Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä voi tehdä jos hupakko huijaa?  (Luettu 570 kertaa)

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä voi tehdä jos hupakko huijaa?
« Vastaus #20 : tänään kello 15:10:41 »
Aika moni hupakko vedättää ja huijaa. Jos ei sekä vanhoilla kuvilla tai väärällä iällä niin sitten lupaamalla palvelulla tai kansalaisuudella.
Lupaavat esim. "joo peppuun käy kyllä 50€ lisämaksulla" ja kun sä tulet paikalle ja otat housut pois niin selitys on nopeasti että "ei voi enempää peppua tänään koska peppu alkaa nyt olemaan todella arka"

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : tänään kello 15:27:39 »

Lupaavat esim. "joo peppuun käy kyllä 50€ lisämaksulla" ja kun sä tulet paikalle ja otat housut pois niin selitys on nopeasti että "ei voi enempää peppua tänään koska peppu alkaa nyt olemaan todella arka"
Humble brag...

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : tänään kello 16:00:50 »
Mikäli hupakko kieltäytyy seksistä paikanpäällä asiakkaan maksettua, itse ottaisin yhteyden poliisiin hupakon ollessa läsnä.

Tämä oli kyllä ihan päivän paras!  :D Olen ihan  :laught: kun kuvittelen millainen tilanne tästä kehkeytyisi. Jos nyt kuvitellaan, että poliisit oikeasti tulisivat paikalle 
:laught:

Vai pitäisikö laittaa kaiutin päälle niin hätäkeskus voisi koettaa kovistella maksun saanutta hupakkoa jo puhelimessa ottamaan asiakkaan munan kiltisti suuhun  :laught: Että "jos ei ala lutkutuksen ääntä kuulua puolessa minuutissa, lähetämme partion paikalle"  :laught:

Joo, teoriassa ehkä noin, mutta elävälle elämälle tänä neuvo on aika vieras. Itse en soittaisi vaan lähtisin (ehkä 🥃n kautta) kohti uusia seikkailuita. Kyllä elävän elämän kylmä fakta vain on se, että tässä lajissa kuluttajansuoja on olematon.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #23 : tänään kello 16:08:06 »
^ Narkkarihuorat tietää siitä että herra B rapsaa ne. Ja hei, ovelta saa kääntyä.

Mun mielestäni jokainen joka menee narkkarihuoran luokse, ihan moraalin kannalta, saa tulla kusetetuksi. RASKAASTI.

Kyllähän se narkki narkin tuntee  :laught: :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <X> )

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : tänään kello 16:20:23 »
Mikäli hupakko kieltäytyy seksistä paikanpäällä asiakkaan maksettua, itse ottaisin yhteyden poliisiin hupakon ollessa läsnä.

Tämä oli kyllä ihan päivän paras!  :D Olen ihan  :laught: kun kuvittelen millainen tilanne tästä kehkeytyisi. Jos nyt kuvitellaan, että poliisit oikeasti tulisivat paikalle 

Vai pitäisikö laittaa kaiutin päälle niin hätäkeskus voisi koettaa kovistella maksun saanutta hupakkoa jo puhelimessa ottamaan asiakkaan munan kiltisti suuhun  :laught: Että "jos ei ala lutkutuksen ääntä kuulua puolessa minuutissa, lähetämme partion paikalle"  :laught:

Joo, teoriassa ehkä noin, mutta elävälle elämälle tänä neuvo on aika vieras. Itse en soittaisi vaan lähtisin (ehkä 🥃n kautta) kohti uusia seikkailuita. Kyllä elävän elämän kylmä fakta vain on se, että tässä lajissa kuluttajansuoja on olematon.

Eiköhän siinä keskusteltaisi rahojen palauttamisesta, kun kyseessä petos.

Olisi kyllä hyvää poliisi-tv matskua.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #25 : tänään kello 16:26:11 »
^ Narkkarihuorat tietää siitä että herra B rapsaa ne. Ja hei, ovelta saa kääntyä.

Mun mielestäni jokainen joka menee narkkarihuoran luokse, ihan moraalin kannalta, saa tulla kusetetuksi. RASKAASTI.

Kyllähän se narkki narkin tuntee  :laught: :drinking:
jos sinua taas kerran kiukuttaa politiikkaa niin älä konttaa polvihousut jalassa muihin ketjuihin itkemään kuin pikkulapsi. Ei sotketa. Itke siellä minne itku kuuluu. Kiitos.

Toivottavasti pääset eroon huumeista.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:30:11 kirjoittanut Lifti »
Työ meidät vapauttaa

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #26 : tänään kello 17:28:25 »

Eiköhän siinä keskusteltaisi rahojen palauttamisesta, kun kyseessä petos.

Olisi kyllä hyvää poliisi-tv matskua.

Tämä olisi lähinnä vipu saada rahat takaisin jos on kieltäydytty palveluista. Ulkkarit eivät halua joutua virkavallan kanssa tekemisiin.