Sorry ThomasDundee! Mä en tee tätä sua ärsyttääkseni. Lopeta vaikka tässä vaiheessa lukeminen. Tämä on varoituksen sana. Ylistystä on meinaan luvassa

.
Arvostamieni kanssaturskailijoiden kokemusten siivittämänä päätin lähteä tekemään tuttavuutta tämän nuoren ja nätin latinokaunottaren kanssa. Itse asiassa tarkoituksenani oli tavata jo reilu viikko sitten, mutta ärhäkkä flunssa kellisti tällä kertaa naista tehokkaammin. Tällä viikolla sain sitten vahingon korjattua. Tapaamisajan sain viestien välityksellä tehokkaasti ja hyvin lämminhenkisesti sovittua. Ensimmäinen positiivinen yllätys sattui tässä vaiheessa, kun Ceci lähetti tutustuttavaksi pari erittäin viettelevää videopätkää hänestä eri tilanteissa esitellen luonnollisesti myös hänen todella houkuttelevaa kroppaansa. Jos en oikein olisi malttanut odottaa tapaamistamme ennen tuota, oli tapaamisen odottaminen noiden videoiden näkemisen jälkeen jo sietämätöntä.
Työpäivän jälkeen suuntasin kuitenkin innokkaasti pääkaupunkimme keskustaan tosin vielä 15 minuuttia alun perin sovittua myöhemmin, koska arkiset askareet olivat hieman yllättäneet daamini, mikä on täysin ymmärrettävää. Tästäkin hän ilmoitti jo hyvissä ajoin ja oli selvästi pahoillaan muutoksesta ja hyvillään ymmärtäväisestä suhtautumisestani.
Ovensuuhun päästyäni odotin jännityksellä, mikä vastaanotto oven auetessa minua odottaisi... Ilmeeni oli varmasti näkemisen arvoinen nähdessäni Cecin. Hän on erittäin paljon omaan makuuni. Noin 160 cm hoikka nuori nainen, joka omaa kuitenkin lattareille ehkä tyypillisesti muodokkaan takapuolen sekä aivan upeat käteen sopivat kiinteät luomurinnat. Erittäin kauniit ja persoonalliset kasvot ja niin hymyileväinen ja iloinen sekä niin viekotteleva katse ja elekieli. Kauniit riittävän antavat, mutta riittävän peittävät ihonmyötäiset vaatteet. Pepperjack oli tässä vaiheessa jo aivan myyty!
Muutaman ystävällisen sanan ja finanssien jälkeen lämpimään suihkuun puhtaan pyyhkeen kanssa, josta päästyäni Ceci odottelikin makuuhuoneen ovella (eräs toinenkin GFE supertähti toimii näin

). Aikaisemmista raporteista olin saanut lukea, että mimmi on innokas suutelemaan, mutta hän tervehti minua niin hyvillä ja luonnollisen tuntuisilla intohimoisilla suudelmilla, ettei juuri kukaan ole vastaavalle tasolle päässyt. Suuteleminen oli todella miellyttävää ja se tuntui olevan molemminpuolista. Tässä vaiheessa Ceci ryhtyi myös pikkuhiljaa riisuutumaan ja työntyi minua vasten takapuolellaan antautuen kroppansa ja ihanien rintojensa kanssa kosketukselleni. Koskettelujen aikansa jatkettua Ceci laskeutui polvilleen koko ajan silmiin katsoen ja antoi erittäin himokkaan ja syvän suikkarin vielä siinä oven suussa seisoessani.
Jossain vaiheessa en enää kyennyt olemaan passiivinen vaan työnsin Cecin sängylle vatsalleen, riistin hänen suloiset pikkarinsa ja rupesin ahnaasti syömään hänen kaunista pilluansa. Tästä siirryimme jossain vaiheessa nautinnolliseen kuusysiin, josta etenimme yhtä sujuvasti jossain vaiheessa panemaan useassakin asennossa ratsastuksesta, lähäriin ja doggyyn ilman suurempia temppuja hyvässä harmoniassa ja luonnollisesti rakastellen. Mieleen on jäänyt ehkä parhaiten intohimoinen suutelu ratsastuksen tiimellyksessä sekä Cecin hengitys allekirjoittaneen korvaan kun vartalot olivat todella miellyttävästi sulautuneet. Epäilemättä intohimoisimpia panojani vähään aikaan.
Lopulta saavutettuani huippuni on mieleen jäänyt tytön herkkyys, jolla hän huomioi minut voipuneessa tilassani hellillä kosketuksilla selkääni pitkin maatessamme toisissamme kiinni vierekkäin sekä rapsuttavat kosketukset rintakarvoihini, puhumattakaan ystävällisistä, jopa rakastavanoloisista katseista.

GFE:tä parhaimmillaan! Sandran lisäksi en ole ulkkareiden kanssa vastaavaa kokenut, mikä sai itsenikin melkein jopa herkäksi. Suomalaisista tähän on ehkä parhaiten tähän asti päässyt eräs erittäin suloinen petite punapää, joka niin ikään kuuluu ehdottomiin suosikkeihini.
Cecin kanssa juttu kuitenkin luisti erittäin vilkkaasti tästä eteenpäin lopputapaamisen ajan ja vajavaista kielitaitoa paikkailtiin käännössovelluksella. Tyttö on todella iloinen, hyväntuulinen ja puhelias sekä huomioonottava. Tässä hänen latinotaustansa tulee kivalla tavalla esiin. Ceci antoi ehdotuksestaan myös ihan kelvollisen hieronnan, mutta kiva tunnelma tässäkin oli päällimmäisenä mielessä.
Huoneistosta poistuessani jäin vain miettimään, mitä juuri oli tapahtunut. Saatoin juuri löytää yhden uuden suosikkini. Liian hyvää ollakseen totta, mutta on kuitenkin totta tämä puoliksi portugalilainen ja puoliksi brasilialainen upea nuori seksikäs mimmi. Älkää olko hulluja vaan käykää itse toteamassa! Tässä on jo ihan sairaan hyvä hintalaatusuhde, vaikka rahasta puhuminen tämän kokemuksen edessä tuntuu jotenkin kolkolta. Erinomaisten GFE:n ystäville!