Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lisa Real  (Luettu 792 kertaa)

Poissa Kemppi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Lisa Real
« : Helmikuu 16, 2026, 12:27:41 »
Lisa Real tuntuu vierailevan usein Kuopiossa ja muotojen sekä b-rapun saatavuuden perusteella kiinnostaisi valtaisasti. Palautteet kuitenkin hiukan ristiriitaisia niin kiinnostaisi kysyä onko viimeaikojen kokemuksia jaettavaksi, tietäisi lähteekö ajamaan pidempää matkaa vaiko ei  :sheep:

Paikalla Sukinova

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lisa Real
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2026, 16:33:58 »
Veit jalat suustani tän aloituksen suhteen

Paikalla Sukinova

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 16, 2026, 19:18:43 »
Kuvien perusteella olisi kroppa ainakin erittäinkin mieleinen makuuni  :behind:

Paikalla Sukinova

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 17:20:05 »
Tunnin päästä koeajo, rapsaan sit itse

Poissa Kemppi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 21:55:30 »
Tunnin päästä koeajo, rapsaan sit itse

Odotan suurella kiinnostuksella!  :drinking:

Paikalla Sukinova

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : tänään kello 00:36:53 »
Miellyttävä tapaaminen. Yhteydenpito puheluun/viestein, onnistui etuaikaan jo meneminen. Parkkipaikka kuului myös. Kyseessä erittäin kaunis nainen, pitkä ja tumma. Tisut silarit. Lisan kanssa juteltiin hieman alkuun, ystävällinen nainen, tosin hieman etäinen ja vähän ujo ehkä alkuun.

Pesuttelun ja raha vaihdon jälkeen huulihölkkää owona, mikä olikin selkeästi keskivertoa parempaa. Ei mitään tajunnan räjäyttävää, mutta semmoista kosteaa lipsuttelua, josta kyllä pidän. Myös pimppiä tuli maisteltua. Kumi päälle, pari asentoa läpi ennenkuin alkoi mulla kalu löystyä melkoisen univajeen vuoksi. Kumi pois, lipsuttelulla ja kädellä lypsäen Lisa sai satsini meloneilleen.

Jatkoon ehdottomasti. Joskus paremmalla ajalla ehkä vähän pitemmän kaavan mukaan. Harmitti oma heikohko kunto, se ei ollut Lisan vikaa mitenkään.