Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Loredana  (Luettu 1080 kertaa)

Poissa Maantiemursu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Loredana
« : Maaliskuu 01, 2026, 17:41:28 »
Neiti treffattu länsirannikolla, ilmoitus bongattu RE:n puolelta. Positiivinen kokemus. Viestittely selkeää ja aika sekä paikka saatiin sovittua helposti. Ilmoituksen mitat sekä kuvat pitävät paikkansa, eli kyseessä on todella pienikokoinen mutta sopivan muodokas neiti. Itse en ole kovinkaan pitkä tai iso kaveri, mutta silti kokoero tuntui isolta. :) Sovitut palvelut toteutuivat oletuksen mukaan ja miellyttävällä tavalla. Italialainen aksentti kuulostaa myös kivalta, "It looks like your dick is ready for a blowjob". Suihinoton aikana kiusoittelevia katseita ja hymyjä. :inlove:

Hän on myös mukavaa juttuseuraa, ei tarvinnut tuppisuuna keräillä itseään. Oma kokemus siis selkeästi hyvän puolella ja suosittelen käyntiä petite-tyyppisistä neideistä pitäville. Jos ja kun hän sattuu tulevaisuudessa samoille nurkille, niin uusintaottelu on ehdottomasti otettava.

Poissa Karmanfin

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Loredana
« Vastaus #1 : tänään kello 15:32:11 »
Kirjaillaanpa omat kokemukset Loredanasta, vaikka eri kyllillä onkin. Olen tavannut tytön kahdesti. Toimii puolentunnin pikaisena kohtuudella, mutta harmittamaan jäi kun maksoin pidemmästä ajasta sekä b2b hieronnasta, silloin ei hinta ja laatu kohdannut.

Tyttö on vähän jännä tapaus. Todella pieni ja sievä, mutta jotenkin tulee fiilis että hommaa tekee pelkästään rahan takia. Oikein ei saa koskea ja sellainen intiimimpi tunne jää puuttumaan kokonaan. Ainakaan minun kanssa hän ei juuri nautintoa näyttänyt. Lisäksi ikävästi käsi on joka asennossa välissä ja aika pian alkaa hoputtamaan tulemaan, vaikka aikaa oisi jäljellä. Muutenkin haluaa pitää kontrollin itsellään.

Sen verran tiukka tavara on että todellakin joutuu pidättelemään että ei kuti lähtisi heti ensimetreillä ja näkymät on todellakin kohdillaan.

Mutta kyllä se ehken nyt on, että mieluummin säästän rahat tytölle joka on enemmän hommassa mukana. Oma epäilykseni on hänen Italian alkuperästä, mutta se nyt on vain sivuseikka.

Eli oma kokemus on siellä keskikastissa. Jos petite on sun juttu niin satkulla kyllä saa helpotusta panetukseen.