Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ajatuksiasi hierontapöydästä/milkingtablesta?  (Luettu 891 kertaa)

Poissa Regina

• Newbie
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Ajatuksiasi hierontapöydästä/milkingtablesta?
« : Helmikuu 11, 2026, 18:35:30 »
Hei.
olen tähän asti tehnyt sekä pidemmät että lyhyemmät hieronnat sängyllä, mutta nyt olisi mahdollisuutena ottaa ainakin osille keikoista mukaan tukeva matkahierontapöytä. Lisäksi pöytä olisi ajatuksena rei'ittää niin, että sitä voisi tarvittaessa käyttää myös milking tablena.  :wanker:

Kysyisinkin teiltä, arvoisat palveluiden käyttäjät, ajatuksia pöydällä tehtävästä, lyhyemmästä käsihoidosta/hieronnasta sekä milking tablesta. Ajatuksia, mielipiteitä, käyttäisitkö? Muuta huomioitavaa?  :)

Pidemmät, rentouttavat, tantratyyliset hieronnat tulen edelleen tekemään sängyllä lähekkäin, iho ihoa vasten.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 11, 2026, 20:57:34 kirjoittanut Heikki Koo »
Hymyilen myös jalkapäivän jälkeen.😻🏋🏼‍♀️
Keikkatauolla 3.2.alkaen. Sillä välin löydät minut Onlyfansista. 😽💋

Poissa Jusa8899

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatuksiasi hierontapöydästä/milkingtablesta?
« Vastaus #1 : Helmikuu 11, 2026, 22:26:43 »
Minua ainakin kyllä kiinnostaa myös lyhyemmät käsihoidot :inlove: Milloin tällaista olisi tarjolla pk-seudulla?

Poissa Regina

• Newbie
« Vastaus #2 : eilen kello 08:01:56 »
Katsotaampa sitten, kun keikkatauolta palailen ja miten seuraavan kerran pk-seudulle tulen, ja onko silloin myös pöytä mukana.  :wanker: Tämä olisi kyllä kiva extra, joka minua itseäkin houkuttaa ajatuksena siinä pöydän ääressä työskentely sängyn sijaan.  :blowjob:

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 10:52:30 »
Olen tykännyt hierontapöydällä tapahtuneista hieronnoista paljon. Toki joku body to body on hankalampi, mutta muuten kyllä pidempikin hieronta on mukavan rentoa.

Poissa Regina

• Newbie
« Vastaus #4 : eilen kello 14:40:23 »
Kiva kuulla, että pidemmänkin hieronnan aikana pöydällä voi rentoutua ihan hyvin.  :)
Itse asiassa nyt kun omalle kohdalle mietin, niin ihan yhtä hyvin nautin itsekin olla pöydällä hierottavana. Siinä saa myös käytettyä hieman enemmän voimaa, kuin mitä sängyllä eikä alusta anna niin periksi kuin patja antaa. Ehkä tämä voisi olla jotain sellaista, jonka hierottava itse saa päättää - kunhan vain pöytä on mukana.  :inlove:

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #5 : eilen kello 15:07:28 »
Omasta kokemuksesta voin sanoa että olen ollut myös pöydällä "hierottavana" ja onhan siinäkin ihan hyvät sessiot saatu aikaan. Ihan hyvä vaihtoehto sängylle jos ei panoa halua ollenkaan.  :blowjob:

Tai jos haluaa panoa niin siinä vaiheessa tietenkin pitää siirtyä sopivammalle alustalle.  :behind:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 15:10:40 kirjoittanut Mie »

Poissa JPC

• Hero Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : eilen kello 15:12:00 »
Kun nyt kerran muutamia kymmeniä vuosia sitten tuli istuttua lypsyjakkaralla ja vedeltyä tyttöä tisseistä, niin kaipa sitä vielä joskus pitäis päästä lypsypöydällekin huilaamaan.

Poissa Regina

• Newbie
« Vastaus #7 : eilen kello 15:54:05 »
Kun nyt kerran muutamia kymmeniä vuosia sitten tuli istuttua lypsyjakkaralla ja vedeltyä tyttöä tisseistä, niin kaipa sitä vielä joskus pitäis päästä lypsypöydällekin huilaamaan.

Tämäpä on muuten tuttua juttua myös tälle tytölle, lypsyhommat nimittäin. 😽 Kyllä vain, nuorena likkana tullut istuttua lehmän kyljessä vetimet kourassa.

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #8 : eilen kello 15:57:27 »
^
Ja nykyisin on vaan yleensä yksi vedin kourassa ellei ole useampi mies kerralla panemassa. 🤣😇

Poissa Regina

• Newbie
« Vastaus #9 : eilen kello 16:09:36 »
Itseasiassa tästä useammastakin miehestä on lähiaikoina kokemusta... 😄
Mutta hyvä näin tässä vaiheessa elämää hoksata, että dääm, maybe she's born with it. Vetimet kourassa.  :headbang: