Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fetissit 3XL naisen kanssa  (Luettu 240 kertaa)

Poissa SadanKilonKeijukaine

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Fetissit 3XL naisen kanssa
« : Helmikuu 24, 2026, 22:41:47 »
Ihan ensiksi pakko sanoa, että mä rakastan kaikkea normaalista poikkeavaa. Liekkö syy fetissipalvelujen tarjoamiseen.

Jonkun mielestä mun ulkonäkö on este, mutta juuri mun ulkonäkö on keino toteuttaa monenmoista fetissiä.
Lävistetty, tatuoitu, pitkät hiukset, silmälasit, tupakoin ja vaatekoko 3XL ja olen myös siivousalan ammattilainen  ;)

Voin toteuttaa lähes kaikkea, pitkiäkin projekteja (jotka on ihan parhaita!). Eritteet on jees siihen asti, jos ei omaan suuhun tarvitse laittaa  ;D
Livenä ei onnistu paskantaminen, koska sitä on todella vaikea ajoittaa. Ja sitä varsinaista seksiä minulta ei saa.
Kuinka moni seksityöntekijöistä aidosti tykkää työstään? Mun mielestä tää on ihan parasta ja varsinkin, kun asiakas laittaa kiitoksia ja tilaa palvelun uudelleen niin tietää, että on onnistunut  :-*

- OnlyFetish-

Poissa LunaCoyote

• Newbie
  • Galleria (10)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissit 3XL naisen kanssa
« Vastaus #1 : eilen kello 07:58:12 »
Itsenäisyys, mahdollisuus päättää työajat ja -paikat sekä asiakkaat ja visuaalinen puoli työssä on saanut jäämään alalle. Ja että ei ole kahta samanlaista päivää. Paljon on huonojakin puolia, mutta kyllä tää itselle on sopinut paremmin kuin ns ”normi työt” palkallisena ja niiden vaatimukset, mitkä vaikuttaa vain kokoajan kasvavan vaikka palkat ei kasva ja hinnat nousee.

Oon nyt siirtynyt itse myös enemmän fetissi pt:ksi vuosi sitten ja tää sopii mulle vielä paremmin  :stiletto:  :whipping: kuin full service, vaikka sitäkin vielä rajoitetusti tarjoan palveluna :)
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi.

Poissa Lalli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissit 3XL naisen kanssa
« Vastaus #2 : eilen kello 19:24:58 »
Luulin otsikosta fetissiin sisältyvän 3kpl XL naisia, mutta ilmeisesti kyseessä onkin 1 kpl XXXL naista?