttömiä tuomittu.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perattomat-raiskausilmoitukset-harmittavat-poliisia-motiivina-voi-olla-kosto-tai-omien-tekojen-peittely-ei-millaan-tavalla-hyvaksyttavaa/7590192#gs.q1gpkh
Perfektionisti.