Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas! Tänne kaikki häröimmät huorien viestit  (Luettu 1402 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Asiakas! Tänne kaikki häröimmät huorien viestit
« : Helmikuu 20, 2026, 12:24:42 »
Kaikkihan me ollaan niitä saatu. Laittakaas tulemaan niin saadaan nauraa. Nauru pidentää ikää sanotaan :)
Russorealisti

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas! Tänne kaikki häröimmät huorien viestit
« Vastaus #1 : Helmikuu 20, 2026, 19:48:49 »
No, ei ollut viestitse, mutta eräs kolumbialainen pt ehdotti naimakauppoja(tämä on totta), jotta saisi tänne pysyvän oleskeluluvan. En tiedä minkälaisia vastapalveluksia olisi ollut tarjolla. Ei siinä mitään,  saa sitä minun puolestani kaikenlaista ehdottaa. On muuten ainut kerta kuin meikäläistä on kosittu.
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Vikingo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : eilen kello 19:48:34 »
Erään latina PT:n kanssa tapasin viestitellä myös tapaamisten ulkopuolella jotain kevyttä small talkkia (itseasiassa edelleenkin). Ei ollut Suomessa keikalla tällöin, mutta lyhyen lentomatkan päässä sanotaanko näin. Hän totesi, että jos joskus päätyisimme yhteen, minun pitäisi tehdä lapsi hänelle ja vakuutteli että geenimme toimisivat hyvin tässä teemassa. Lady oli siinä ilmeisesti hieman viihteellä, kun kyseli vielä perään että milloin tulen tekemään sen lapsen hänelle :D

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : eilen kello 21:38:43 »
Erään latina PT:n kanssa tapasin viestitellä myös tapaamisten ulkopuolella jotain kevyttä small talkkia (itseasiassa edelleenkin). Ei ollut Suomessa keikalla tällöin, mutta lyhyen lentomatkan päässä sanotaanko näin. Hän totesi, että jos joskus päätyisimme yhteen, minun pitäisi tehdä lapsi hänelle ja vakuutteli että geenimme toimisivat hyvin tässä teemassa. Lady oli siinä ilmeisesti hieman viihteellä, kun kyseli vielä perään että milloin tulen tekemään sen lapsen hänelle :D

Eihän tämä nyt edes mikään ihme olisi, vaikka olisi 100% totta huoran puolelta. Oikeastaan aika fiksu (ja vitun kiero) veto häneltä. Lapsi ja hänen mutsinsa saisivat Suomen kansalaisuuden alta aikayksikön, jos isukki tunnustais laskeneensa kräämit tötteröön. Alkaa sosiaaliturva juosta saman tien.

Ja jossei mutsi tienaa tarpeeks uudessa kotomaassaan, niin me systeemin nettomaksajat maksetaan veroissa näiden pentujen ja akkojen elatus…

Että käytähän vaan sitä kondoomia, Vikingo  ::)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : eilen kello 22:26:19 »
Eipäs olla kateellisia.
Nyt muuten vasta huomasin sun allekirjoituksen.
Minkä apina banaanilleen mahtaa.

Parisuhteessa ollessani viihdyn töissä entistä paremmin. Ihan parasta jos saa olla kolme viikkoa keikalla ja viikon kotona. Työ meidät vapauttaa. Mun juutalainen työkaveri on samaa mieltä.
Työ meidät vapauttaa