Hakusessa olisi tiukan tavaran omaava hoikka palveluntarjoaja. Oisko täällä kellään antaa suosituksia?
Uutiset:
Duck776
Kelpo kaveri
Pezku

Piristää muiden päivää

Markku
Kelpo kaveri
Kikka
Essiheave
Milena
Timo Hississä
Kelpo kaveri
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Tältäkin sivustolla Milena-nimellä löytyvää tarkoitin.
Tarkoitatko Milenalla pääkaupunkiseudulla vaikuttavaa kotimaista vaaleaa palveluntarjoajaa?
okoz_12
Kelpo kaveri
Markku
Kelpo kaveri
Tältäkin sivustolla Milena-nimellä löytyvää tarkoitin.
Tarkoitatko Milenalla pääkaupunkiseudulla vaikuttavaa kotimaista vaaleaa palveluntarjoajaa?
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Olen jo pitkään haaveillut Milenan tapaamisesta, mutta sen verran on matkaa Helsinkiin, että ei viitsi lähteä, jos Milena tekee oharit.Milena on kyllä korvannut peruutukset 'luonnossa'.
HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla
Mutta näitähän on vaikka millä mitalla riippuen ajasta, paikasta ja mitä haluaa: Pikkukeksit, Arina ja varmasti Physio, vaikka jälkimmäistä en ole tavannutkaan.
Markku
Kelpo kaveri
Ulkkareista ainakin Rami on nyt lähiseudulla ja jos Eva sattuu paikalle, niin siinä olisi kanssa kuuma ja palvelunhaluinen mimmi. Evan kanssa tosin kannattaa napata koko face fuck -paketti, näyttäisi nyt olevan Tampereella.
Tsemppiä etsintään

Bacardi

Piristää muiden päivää
Ulkkareista ainakin Rami on nyt lähiseudulla ja jos Eva sattuu paikalle, niin siinä olisi kanssa kuuma ja palvelunhaluinen mimmi. Evan kanssa tosin kannattaa napata koko face fuck -paketti, näyttäisi nyt olevan Tampereella.
Tsemppiä etsintään
Ilmeisesti tarkoitat tyttöduon Ramia (Ramonaa)?
En ainakaan itse ole onnistunut tapaamaan Ramia kahdestaan, koska tekevät vain duoa Amiraan kanssa. Ja se duo on sellainen, jonka jokaisen miehen kannattaa/pitää kokea. Erityisesti Ramin täydellinen sporttipeppu on jäänyt mieleeni!
dijon

Näyttää hyvää esimerkkiä
En ainakaan itse ole onnistunut tapaamaan Ramia kahdestaan, koska tekevät vain duoa Amiraan kanssa. Ja se duo on sellainen, jonka jokaisen miehen kannattaa/pitää kokea. Erityisesti Ramin täydellinen sporttipeppu on jäänyt mieleeni!
HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla