Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lahja  (Luettu 666 kertaa)

Poissa ollikainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Lahja
« : Helmikuu 10, 2026, 20:07:14 »
Miten palveluntarjoaja suhtautuisit jos haluaisin tuoda tullessani pienen lahjan ,kukkasen ,suklaata yms . Olisiko se kiusallista,noloa,vai mukava yllätys

Poissa Tobbe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lahja
« Vastaus #1 : Helmikuu 10, 2026, 22:43:16 »
En tiedä mutta kannattaa muistaa että PT tekee sen minkä tekee rahasta, ei muusta. :headbang:

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : eilen kello 10:52:41 »
Mä oon aina aidosti ilahtunut jos joku on halunnut jotain tuoda 💙 (Tietenkään en pidä oletuksena että pitäisi tuoda)

Just viime viikolla yks asiakas toi kaksi kimppua ruusuja, toisen pistin maljakkoon ja toinen käytettiin kuten kuvassa näkyy. Oli niin jumalatar olo 🤩🥰
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
OFssä paljon kuumaa matskua😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩
Instassa perusarkea ja mallikuvia

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : eilen kello 11:03:59 »
Mä ilahdun joka kerta kun saan lahjoja, ja kyllä niitä aika usein tuodaan.

On tuotu esim. Karkkia, teetä, kahvia, suklaata tosi monessa eri muodossa, skumppaa, kukkia, ja sain myös työhuoneelle tuparilahjan. On muistettu joulua, nimipäivää, synttäreitä, asiakassuhteen alkamisen vuosipäivää, ja sitten ihan muuten vaan.

Kyllä, teen työni rahasta kuten kaikki muutkin, mutta minä olenkin silleen vähän hupsu, että vien tuliaisia usein myös omalle vakituiselle kynsihoitajalle. Hänkin toi minulle (ja oletettavasti muillekin vakkareilleen) tuliaisia kotimaastaan jossa kävi joululomalla. Musta on kivaa piristää sellaisen asiakaspalvelijan päivää joka antaa mulle henkilökohtaista ja huolellista palvelua kerta toisensa jälkeen, ja jonka joustavaa työskentelytapaa arvostan.
💎 Turku 10.-11.2. 💎

Poissa Paksujulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 11:36:45 »
Joskus tullut vietyä pt:lle kahvia, kun tullut ilmi  jossain keskusteluissa olevansa kahvikissa.
Tuolla paketilla on nykyään jo rahallistakin arvoa.

Eilen tuli ostettua laadukkaat  stayupit,kun oli kulutettavana ylimääräistä aikaaa tapaamista  odotellessa.
Kovasti tuntuivat ilahtuvan he näistäkin kyllä.

Itse vierastan suklaan viemistä ainakaan ekalla kerralla, kun moni pt syömisistään varsin tarkka.
Samoin kuin kukkien viemistä, saattaa olla allergiaa ja mielestäni ne kuuluvat lähinnä ihastuksille ja äidille syntymäpäivänä.

Eipä silti, voihan joku pt:aan ihastuakin?
Ajattelisin, että se olisi vähän vaivaannuttavaa hänen kannaltaan.
Mutta kuten Physion kuvassa toiminut kivasti rekvisiittanakin👌🏼

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : eilen kello 12:42:18 »
Huomaavaisuus on ihan parasta! ❤️ Itse kiikuttelen kesäisin hierojalle, kampaajalle, ripsipidennysten huoltajalle ja pt:lle tuoreita marjoja. Joulun alla oon saattanut viedä esim jonkun kynttiläasetelman tai joulukukan. Kiitoksena hyvästä palvelusta.

Mitään ei tietenkään ole pakko tuoda, eikä varsinkaan mitään lihottavaa. Mieleenpainuvimmat on villasukat (jotka edelleen käytössä, saatu Rovaniemellä about 10v sitten), itse poimittu kukkakimppu ja lakutaatelit (asiakas oli täältä poiminut ajatuksen). Mieleisiä on aina kukat, kesällä tuoreet marjat ja syksyllä kynttilät.
@Kuusamo

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : eilen kello 23:17:07 »
Rakastan lahjoja, kaikenlaisia sellaisia.
Saunomaan Saariselällä minun ja AnnaVonB:n kanssa 9.-11.3.? 🧖‍♀️🧖‍♂️🧖🏼‍♀️