Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Päivän naurut: jaa hauskimmat (ja oudoimmat) asiakasviestit  (Luettu 3748 kertaa)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Ensimmäinen viesti tuntemattomalta klo 3.56: "Kerkeisitkö tänään vielä tavata?".

Mielenkiintoista on pohtia mikä tuossa yhteydessä on tänään? Saman vai edellisen vuorokauden aikana? Oliko hänen päivänsä vasta päättymässä vai jo alkamassa?

Olettaako ihmiset ihan tosissaan että toiset on vielä neljän aikaan aamuyöstä hereillä?

Tietysti tuollainen viesti lyhyydessään ja niukkuudessaan tuskin myyjän kiinnostusta herättää, mutta ei lähetyskellonaika välttämättä mitenkään erikoinen ole, vaikka poikkeuksellisempi ehkä... Aika monilla työpäivä alkaa esim. 5:30 tai 6:00 (onneksi en kuulu heihin  ;D) ja silloin se on neljän aikaan heräiltävä. Ja siinä tapauksessa työpäivä päättyy n. klo 13-14 aikoihin, niin sehän on aika kätevää laittaa viestiä ennen töihin lähtöä pt:lle, joka sen sitten joskus aamupäivän aikana huomaa päivän jonossa ensimmäisenä ja ehtii vastata siihen asiakkaan työpäivän aikana...

Tai jos tekee kolmivuorotyötä (vaikkapa stuerttina lentoyhtiöllä) ja haluaisi työvuoron joskus aamukasin aikaan päättyessä käydä vielä rentoutumassa ennen nukkumaan menoa, niin tuohan on hyvä aika laittaa viestiä.

Itselle on aika selvää, että jos kysytään "tänään" aamuyöllä, niin se tarkoittaa sitä päivää, johon itse kukin on siinä lähituntien aikana heräilemässä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
...^jatkona vielä: joskus kun minulla energiaa riitti enemmän, menin kauempanakin oleviin työmatka -kaupunkeihin samana aamuna, jolloin hyppäsin rattiin aamuviideltä, joskus ennenkin. Silloin saatoin hyvinkin laittaa muutaman viestin kukonlaulun aikaan vetämään, jos halusin saada seuraa illaksi. Päivän aikana ei olisi enää ehtinyt. Ja usein kävikin niin, että vastauksia sitten tipahteli aamupäivän aikana ja itse ehdin ne katsoa, valita vastata ja klousata tapaamisen lounaalla ja sitten heti päivän päätteeksi pystyikin suunnistamaan tapaamiselle hotellin kautta tai hotellille.

Nykyisin minusta ei ole nousemaan ennen aamuseiskaa, eikä aina ihan silloinkaan, joten matkustan yleensä kohdekaupunkiin jo edellisiltana. Silloin tapaamisia ehtii hyvin kysellä vähän myöhemminkin aamulla.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Muistin tämän kun näin Annan kertomuksen yöllisestä viestistä.

Olin saanut aamuyöllä viestin "hi" ja perään minuutin pituinen video. Aamulla katsoin ja yleensä en avaa videoita, koska runkkareitahan ne on. Nyt mielenkiinto kuitenkin heräsi, kun alkukuvassa oli heiluva kattolamppu. Pakko oli katsoa että mikä video. Noh, se oli minuutin pätkä kuorsausta ja kattolamppu ei heilunut vaan rintakehän päällä hengityksen tahtiin puhelin, jonka kamera osoitti lamppuun 😁

Eli moikkaa horoa ja sammu  :headbang:

Olisi aamulla pitänyt laittaa viesti "Good morning sunshine".
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (15)
Sain todella symppis viestin tälleen keskellä talvea, et hän haluaa nokkosia sessioonsa. Rakas pieni, vaikka taianomainen olenkin, niin niitä en nyt kykene taikomaan.
💋 :lla Loco Lucy

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Hänelle on varmaan oma ketjukin, mutta laitetaan mielijohteesta tänne. Olin viime jouluaattona (ensimmäinen joulu yksin) aika herkässä mielentilassa. Joulun ja Seksisaitin musiikkiketjun tuloksena olin vähän normaalia sekavammalla ja anteliaammalla tuulella ja päädyin Mmeowwin asiakkaaksi. Vaikka mulla ei ole mitään sub-fetissejä (ja tiesin kyllä tilatessa, että mimmi on domina), niin hän hoiti mut tosi ammattimaisin ottein. Pakko myös todeta, että vaikka on kaukana petitestä, niin pillu on ihanan tiukka.