Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huijarit  (Luettu 252 kertaa)

Poissa Hessut

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Huijarit
« : eilen kello 18:41:43 »
Tuossa nettiä ja foorumeita lukiessa oon törmänny tämmösiin kokemuksiin ja varoituksiin.
Oletko itse joutunut huijauksen kohteeksi, ja jos huijattiin, niin miten?
Ja teitkö asiasta ihan rikosilmoituksen, vaikka jäikö asia sille tielleen?

« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:08:53 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa amg63fin

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huijarit
« Vastaus #1 : eilen kello 22:28:53 »
no minkä myt kukakin katsoo huijsukseksi.esim 2-3 v sitten jyväskylässä kävin ilmeisesti vieläkin kasvokuvilla ilmoittelevan ämmän luona.lupailtiin panoja ja suikkaria ja hinnat sovittiin.sänkyyn ei saanut mennä,ja alotti vimmatun runkkaamisen.kun ehdotin suikkaria ja panoa niin suuttui.vittuunnnuin ja lähdin menee.katsoin joutuneeni huijatuksi.

joskus reilu 20v sitten kävin kouvolassa eskolanmäessä.2×20v nartut pyyteli yökylään jos seteleitä ottaa mukaan.menin sovitusti pihaan.laiha mustalaispoika tuli pyytämään rahoja ja lupasi kertoa kämpän numero ja ovikoodin😂
nousin autosta ja olin siihen aikaan melko kovassa horkkupöhässä.raineri lähti juoksemaan lakerikengissä karkuun.yritin saada kiinni muuta varmaan noin 40-50kg painoero aiheutti että mutakuono pääsi karkuun.(ilmeisesti ei raha kelvannut)vitutti kun tuli hukkaan ajettua 100km.

on noita pettymyksiä tullut vuosien varrella.nykyään tulee mentyä tasokkaampiin vaikka olisi hintaa enemmän.

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : eilen kello 22:52:36 »
no minkä myt kukakin katsoo huijsukseksi.esim 2-3 v sitten jyväskylässä kävin ilmeisesti vieläkin kasvokuvilla ilmoittelevan ämmän luona.lupailtiin panoja ja suikkaria ja hinnat sovittiin.sänkyyn ei saanut mennä,ja alotti vimmatun runkkaamisen.kun ehdotin suikkaria ja panoa niin suuttui.vittuunnnuin ja lähdin menee.katsoin joutuneeni huijatuksi.

joskus reilu 20v sitten kävin kouvolassa eskolanmäessä.2×20v nartut pyyteli yökylään jos seteleitä ottaa mukaan.menin sovitusti pihaan.laiha mustalaispoika tuli pyytämään rahoja ja lupasi kertoa kämpän numero ja ovikoodin😂
nousin autosta ja olin siihen aikaan melko kovassa horkkupöhässä.raineri lähti juoksemaan lakerikengissä karkuun.yritin saada kiinni muuta varmaan noin 40-50kg painoero aiheutti että mutakuono pääsi karkuun.(ilmeisesti ei raha kelvannut)vitutti kun tuli hukkaan ajettua 100km.

on noita pettymyksiä tullut vuosien varrella.nykyään tulee mentyä tasokkaampiin vaikka olisi hintaa enemmän.

Et tullut huijatuksi. Oli selkeesti kommunikaatio-ongelmia.  ;)
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 23:03:19 »
Olen tähän mennessä, asiakkaana, onnistunut täysin välttämään huijarit. Johtunee siitä, että otan yhteyttä vain, jos olen varma, että kyseessä on oikea suomalainen hupakko.

Myyjänä ... varoittaisin siitä, että asiakkaat saattavat ymmärtää transaktionaailisuuden täysin väärin. (Ei kukaan tällä saitilla oleva :) )

Poissa Hessut

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 23:04:05 »

Onhan sekin huijausta, jos ei luvattua palvelua saa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:15:35 kirjoittanut Hessut »