Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aika loppuu ja turska ei saa  (Luettu 510 kertaa)

Paikalla Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
Aika loppuu ja turska ei saa
« : eilen kello 16:34:20 »
Miten tällaiset olette hoidelleet? Onko se vaan kotiin ja voivoi vai kenties lisäaikaa rahalla tai ilman?
Itselläni on pari kertaa käynyt näin, mutta molemmilla kerroilla seksi on ollut hyvää ja olen tästä laittanut vielä perään viestinkin että olin tyytyväinen saamastani palvelusta.
Pari kertaa mennyt lisäminuuteille, mutta tämä on ollut naisille ok, eikä ole rahaa halunneet. Usein on myös pyydettävä loppuun käsityöt.
Mietin vaan että jos sitä lisäaikaa haluaa, niin periaatteessa kun maksu on aina etukäteen, niin vaatiiko pt:t, että lompakolle täytyy lähteä kesken homman?
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Mkj89

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aika loppuu ja turska ei saa
« Vastaus #1 : eilen kello 19:24:57 »
Otat varmaan liian lyhyitä aikoja, kannattaa ottaa 1-2h. Toki kyllä siinä hyytyy paatuneinkin hupakko jos jyystää toista tuntia yhtä soittoa. Suurin osa alkanut valittaan jo puolentunnin jyystön kohdalla kun kuulemmaa tottuneet 10-15min aktiin.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:27:00 kirjoittanut Mkj89 »

Poissa Timppa

• Full Member
« Vastaus #2 : eilen kello 20:06:26 »
Minusta tuossei ole mitään epäselvää. Homma jatkuu jos on aikaa ja rahaa. Vähän kuin itsepesupaikalla kun krediitti loppuu niin uutta polettia koneeseen.

Itse en oo jaksanut välittää, tulenko vai en. Jos en, niin olen kuitenkin saanut toteuttaa itseäni sellaisissa jutuissa, joita muuten en ole saanut, ja se riittää sillä kertaa 🙂. Ja aina tunnin aika vähintään.

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : eilen kello 20:47:21 »
No mä en ole hyvä vertailukohde, koska jo lähtökohtaisesti olen sillä asenteella, että kortsun kanssa nalli ei napsahda. En siis lähde hakemaan hupakoilta orkkuja (toki kiva yllätys, jos tulee) vaan kaikkea muuta mitä seksiin liittyy.

Viime aikoina olen kyllä miettinyt koko homman mielekkyyttä (rahanmeno vs mielihyvä) ja tämä vaikka jättäisin huonoimmat hupakkokokemukset pois laskuista, orgasmista nyt puhumattakaan.

Siviiliseksiä tämä touhu nyt ei joka tapauksessa mitenkään päin käänneltynä korvaa (mun kohdalla), joten tässä oikein odottaa pienintäkin syytä vetää letkut irti koko turskailusta.

Paikalla Morjens

• Hero Member
« Vastaus #4 : tänään kello 00:49:48 »
Otat varmaan liian lyhyitä aikoja, kannattaa ottaa 1-2h. Toki kyllä siinä hyytyy paatuneinkin hupakko jos jyystää toista tuntia yhtä soittoa. Suurin osa alkanut valittaan jo puolentunnin jyystön kohdalla kun kuulemmaa tottuneet 10-15min aktiin.

Ei mulla ole ajasta periaatteessa kiinni. 15min on max. Jos ei siinä ajassa olla valmiina, niin sitten siirryttävä käsitöihin. Oheistoiminnat tietysti erikseen. Jos ei onnistu, niin ei auta vaikka kuinka kauan jatkaa.
Otan puolen tunnin ja tunnin aikoja. Useimmiten puolikas. Kerran 20min testattu.

Paikalla Morjens

• Hero Member
« Vastaus #5 : tänään kello 00:52:13 »
No mä en ole hyvä vertailukohde, koska jo lähtökohtaisesti olen sillä asenteella, että kortsun kanssa nalli ei napsahda. En siis lähde hakemaan hupakoilta orkkuja (toki kiva yllätys, jos tulee) vaan kaikkea muuta mitä seksiin liittyy.

Viime aikoina olen kyllä miettinyt koko homman mielekkyyttä (rahanmeno vs mielihyvä) ja tämä vaikka jättäisin huonoimmat hupakkokokemukset pois laskuista, orgasmista nyt puhumattakaan.

Siviiliseksiä tämä touhu nyt ei joka tapauksessa mitenkään päin käänneltynä korvaa (mun kohdalla), joten tässä oikein odottaa pienintäkin syytä vetää letkut irti koko turskailusta.

Miten handjob lopetus? Seksistähän voi nauttia, vaikkei siinä saisi.

Paikalla Morjens

• Hero Member
« Vastaus #6 : tänään kello 00:55:11 »
Minusta tuossei ole mitään epäselvää. Homma jatkuu jos on aikaa ja rahaa. Vähän kuin itsepesupaikalla kun krediitti loppuu niin uutta polettia koneeseen.

Itse en oo jaksanut välittää, tulenko vai en. Jos en, niin olen kuitenkin saanut toteuttaa itseäni sellaisissa jutuissa, joita muuten en ole saanut, ja se riittää sillä kertaa 🙂. Ja aina tunnin aika vähintään.

Pitääkin seuraavaksi ottaa 20 euron seteleitä yöpöydälle valmiiksi. ;)