Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuolema seksinmyyjän vastaanotolla  (Luettu 1265 kertaa)

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuolema seksinmyyjän vastaanotolla
« Vastaus #20 : eilen kello 12:00:58 »
^ mun täytyy kyllä sanoa, että ei se kertaus koskaan ole pahaa tehnyt. Moni asia unohtuu. Aina se paremmin tarvittaessa tulee ne tärkeät minuutit tarvittaessa käytettyä, kun on jutut tuoreessa muistissa. Ei ole koskaan tarvinnut taitoja käyttää, eikä toivottavasti tarvitse. Maksuista ei ole tarvinnut välittää. Työnantaja on kokenut asian tärkeäksi ja järjestänyt koulutuksen työajalla, vaikka siihen ei ole mitään pakkoa. Silti kaikki ei osallistu.

Olishan se iskuri vastaanoton seinällä aika kuumottava. Tietäisi, että kunnon kyytiä tiedossa, kun sellaisella on varauduttu.😄

Myös käytännöt muuttuvat tiedon lisääntyessä joten muutaman vuoden välein tehtävä kertaus ei ole lainkaan huono juttu 😊
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️🖤
Nyt myös ig:ssä 😘

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : eilen kello 12:44:30 »
Yks asia, joka tässä on unohtunu... Vaikka kuinka asioita opetetaan kurssilla, ja käydään välillä pumppaamassa Anne-nukkea, niin kuinkahan moni menee sitte aivan lukkoon tositilanteessa, kun sitä oppia tarvitaan. Ihmisen mieli kun on nii-iin ihmeellinen.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa molopää

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : eilen kello 13:37:29 »
Yks asia, joka tässä on unohtunu... Vaikka kuinka asioita opetetaan kurssilla, ja käydään välillä pumppaamassa Anne-nukkea, niin kuinkahan moni menee sitte aivan lukkoon tositilanteessa, kun sitä oppia tarvitaan. Ihmisen mieli kun on nii-iin ihmeellinen.

Tää on totta, kurssin vetäjä sanoi juuri noin.
Vaikka kuinka harjoittelisi, vasta tosipaikka näyttää, pystyykö mihinkään vai meneekö lukkoon.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #23 : eilen kello 14:01:45 »
Riskit terveellä ihmisellä taitaa olla minimaaliset heittää veivit kulli pystyssä hupakon päällä.
Toki sydänsairailla on riskit paljon suuremmat, että pumppu poksahtaa.

Enemmänkin itse mietin pimpin päällä olevia nautintoja, josta on paljon enemmän hyötyä terveydelle  :inlove: :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <X> )

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : eilen kello 14:11:15 »
^ mun täytyy kyllä sanoa, että ei se kertaus koskaan ole pahaa tehnyt. Moni asia unohtuu. Aina se paremmin tarvittaessa tulee ne tärkeät minuutit tarvittaessa käytettyä, kun on jutut tuoreessa muistissa. Ei ole koskaan tarvinnut taitoja käyttää, eikä toivottavasti tarvitse. Maksuista ei ole tarvinnut välittää. Työnantaja on kokenut asian tärkeäksi ja järjestänyt koulutuksen työajalla, vaikka siihen ei ole mitään pakkoa. Silti kaikki ei osallistu.

Olishan se iskuri vastaanoton seinällä aika kuumottava. Tietäisi, että kunnon kyytiä tiedossa, kun sellaisella on varauduttu.😄
Totta, että usein työnantajan maksaa, ja itsekin käyny aikoinaan heidän piikkiin. Toinen mikä on esim. elvytystilanteessa, on tämä puhalluksen anto. No tässä tilanteessa jos saa suudella, ni suusta-suuhun ei lienee ongelma, mutta tuolla jossain kadulla moni empii lähteä puhaltelemaan vierasta, joten silloin see jää vain painamisen varaan kunnes zirra on kohteessa.

Mulla oli joskus sellainen avaimenperä, jossa oli suusuoja. Oisko ollut punaisen ristin tmv. Ois kyllä ihan kätevä olla nytkin.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Morjens

• Hero Member
« Vastaus #25 : eilen kello 14:23:49 »
Riskit terveellä ihmisellä taitaa olla minimaaliset heittää veivit kulli pystyssä hupakon päällä.
Toki sydänsairailla on riskit paljon suuremmat, että pumppu poksahtaa.

Enemmänkin itse mietin pimpin päällä olevia nautintoja, josta on paljon enemmän hyötyä terveydelle  :inlove: :drinking:

Pienet on riskit, mutta silloin kun lähdetään vaimon kainalosta, niin ne kasvaa ihan älyttömästi. Tai miten sen nyt osaa laskea, jos puolet tapauksista sattuu pettäessä. Varmaan 1:100.000 seksikerrasta tapahtuu kuitenkin oman puolison kanssa ja jos kuolemista puolet kuitenkin on pettäessä, niin on se jo ihan huomion arvoinen seikka. Kaikkeen pitää varautua.
Mutta tottakai nauttimaanhan sitä lähdetään ja niin pitääkin.  :behind:
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #26 : eilen kello 14:51:35 »
Kaikkeen pitää varautua.

Tämäpä juuri ja esim. taustalla olevan sydänperäisen sairauden ensimmäinen näkyvä oire voi olla äkillinen sydänpysähdys. Kammiovärinän osuessa kohdalle on vain hetki aikaa toimia ja sydäniskurin käyttö voi siinä tilanteessa pelastaa hengen.
Livekonsertit 2026: 1  (2025:31, 2024:20)

Poissa Pepperjack

• Newbie
« Vastaus #27 : eilen kello 16:14:15 »
mä oon muiden ohella ammatiltani myös koneistaja ja sen takia mulle on kouluajoista jäänyt mieleen parhaiten lähinnä se miten toimitaan jos raaja murskautuu tai repeytyy irti (työturvallisuusopetus oli varsin graafista ja yksityiskohtaista). elikkä jos on pelkoa että tapaamisella pääsis näin käymään niin ei huolta ja tervetuloa! elvyttämisestä noin muuten en sitten takaa mitään.

Voi vitsi Isa. Tämä on jo itsessään hyvä syy jälleen tavata. Tulisit nyt jo stadiin sieltä landelta ;). Mulla on paljon turvallisempi olo, jos vaikka mun pikkuraaja sattuisi irtoamaan innokkaasti pantaessa  :behind:.

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #28 : eilen kello 17:40:04 »
Vaikka periaatteessa olisi paras tapa kuolla kesken panemisen tai rakastelun, niin olisi se etukäteen ajateltuna vähän noloa delata horon käsittelyssä. Eli stigmasta en ole päässyt kokonaan eroon, vaikka ei se tietysti ollenkaan samaa tasoa ole ennen kuin aloitti tämän ns. harrastuksen. Kuoleman jälkeen tuskin on merkitystä mitä teki tai oli tekemättä, mutta ihmisellä on tapana ajatella miltä poismenon jälkeen kaikki näyttää.

(disclaimer: Enkä todellakaan asiakkaana kuvittele olevani moraalisesti ainakaan seksityöläisen yläpuolella, mutta tosiasia on, etten kävisi huorissa, enkä harrastaisi muutenkaan irtosuhteita, jos olisin onnistunut elämässä.)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #29 : eilen kello 18:09:02 »
Mietin tätä joidenkin esiin tuomaa ajatusta “omannäköisestä” lähdöstä. Moni romantisoi kuolemaa, jossa ei olla sairaalan letkuissa vaan ikään kuin bootsit jalassa, viimeinen hetki hallinnan tunteessa, elokuvallisena ja omilla ehdoilla. Siinä on jotain sellaista “John Wayne” -henkistä symboliikkaa: ei haavoittuvuutta, ei medikalisoitua loppua, vaan poistuminen näyttämöltä omassa roolissa.

Mutta mitä enemmän tätä ajattelee, sitä enemmän tulee mieleen se toinen ihminen. Jos kuolema tapahtuisi seksityöntekijän sylissä tai sisällä, hän ei olisi tilanteessa kriisityöntekijänä tai saattohoitajan roolissa, vaan yksin yllättävän ja mahdollisesti traumaattisen tilanteen kanssa. Shokki, mahdollinen pitkäaikainen stressireaktio, poliisitutkinta, kuulustelut ja mainehaitta … kaikki tämä voisi kaatua hänen harteilleen, vaikka hän ei olisi tehnyt mitään väärää. Lisäksi hupakot toimivat jo valmiiksi haavoittuvassa asemassa yhteiskunnassa, joten seuraukset voisivat olla heille kohtuuttoman raskaita.

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #30 : eilen kello 18:25:30 »
Kuolema tulee aikanaan ja mieluiten sitten melko nopea lähtö. Ei ole mitään tavoitetta olla silloin juuri sängyssä kyläilemässä.

Hjallis oli vanhan jutun mukaan hupakoissa Etelä-Afrikassa, kun pumppu prakasi ja ukko sairaalaan. Hänellä kävi tuuri ja kotiutui Suomeen aikanaan.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #31 : eilen kello 22:08:13 »
mä oon muiden ohella ammatiltani myös koneistaja ja sen takia mulle on kouluajoista jäänyt mieleen parhaiten lähinnä se miten toimitaan jos raaja murskautuu tai repeytyy irti (työturvallisuusopetus oli varsin graafista ja yksityiskohtaista). elikkä jos on pelkoa että tapaamisella pääsis näin käymään niin ei huolta ja tervetuloa! elvyttämisestä noin muuten en sitten takaa mitään.

Voi vitsi Isa. Tämä on jo itsessään hyvä syy jälleen tavata. Tulisit nyt jo stadiin sieltä landelta ;). Mulla on paljon turvallisempi olo, jos vaikka mun pikkuraaja sattuisi irtoamaan innokkaasti pantaessa  :behind:.

maaliskuun alussa olen taas siellä suunnalla, ei mene kauaa enää! ja nyt voi varmaan samaan syssyyn jo paljastaa että se keikkahan menee myös päällekäin mun synttäreiden kanssa 8)
oulussa 15.-17.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘