Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Luonnonkaunis neito lahti  (Luettu 2874 kertaa)

Poissa mm698

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Luonnonkaunis neito lahti
« : Helmikuu 27, 2026, 17:23:35 »
Moi, onko kokemusta otsikon neidosta.... Lupaa mutta jää kesken...lieneekö feikki, harmi sillä hyvän näköistä🤔

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Luonnonkaunis neito lahti
« Vastaus #1 : Maaliskuu 08, 2026, 09:57:36 »
Ei kokemusta, mut havainto; kuvansa on kyllä identtinen Johannatontun (lopettanut) kanssa.

Comeback eri nimellä ja vähemmällä nettihuomiolla?

Poissa James Hopkins

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2026, 13:35:03 »
Moi.

Eri daamit on kyseessä. Tuo luonnonkaunis on oikein kiva kunhan saa ajan osumaan. Toisinaan , saattaa tulla muutoksia mutta ehdottomasti vaivan arvoinen. Tapasin tämän luonnonkauniin muutania kuukausia sitten. Tontusta jo taitaa olla muutama vuosi.

:weightlifting:

Poissa Timppa

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2026, 12:25:32 »
Hyvälle vaikutti ensimmäinen, kattava viesti. Lisätietopyyntö on nyt aiheuttanut parin päivän hiljaisuuden - ei näin 🫤. Taidan kaivaa kuvetta enempi ja kääntyä mimmukisulin puoleen.

Poissa StuDelf

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Maaliskuu 12, 2026, 20:51:02 »
Kannattaa laittaa uudestaan viestiä. On kiva nainen :)

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Maaliskuu 12, 2026, 21:07:59 »
Moi.

Eri daamit on kyseessä. Tuo luonnonkaunis on oikein kiva kunhan saa ajan osumaan. Toisinaan , saattaa tulla muutoksia mutta ehdottomasti vaivan arvoinen. Tapasin tämän luonnonkauniin muutania kuukausia sitten. Tontusta jo taitaa olla muutama vuosi.

:weightlifting:

Kroppa on ainakin prikulleen samanlainen mikä Tontulla oli.
Vakuuttelustasi huolimatta hiukan epäilen. Ettei kuvakin olisi prikulleen sama, mikä oli Tontun ilmoituksessa...

No, mitään väliä sillä ei ole, koska Tontun/luonnonkauniin palvelut eivät minua kiinnosta millään tasolla.
Kunhan ihmettelin hämmästyttävää yhdennäköisyyttä.

Poissa James Hopkins

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2026, 23:28:16 »
No tästä annan sanani. Molemmat tavanneena olen kai sitten vähän kuin kokemusasiantuntija.😁.

Luonnonkaunis on oikein kiva. Tai molemmat ovat.

Poissa Timppa

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Maaliskuu 12, 2026, 23:33:33 »
Kannattaa laittaa uudestaan viestiä. On kiva nainen :)

Juu, näin toimin, mutta siitäkin on jo kohta vuorokausi aikaa. Ehdin tässä välissä varata ajan jo toiselle, joten tämä jää ensi kertaan! 🙂

Poissa Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 21:28:13 »
Onko kellään kokemusta lähiaikoina? Itsellä useampi tapaaminen mutta ymmärrettävistä syistä tapaamiset on ollut hankala toteuttaa ja vastauksissa kestä. Mutta kuten totesin tähän on hyvä syy ja tapaa oikeesti harvakseltaan. Mutta minulla tosiaanollut ilo ja kunnia päästä tapaamaan. Tässä vähän aikaa sittenoli tapaaminen sovittu ja paikalla täydellinen tiedotus hiljaisuus. Ja sen jälkeen en ole kontaktia saanut. Nyt taas tapaaminen   mielessä ja ei mitään vastausta ei missään kanavassa?  Ilmoitus näyttää olevan. Minulle siis riittää tieto jos joku on viimeisen noin 4viikon aikan@ tavannut? Tiedän sitten että on ok ja jostain syystä en vaan kelpaa asiakkaaksi enää ja tää mulle ok mutta ei tarvitse olla huolissaan mitä on tapahtunut.