Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksipelit  (Luettu 673 kertaa)

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (38)
  • ****** Rakastajien aatelia
Seksipelit
« : eilen kello 15:29:28 »
Kyselen uteliaana, onko täällä muita seksipelureita? Oletteko törmänneet kortteihin tai muihin peleihin maksullisen seksin maailmassa? Millaisia kokemuksia on ollut?

Hankin just seksiasentokortit ja olis mukavaa päästä pelaamaan.  :inlove:♥️
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 💋
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947

Poissa Avaruusmies

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksipelit
« Vastaus #1 : eilen kello 16:03:42 »
Ei ole kyllä tullut törmättyä, mutta tämmöinenhän vaikuttaisi aika kiinnostavalta.

Poissa muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 16:52:15 »
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin koittaa ähistä jossain vaikeassa asennossa. Ei olis mun juttu

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 20:44:16 »
Joitain "seksipelejä" on joskus tullut historiassa ostettua, mutta, eivät ole olleet kuitenkaan mielestäni toimivia.

Ehkä joillekin ovat, en halua tuomita. Ainakin voisin kuvitella, että estynyt pariskunta saattaisi tuommoisen pelin varjolla pystyä käsittelemään, mitä haluavat, jos muu ei auta.

Mutta, varmaan ihan kiva juttu.  :headbang:

Poissa Johnny Hazard

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 21:14:34 »
Joskus olen pelannut noppapeliä jossa toisessa nopeassa oli asento ja toisessa paikka, ihan hauskaa oli äheltää kuusysiä nojatuolissa. Tämä toki siviilimaailmassa. Kyllä minusta vaan pelikaverin saa. Potti nokkiin.
Perkaleenmoinen jänis

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : eilen kello 21:54:06 »
Mulle sopisi, jos poistaisi vaan kaikki ylimääräiset kortit ja jättäisi Lähäri, cowgirl, suuseksi, doggie ja anaalikortit peliin
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (38)
« Vastaus #6 : tänään kello 06:40:34 »
Kiitos tähänastisista vastauksista.

Suomensin korttipakasta mm. seuraavat asennot:

- amppeli
- merikilpikonna
- huviajelu
- helmenkalastus
- keikauskakku

Ai että, palan halusta päästä kokeilemaan ♥️

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #7 : tänään kello 06:59:05 »
Tämä kuulostaa oikein kivalta idealta. Kuvien perusteella Iina olisi oikein mukavaa peliseuraa.

Aiempaa kokemusta tällaisista peleistä minulla ei juurikaan ole. Joskus takavuosina siviilitreffeillä neito ehdotti minulle eräänlaista peliä ikäänkuin tutustumisleikkinä. Pelivälineenä oli pingispallo. Kumpikin vuorollaan laittoi pallon toisen housunlahkeesta sisään ja vieritti sitä kädellään lahkeessa edeten niin että sai pallon ulos toisesta lahkeesta. Suostuin pelaamaan tätä peliä ja olihan se kivaa, siinä tutustui toiseen oikein hyvin.  :)
älkää kaatako piimäpurkkia porstuassa mennessänne

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #8 : tänään kello 08:05:29 »
Olen viime vuosina taipunut aikalailla yhteen asentoon. Makaan piene pippeli pystyssä ja sanon "ota se ilo irti minkä saat"
Alkoi seisomaan kun otin huikan olutta. Peli ei ole vielä menetetty.

Poissa Pikkupaavi

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : tänään kello 13:07:08 »
Kiitos tähänastisista vastauksista.

Suomensin korttipakasta mm. seuraavat asennot:

- amppeli
- merikilpikonna
- huviajelu
- helmenkalastus
- keikauskakku

Ai että, palan halusta päästä kokeilemaan ♥️

Merikilpikonna tai helmenkalastus kuulostaa eittämältä mielenkiintoisilta.

Joskus muinoin siviilissä kanssa kokeiltu silloisen kumppanin kanssa vastaavanlaista peliä. Muistan, että hauskaa oli, mutta kertaluontoiseksi tuo silloin vain jäi.
💊

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (38)
« Vastaus #10 : tänään kello 14:42:38 »
Olen viime vuosina taipunut aikalailla yhteen asentoon. Makaan piene pippeli pystyssä ja sanon "ota se ilo irti minkä saat"

Sulle sopiikin tuo Tamin legendaarinen "Keep it simple"-tyyli. 🤓

Poissa Peetu

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #11 : tänään kello 16:24:24 »
Hyvä aloitus! Pelithän ovat merkittävä osa kulttuuriamme.  Lautapelit, korttipelit, roolipelit… Miksei siis myös seksipelit? Eikö seksi ole aikuisten leikkiä  :kiss:  Leikki ja uteliaisuus kuuluvat ihmisyyteen, ja parhaimmillaan ne tuovat yhteiseen aikaan keveyttä ja naurua.

Kun tätä ketjua luki, tuli itsekin kurkattua kaappiin. Sieltä löytyy näköjään vuosien varrelta kertynyttä valikoimaa: Rakkauden laivanupotus, Love Matching (jonkinlainen muistipeli) ja muutama muukin teeman peli eli (ja jostain syystä pelit ovat pääosin yhä muoveissa). Lisäksi on erilaisia korttipakkoja – enkä nyt tarkoita räsypokkaa – sekä noppapelejä, joissa sattuma saa päättää seuraavan siirron ei kun siis asennon  :behind: tai tehtävän  :blowjob:

Ehkä seksipelien hienous on juuri siinä, että ne antavat luvan kokeilla jotain, mihin ei muuten ehkä rohkenisi tarttua. Sattuma voi johdattaa asentoon tai tilanteeseen, joka ei olisi itse tullut mieleen (tai kehdannut ehdottaa)  ja samalla voi syntyä uusia oivalluksia siitä, mikä toimii ja mikä ei.

Itselläni kiinnostusta kyllä olisi, jos ja kun sopiva pelikumppani löytyy. Toki tällainen vaatii vähän pidemmän tapaamisen, ettei käy niin että aika loppuu ja  kortit jäävät levälleen pöydälle juuri kun peli alkaa päästä todella vauhtiin  :sheep:

Ja ehkä tärkeintä: pelin (tai seksin) ei tarvitse olla suorittamista. Joskus hauskuus syntyy juuri siitä pienestä kömpelyydestä, yhteisestä naurusta ja siitä, että kenties ujompikin uskaltaa heittäytyä hetkeen.  :headbang: Osa noista peleistä on nimittäin aika kömpelöitä ja kaukana "vuoden peli"-pokaalista.

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (38)
« Vastaus #12 : tänään kello 17:50:40 »
Hyvä kirjoitus ja hyviä, oivaltavia ajatuksia! 🙏🏼

Todella, pelit ovat osa kulttuuria. Esimerkiksi hankkimani korttipakan asennot tulevat Kama Sutrasta, joka on alunperin seksuaalista käyttäytymistä koskeva käytösopas ja nautinnon tiedettä.

Täytyy sanoa, että kirjoitit niin loistavasti (kuten kaikki muutkin) ja tyhjentävästi, että olen lähes sanaton.

Eiköhän tässä vielä pelaamaankin pääse ja aika näyttää, josko tulee hankittua lisää pelejä.

Pelailemisiin ilon kautta! ♥️

Poissa Pataässä

• Hero Member
« Vastaus #13 : tänään kello 17:52:56 »
Mielenkiintoinen aloitus, voisin hyvinkin kokeilla jonkinlaista seksipeliä palveluntarjoajan kanssa. Mutta minusta siinä pitäisi olla vähän enemmän kuin pelkkiä asentoja, koska sellaiseen voi kyllästyä aika äkkiä. Tai siltä nyt tuntuu, pitäisi toki kokeilla ensin. Ehkä jotkut tehtävät voisivat toimia minulle paremmin, esimerkiksi tuollainen joey_t:n mainitsena peli.

Peetu myös mainitsi hyviä syitä, miksi seksipelit voisivat toimia ainakin itselleni eli ne antavat luvan kokeilla jotain, mitä ei välttämättä muuten tulisi tehtyä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:56:19 kirjoittanut Pataässä »
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #14 : tänään kello 17:57:44 »
Mulle sopisi, jos poistaisi vaan kaikki ylimääräiset kortit ja jättäisi Lähäri, cowgirl, suuseksi, doggie ja anaalikortit peliin

Muutankin mielipiteeni lennossa, kun kävin kurkkaamassa Iinan galleriakuvia. Kaikki pelikortit on tosi hyviä.
Mitä papimpi, sitä pahempi.