Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Töppäykset maksullisen seksin parissa  (Luettu 3442 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Töppäykset maksullisen seksin parissa
« : Toukokuu 22, 2020, 16:58:23 »
Satojen ja taas satojen tapaamisten joukkoon mahtuu kaikenlaista tapahtumaa. Kaikki ei aina ole mennyt putkeen ja mietiskelinkin joitain mokia mitä on "uralleni" maksullisen seksin parissa eteen tullut.

Ekaksi tulee mieleeni ammoisilta ajoilta n.10 vuoden takaa seuraava tapaus. Olin sopinut tapaamisen erään blondin opiskelijatypyn kanssa hänen asunnolleen kauas lähiöön opiskelijataloon. Soittelin hänelle talon kulmalta ja pääsin livahtamaan rappukäytävään erään asukkaan perässä.
Hetken odoteltuani rappusia laskeutui mukavannäköinen blondi eteeni. Tervehti ja puhui jotain muutakin. Päättelin, että tämä sen täytyy olla, lähdin mukaan ja hetken käveltyäni neito avasi pesutuvan ja sitten ymmärsin hänen olevan ihan kiltti pyykkärityttö jolla ei ole mitään tekemistä paheksutun maksullisen seksin kanssa.

"Oikea" tyttö saapui hissillä ja muistan tapaamisen olleen yhden viileimmistä ikinä.

No niin. Mokia ,töppejä.Antaa tulla.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #1 : Toukokuu 22, 2020, 17:02:51 »
^
Ajattele positiivisesti. Sait puhtaat kalsarit..ei menny reissu hukkaan.
Toivottavasti kävellessänne pesutuvalle kehuit hänen seksikästä persettä ja suudeltavia törötisuja😁

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2020, 20:14:10 »
Tää oli hyvä! :D
Toivottavasti et samalla hivelly pyllyä ja yrittäny suudella kaulalle :D
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2020, 22:57:11 »
Ei varsinainen töppäys, mutta palveluntarjoajan koira puraisi jalasta. Ei ollut turhaan laittanut "miehiä pelkäävää" koiraa toiseen huoneeseen...  Vitutti kun housuihin tuli reikä. Ja nahkaan myös. Kaiken lisäksi palveluntarjoaja oli sen näköinen, että en olisi halunnut häntä edes ilmaiseksi. Tämä oli ennen sitä, kun olin tajunnut, että ovelta voi kääntyä, jos ulkomuoto ei miellytä.

Lopputuloksena oli siis se, että maksoin seksistä 150€ naiselle, jota en olisi halunnut edes ilmaiseksi, ja kaiken lisäksi hänen koiransa puri jalkaan.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #4 : Toukokuu 22, 2020, 22:58:47 »
Maksoin kerran rahalla enkä munalla. Jälkeinpäin harmitti aivan vietävästi. Alokasmainen virhe. Häpeän syvästi. Opin virheistäni ja sen jälkeen olen aina maksanut amunalla. 
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #5 : Toukokuu 23, 2020, 00:28:52 »
Kyllä suurin töppäys on se ettei tätä harrastusta älynnyt aloittaa jo 20 vuotta sitten kun ikää oli n.25. Viimeiset pari vuotta kun olen hupakoissa käyntiä harrastanut on ollut seksielämäni parasta aikaa.

Poissa MisterMaster

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #6 : Toukokuu 23, 2020, 00:33:25 »
Maksoin kerran rahalla enkä munalla. Jälkeinpäin harmitti aivan vietävästi. Alokasmainen virhe. Häpeän syvästi. Opin virheistäni ja sen jälkeen olen aina maksanut amunalla.
Mutta onko hupakoilla ollut riittävästi vaihtorahaa, kun ovat varmaan joutuneet antamaan niin isosta takaisin?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #7 : Toukokuu 23, 2020, 10:13:43 »
Pari kertaa on meinannut maksu unohtua. Yleensä maksan aina heti eteiseen astuessani, mutta näillä kerroilla sitä on ollut niin huumaantunut palveluntarjoajista, että pääsi vain unohtumaan. Ekalla kerralla neiti sitten eteisessä pois lähtiessäni kysyi, että unohtuikohan joku pieni asia. Olin niin sekaisin, että en tajunnut. Tarkistelin tyyliin, että lompakko on mukana. Sitten hän sanoi, että se maksu... Helvetti että hävetti.

Toisella kerralla ehdin kävellä parkkipaikalle, kun puhelin soi. Vastasin siinä, että "Jimmy-setä" ja palveluntarjoaja siellä jo hieman hädissään, että "voisitko maksaa äskeisestä?" Ja takaisin mestoille raha kourassa. Tällä kertaa neiti oli aika helpottunut. Luuli varmaan, että lähden maksamatta.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #8 : Toukokuu 23, 2020, 10:32:06 »
Kerran olin väärän oven takana kolkuttelemassa ja ehdin jo huolestua oven auetessa tuliko hukka reissu. Onneksi sihteeri vinkkasi selän takaa että tuus körmy tänne. Rahan vaihto on välillä jäänyt tapaamisen loppuun kun on ollut vastassa sen verran intohimoinen daami, mut aina oon muistanu maksaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #9 : Toukokuu 24, 2020, 16:57:43 »
Ensimmäisellä Prahan vierailullani tein tietenkin klassisen virheen mitä siellä voi tehdä. En siis pyytänyt tekstarilla osoitetta ja päädyin ihan jonnekin muualle mihin piti. ;D

Tarkoitus oli vierailla Asian Privat nimisessä paikassa Smichovissa. Varasin ajan ihan puhelimitse ja lähdin etsiskelemään paikkaa jonka kuvittelin Sex.cz-sovelluksen mukaan olevan Radlickalla vaikka oikeasti se sijaitsee Plzenskalla.

Osoittteesta ei siis löytynyt privaattia vaan sellainen mustalaisvähemmistön asuttama karsea slummi jollaista ei kyllä Suomesta tapaa. Olin kieltämättä vähän hämilläni kun nousin ainoan porraskäytävän kerrostaloa ja väistelin haisevia roskapusseja ja muuta saastaa joita portaikko oli täynnä. Lopulta päätin lähteä paikalta litomaan. Seuraavana päivänä olin viisaampi ja  löysin AsiaPrivatin ja vietin rattoisan tunnin taiwanilaisen ilolinnun kanssa. Tippasin kunnolla ja kaikki oli tyytyväisiä.




Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5272
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #10 : Toukokuu 24, 2020, 17:45:32 »
Minullakin on mielessä tapahtuma joka sattui hyvin kauan sitten. Näin vissiin naapurisivustolla ilmoituksen jossa kuvat miellyttivät kovasti ja soittelin tytölle. Englantia puhuttiin, ei ollut suomalais-tyttö. Sovittiin aika ja tyttö kertoi mulle osoitteensa. Olkoon se nyt vaikka Uusikatu 68, ei se sitä ollut mutta kelpaa tässä tarinassa osoitteeksi.
Silloin ei ollut mitään Google Mapseja tai ainakaan minulla ei ollut. Tiesin kuitenkin missä tällainen osoite on noin suunnilleen ja saavuin paikalle hyvissä ajoin. Varmaan 15min ennen määräaikaa olin parkkeerannut autoni Uusikatu 50 eteen tai jotakin sinnepäin. Eihän toki sopinut että olisin jättänyt autoni sen talon eteen jossa päivystää hupakko!

Ajattelin siinä sitten että kävelen ne muutamat korttelit. Ei siinä mennytkään kauan ja edessäni oli talo jossa luki Uusikatu 66. Seuraava talo! ajattelin innoissani. Kävelin eteenpäin ja seuraavassa talossa luki Uusikatu 70. Olin ihan ihmeissäni. Nyt täytyy olla tarkkana ja palasin takaisin katsomaan että kävelinkö talon ohi mutta en. Edellisessä talossa oli numero 66 ja seuraavassa 70. 68 ei ollut missään! Olin varmaan ihan huvittava näky jos joku sattui minua seuraamaan ikkunasta, aloin kaivaa puhelinta taskusta soittaakseni hupakolle jonka kanssa olin sopinut ajan: talo on hukassa ja h-hetki oli lähestymässä.

Kadulla ei ollut silloin muita, ennenkuin sain kännykän käteen huomasin että toisella puolen katua olevan kerrostalon ulko-oven edessä seisoi nainen joka viittoili minulle tyyliin "tule tänne". Se nainen ei muistuttanut ilmoituksen kuvien naista juuri lainkaan paitsi että oli nainen eikä tämä minulle viittoileva nainen vaikuttanut minusta ollenkaan viehättävältä, pikemminkin päinvastoin. Se nainen oli kuitenkin tarkoituksella antanut väärän osoitteen, liekö syynä se että saattoi näin tarkkailla tulevaa asiakasta tai jotakin, en tiedä.

Tein sen klassisen mokan että menin sen naisen luo ja vietin luonaan sen tietyn hetkisen tehden niitä juttuja mitä näihin nyt kuuluu. Ulkonäkö ei ollut ok eikä palvelukaan. Ainoa plussa tässä naisessa oli se että oli onnistunut löytämään ilmoitukseensa kuvia jostakin ihan hyvän näköisestä naisesta. Jälkikäteen kovin paljon mietin sitä että miksen vaan kääntynyt pois kun näin mitä oli vastassa.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #11 : Toukokuu 24, 2020, 20:00:32 »
Varmaan suurin töppäykseni on ollut seksin harrastaminen. Ymmärrän syvällisetkeskustelut runoudesta ja filosofiasta, mutta kun kaiken sen jälkeen ei tullut lasta, olen pettynyt ja tuntuu, että epäonnistuin tehtävässäni.  ::) Onko teille kenelläkään käynyt samoin?   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #12 : Toukokuu 28, 2020, 23:49:09 »
Harmittaa, kun en aloittanut maksullisena aikaisemmin. Turhan monelle annoin ilman. Tuli hyväksikäytetty olo. Näin vanhemmiten osaan arvostaa itseäni ja hinnoitella aikani.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #13 : Toukokuu 29, 2020, 00:01:18 »
Harmittaa, kun en aloittanut maksullisena aikaisemmin. Turhan monelle annoin ilman. Tuli hyväksikäytetty olo. Näin vanhemmiten osaan arvostaa itseäni ja hinnoitella aikani.

Mitäpä sitä menneitä harmittelemaan. Tullut itsekin tehtyä niin vihoviimeisimpiä kantapään kautta opettavia tempauksia ja hölmöilyjä aiemmassa elämässäni, mutta nehän kuuluvat elämään, tietysti sillä edellytyksellä, että ne ovat menneitä eikä niistä tarvitse huolta nykyisyydessä kantaa. Suurempi huolehtimisen aihe ennen kaikkea on se, ettei enää myöhemmässä elämässään mene ja toista samoja virheitä kerta toisensa jälkeen. Ja jos se toinen kerta ei riitä, niin kolmas se viimeistään sen toden viimein sanoo. Ja on sanonut minulla aika varmalla pohjalla kaikkien omituisten ja nolojenkin kömmähdyksien ja alamäkien jälkeen. Nyt on uusi suunta elämässä ja se on vain ja ainoastaan eteenpäin kohti parempaa suuntaa, kohti unelmia ja kohti sen oman menestyspolun raivaamista, rakentamista ja viimein tallomista... Olette ihania. ❤️💋

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #14 : Toukokuu 29, 2020, 00:48:01 »
Ei varsinainen töppäys, mutta nolotti silloin. Olen ehkä kertonut aiemminkin, mutta kerron taas. Eka hotellikeikka, ja mua jännitti aivan helvetin paljon. Kuumotteli koko ajan, että joku älyää mitä teen ja heittää mut ulos. Vaikka olinkin perillä miten toimia häiriöttömästi, jne. Ensimmäinen asiakas oli ehkä hieman pettyneen oloinen, kun tärisin siinä kuin pieni syksyn lehti tuulessa :D Kyllähän siitä loistokeikka lopulta tuli kuitenkin. Mutta kyllä poskia kuumotti, kun tunsi miten omat energiat alkoi valua asiakkaan päälle... Edelleen, terkkuja ja pusuja siitä, miten hyvin kuitenkin otit asian!
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #15 : Toukokuu 29, 2020, 03:17:47 »
Ei varsinainen töppäys, mutta nolotti silloin. Olen ehkä kertonut aiemminkin, mutta kerron taas. Eka hotellikeikka, ja mua jännitti aivan helvetin paljon. Kuumotteli koko ajan, että joku älyää mitä teen ja heittää mut ulos. Vaikka olinkin perillä miten toimia häiriöttömästi, jne. Ensimmäinen asiakas oli ehkä hieman pettyneen oloinen, kun tärisin siinä kuin pieni syksyn lehti tuulessa :D Kyllähän siitä loistokeikka lopulta tuli kuitenkin. Mutta kyllä poskia kuumotti, kun tunsi miten omat energiat alkoi valua asiakkaan päälle... Edelleen, terkkuja ja pusuja siitä, miten hyvin kuitenkin otit asian!

Itsellänikin taisi pumppu hakata tuhatta ja sataa silloin kun oli ensimmäinen hotelli(yö)tapaaminen, koska pohdin jo etukäteen paljolti mielessäni, että mitähän tästä tulee ja millainen kuva ja kokonaisvaltaisempi käsitys minusta palveluntarjoajana välittyy toiselle ihmiselle. Ylipäätään sanottuna on minunkin tullut töppäiltyä, ja suurin osa niistä ajoittuu nimenomaan urani alkuajoille eli kaksi vuotta sitten tai ylikin oikeastaan sanottuna. ;D Onneksi olen sen jälkeen kaiketi kokemusten myötä rentoutunut ja kehittynyt ottamaan monenlaisia ihmisiä entistä paremmin huomioon ja ystävällisen houkuttelevalla asiakaspalveluminälläni (okei, foorumikirjoittelussakin on tullut töppäiltyä eikä siitä ole niin pitkä aika, mutta itselleni armollisena ihmisenä haluan antaa menneet itselleni anteeksi, koska en ole pitkävihaista sorttia niin itseäni kuin ketään muutakaan kohtaan ja lepyn itse asiassa huomattavankin nopeasti halutessani ja tajuamalla tietyt realiteetit).  :) ❤️💋

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #16 : Kesäkuu 04, 2020, 09:44:33 »
Ärsyttävin varmaan oli se, kun jouduin päivystykseen aivotärähdyksen takia ja ois pitänyt olla tapaaminen. Asiakas ei kysellyt perään, mutta kosti järjestämällä oharit. Olisi saanut ilmaisen käynnin korvaukseksi, mutta päätti toimia näin.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #17 : Kesäkuu 04, 2020, 10:06:43 »
Ärsyttävin varmaan oli se, kun jouduin päivystykseen aivotärähdyksen takia ja ois pitänyt olla tapaaminen. Asiakas ei kysellyt perään, mutta kosti järjestämällä oharit. Olisi saanut ilmaisen käynnin korvaukseksi, mutta päätti toimia näin.

Olisi saanut? Siis kerroit tämän ja silti teki oharit? Vaikea uskoa mutta otetaan tästä silti screencapturet ;) ;) ;) Eikä silmänisku tarkoita mitään vilpillistä!

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Töppäykset maksullisen seksin parissa
« Vastaus #18 : Kesäkuu 04, 2020, 11:21:53 »
Lainaus
Asiakas ei kysellyt perään, mutta kosti järjestämällä oharit. Olisi saanut ilmaisen käynnin korvaukseksi, mutta päätti toimia näin.
Tälle "herrasmiehelle" voitaisiin kyllä luovuttaa Vuoden Turska-palkinto  ;D

En ole itse päässyt koskaan tuolle levelille. Pahin tunarointi oli, kun sain palveluntarjoajalta hyvät ohjeet ja osoitteen mihin tulla sovittuun tapaamiseen. En tietenkään lukenut näitä huolellisesti, sillä minähän olen asunut paikkakunnalla koko ikäni, kyllä minä tiedän - paitsi sen, että näitä ketjuhotelleja on kaksi. Niinpä saavuin sovittuun tapaamiseen puuskuttaen hikisenä ja punaisena 15 minuuttia myöhässä. Itsepä maksoin ajasta, jonka käytin munaraviin läpi kaupungin keskustan. Seuraavalla tapaamisella saman neidin kanssa onnistuin tietysti muuten vaan myöhästymään. Ja taas sössötin huohottaen, että kyllä minä melkein osaan kadunnimet ja tunnen kellonkin auttavasti.