Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainenkin voi raiskata  (Luettu 646 kertaa)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Nainenkin voi raiskata
« : Maaliskuu 08, 2026, 23:22:14 »
Tässä tätä uuden lainsäädännön mukaista juttua. Onko tässä järkeä oikeusistuimien jutturuuhkan kannalta, on mietinnän arvoinen kysymys purkautuvassa hyvinvointivaltiossamme. Mutta ainakin miehelläkin on oikeus kyrpäänsä eikä sitä saa kuka vaan imeä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011862701.html

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainenkin voi raiskata
« Vastaus #1 : Maaliskuu 08, 2026, 23:50:38 »
Parisuhteen karmea päätös.
Voi hellanlettas sentään. Ei se kyrvän imeminen niin karmeaa voi olla. Tällaisella sonnalla kuormitetaan oikeuslaitosta.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Pikkulerssi

• Full Member
« Vastaus #2 : eilen kello 00:28:27 »
^ Miten niin? Onko naisilla joku erityisasema tässä lain silmissä?
B-luokan panomees

Poissa marks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 07:02:10 »
Kyllä miehelläkin on oikeus omaan kehoonsa.
Aivan oikea juttu, ei mitään sontaa.

Poissa Morjens

• Hero Member
« Vastaus #4 : eilen kello 10:12:39 »
On, mutta onhan tuo nyt ihan munatonta touhua lähteä käräjöimään asiasta. Ihan riittää kun sanoo ettei halua munaansa imettävän ja nukkuu loppuelämän eri sängyssä.
Tästä nyt muutenkin paistaa kilometrin päähän että kyse on jostain isommasta riidasta, eikä pelkästä suihinotosta.
Aikuiset miehet!! Hellyyttävää kyllä, että on ollut kaveri paikalla, niin on ollut tuki aamulla, kenen olkäpäätä vasten itkeä.
Jokaisella on oikeus kehoonsa, mutta minusta tuollaiset asiat pitää pystyä sopimaan keskenään, varsinkin kun ollut vielä edellisenä päivänä pariskunta.

Poissa Dr.t

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 10:56:14 »
On, mutta onhan tuo nyt ihan munatonta touhua lähteä käräjöimään asiasta. Ihan riittää kun sanoo ettei halua munaansa imettävän ja nukkuu loppuelämän eri sängyssä.
Tästä nyt muutenkin paistaa kilometrin päähän että kyse on jostain isommasta riidasta, eikä pelkästä suihinotosta.
Aikuiset miehet!! Hellyyttävää kyllä, että on ollut kaveri paikalla, niin on ollut tuki aamulla, kenen olkäpäätä vasten itkeä.
Jokaisella on oikeus kehoonsa, mutta minusta tuollaiset asiat pitää pystyä sopimaan keskenään, varsinkin kun ollut vielä edellisenä päivänä pariskunta.

Vaikea vetää rajaa tuohon mikä on semmonen asia että vois vaan sanoo ja unohtaa asian. Kun suomessa on laki jonka mukaan näitä juttuja ei saisi arvioida sukupuoli huomioiden.
Eli tapauksessa kyse siitä että henkilö A herää siihen kun henkilö B antaa suuseksiä ilman että A on siihen suostunut.
Rangaistavaa ja kiellettyä. Yksiselitteistä.
Se miltä se yleisessä keskustelussa kuulostaa, niin riippuu kyllä paljon siitä minkälainen sukupuoli ja ikä noille henkilöille laitetaan.
Henkilön A ja B paikalle voi kokeilumielessä miettiä eri ikäiset ja eri sukupuolisen henkilöt niin kas kun yleinen mielipide muuttuu.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #6 : eilen kello 11:49:52 »
Mun mielestä on ihan oikein että tästä tehdään periaatteellinen asia. Toisen munaa ei nyt vaan imetä ilman lupaa ilman että sillä on seurauksia. Vaikka kuinka olisivat pystyneet sopimaan keskenäänkin. Kyse ei tarvitse olla mistään loppuelämän henkisestä traumasta vaan siitä että noin ei kertakaikkiaan tehdä ja piste. Kyllä siitä saa tekijä vähän kärsiä. Sitä paitsi eihän tässä maassa raiskaaja muutenkaan yleensä saa kuin kehotuksen että älä viitsi tehdä uudestaan.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa Morjens

• Hero Member
« Vastaus #7 : eilen kello 15:18:51 »

Mun mielestä on ihan oikein että tästä tehdään periaatteellinen asia. Toisen munaa ei nyt vaan imetä ilman lupaa ilman että sillä on seurauksia. Vaikka kuinka olisivat pystyneet sopimaan keskenäänkin. Kyse ei tarvitse olla mistään loppuelämän henkisestä traumasta vaan siitä että noin ei kertakaikkiaan tehdä ja piste. Kyllä siitä saa tekijä vähän kärsiä. Sitä paitsi eihän tässä maassa raiskaaja muutenkaan yleensä saa kuin kehotuksen että älä viitsi tehdä uudestaan.

Jos minun munaa imee niin ainoat seuraukset tulee suoraan suuhun.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:21:27 kirjoittanut Morjens »

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #8 : eilen kello 15:23:39 »
Se on sinun munasi ja sinulla on siihen oikeus. Anna muiden miesten pitää oikeus omien muniensa imemiseen.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa JPC

• Hero Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #9 : eilen kello 15:58:11 »
Elämme taas hieman tasa-arvoisemmassa maailmassa.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #10 : eilen kello 19:42:02 »
mua kyl taas hämmentää tää että feministejä syytetään miesvihasta samalla kun ne on ne miehet itse jotka mitätöi omaa oikeuttaan keholliseen autonomiaan ja koskemattomuuteen ::)
levi 23.-26.3, nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #11 : eilen kello 19:43:57 »
Onko tässä nyt kyseessä biologinen mies joka idenfioituu naiseksi vaiko mikä homma?

Näistä kun ei enää tiedä miltä kantilta katsotaan, tuo nimittäin aivan uuden näkökulman raiskauksiin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Morjens

• Hero Member
« Vastaus #12 : eilen kello 20:05:56 »
mua kyl taas hämmentää tää että feministejä syytetään miesvihasta samalla kun ne on ne miehet itse jotka mitätöi omaa oikeuttaan keholliseen autonomiaan ja koskemattomuuteen ::)

Ei ole kyse mies tai naisvihasta. Ääriajattelu ei johda ikinä mihinkään hyvään. Maalaisjärkeä saa käyttää.

Poissa Morjens

• Hero Member
« Vastaus #13 : eilen kello 20:13:06 »
Onko tässä nyt kyseessä biologinen mies joka idenfioituu naiseksi vaiko mikä homma?

Näistä kun ei enää tiedä miltä kantilta katsotaan, tuo nimittäin aivan uuden näkökulman raiskauksiin.

Aivan. Tuo selittäisi jotenkin asiaa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:20:25 kirjoittanut Morjens »

Poissa Voss

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : eilen kello 21:15:20 »
Ehkä ei ollut paras ilta viettää iltaa yhdessä kun on juuri edeltävänä päivänä erottu.
Saattanut ehkä siellä ollut käräjöinnin takana myös mahdollisesti sitä että nainen oli väittänäyt oman turvattomuuden olleen syynä asunnolta poistumiseen.
Saattanut nainen mennä kaverille puhumaan paskaa ex miehestään mutta tarina ei sitä kerro.
Laki on laki ja sen rikkkomisesta rankastaan.

Poissa velihopea

• Hero Member
« Vastaus #15 : eilen kello 21:37:40 »

Eihän tässä ketjussa ole kuin yksi keskustelija mitätöinyt omia oikeuksiaan. Itse lähinnä pohdiskelin aloituksessa sitä, onko tällaisten parisuhdejuttujen läpikäynti oikeusistuimissa sitä järkevintä yhteiskunnan resurssien käyttöä.

IS:n toimittelija on saanut aika raflaavan klikkiotsikon aikaan, mutta muuten tuo vaikuttaa lähinnä jossain määrin psyykkisesti epästabiilien henkilöiden parisuhdekonfliktilta. Edellisenä päivänä päätetään erota, sitten ollaan kuitenkin päihteissä yötä yhdessä, joku ottaa suihin ja joku tekee rikosilmoituksen. Vissiin koska ei ollu tarpeeks hyvä suikkari. Me maksajat valitetaan samasta asiasta vaan täällä saitilla :laught:

Itse periaatteesta olen täysin samaa mieltä kuin valtaosa kirjoittajista. Miehelläkin on oikeus kehoonsa ja myös miehiä koskee kehorauha. Kommentointi pituudesta, kaljuudesta, mahan koosta tai muusta vastaavasta on asiatonta ja tuomittavaa.

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #16 : eilen kello 22:09:46 »
mua taas hämmentää feministien vähättely miesten oikeudesta keholliseen autonomiaan ja koskemattomuuteen.  ::)
Perfektionisti.

Poissa Voss

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : eilen kello 22:25:07 »
mua taas hämmentää feministien vähättely miesten oikeudesta keholliseen autonomiaan ja koskemattomuuteen.  ::)

Kyllähän miesvihaisiakin feministejä löytyy, mutta uskoisin tän nettikeskustelun tuovan esiin aina nää ääripään mielipiteet. Uskon et jos vedettäs kadulta randomilla joku perus normali nainen niin en uskoisi että vähättelisi miesten oikeutta omaan kehoonsa. Vähän tyhmiä nää termit kuten feministi, ei nää kaikki ole nollasummapeliä. Se että joku ajaa naisten tai miehen etua ei aina tarkota että vihaa toista sukupuolta.

Suurin osa ihmisistä vois yleisesti ottaa ihan rennosti ja mennä koskettamaan ruohoa( tai no lunta koska talvi).  :drinking:

Poissa Morjens

• Hero Member
« Vastaus #18 : eilen kello 22:43:03 »

Eihän tässä ketjussa ole kuin yksi keskustelija mitätöinyt omia oikeuksiaan. Itse lähinnä pohdiskelin aloituksessa sitä, onko tällaisten parisuhdejuttujen läpikäynti oikeusistuimissa sitä järkevintä yhteiskunnan resurssien käyttöä.

IS:n toimittelija on saanut aika raflaavan klikkiotsikon aikaan, mutta muuten tuo vaikuttaa lähinnä jossain määrin psyykkisesti epästabiilien henkilöiden parisuhdekonfliktilta. Edellisenä päivänä päätetään erota, sitten ollaan kuitenkin päihteissä yötä yhdessä, joku ottaa suihin ja joku tekee rikosilmoituksen. Vissiin koska ei ollu tarpeeks hyvä suikkari. Me maksajat valitetaan samasta asiasta vaan täällä saitilla :laught:

Itse periaatteesta olen täysin samaa mieltä kuin valtaosa kirjoittajista. Miehelläkin on oikeus kehoonsa ja myös miehiä koskee kehorauha. Kommentointi pituudesta, kaljuudesta, mahan koosta tai muusta vastaavasta on asiatonta ja tuomittavaa.

Ainiin unohdin, ettei enää ole sukupuolirooleja. En mitätöi oikeuksiani, jos on kyseessä petos tai rikos. Kehostanikin pystyn huolehtimaan ihan itse ja halutessani suojelemaan sitä hurjilta naisilta, ilman käräjäoikeuden apua.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #19 : eilen kello 22:44:37 »

onko joku feministi sitä tässä siis vähätellyt? mielestäni ei.

mun nähdäkseni tää on täysin asiallinen tuomio, ja pidän tosi surullisena ja huolestuttavana että munaan kiinni käyminen nukkuessa olisi jotenkin enemmän ok, kuin tussuun.
levi 23.-26.3, nähdään! kosketellen, ihana isa 😘