Aloituksessa viitataan ilmeisesti tapaukseen, missä on lähtenyt fyrkat, mutta ei mitään seksiä saanut vastineeksi. Teknisesti petos, mutta vaikka olisi pokkaa mennä tekemään rikosilmoitus (myönnän etten itse kehtaisi), niin tuskin etenee mihinkään. En myöskään maksaisi tällä alalla millään muulla kuin vanhan kunnon käteisellä. Sillä jo itsessään välttää monet suorat huijaukset.
Vaikka ei joutuisi suoranaisesti petoksen kohteeksi, niin huonompia horokokemuksia missä rahat tuntuu menneen täysin hukkaan tulee vastaan jossain vaiheessa lähes kaikille ainakin edes vähän kokeilunhaluisille turskille. Enemmän niissä jää vituttamaan lopulta se paska fiilis (mikä on kyllä mun tapauksessa molemminpuolista, koska muutun nopeasti tylyksi itsekin, jos mua kohtaan ollaan tylyjä, eikä sitten omasta mulkkukäytöksestäkään jää hyvä olo.) kuin rahojen menetys. Petoksen kohdalla säästyy edes siltä huonolta ns. seksiltä. Jossain toisessa ketjussa hyvin sanottiinkin, että hupakoiden kanssa pizzavertaus ei toimi. Siinä missä huonokin pizza on yleensä jollain tavalla kelvollinen kokemus, niin huono horo jättää pelkästään huonon tunteen.
Omalla kohdallani ehkä yksinkertaisin ja paras opetus on se, ettei kannata varata tuntemattomalle hupakolle aikaa liian puutteessa ja panonhimosta sekaisin. Silloin jää ne red flagit helposti huomaamatta, mitkä ehkä normaalimmassa mielentilassa olisi huomannut. Tuossa mielentilassa välttää miinan joko runkkaamalla tai tuttu/hyvämaineinen PT valitsemalla*.
Tämä on hieman uhkapelejä muistuttava bisnes, missä pitkällä tähtäimellä tulee myös takkiin ja rikkinäisiä ihmisiä vastaan. Epäilemättä vielä enemmän ala on sitä palveluntarjoajien puolelta, jotka joutuvat näkemään ja kokemaan kaikenlaista.
*) Miksi muuten ei aina valita sitä tuttua ja turvallista hupakkoa? Eiköhän syynä ole se, että huorissa käymällä myös me tavikset saadaan illuusiota sellaisesta elämästä, missä voidaan valita useista kauniista naisista ihan vain vaihtelun vuoksi ja siksi kun voi. Siviilielämässä tuollainen on lopulta aika harvojen miesten herkkua. Itselleni ei alun innostuksen jälkeen enää niin suurta dopamiiniannosta tuollainen naisesta toiseen hyppiminen tuo ja lopettaisin tämän "harrastuksen" heti, mikäli suhdepuolella osuisi oikea kohdalle.