Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälaista maksullista seuraa naiset etsivät?  (Luettu 1573 kertaa)

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minkälaista maksullista seuraa naiset etsivät?
« Vastaus #20 : eilen kello 22:11:01 »
Jos ostaisin seksiä tai muuta eroottista palvelua niin minulle olennaista olisi:

- Siisti ja huoliteltu ulkoasu. Ei tarvitse olla nuori, komea tai tikissä mutta täytyy olla puhdas mies siisteissä vaatteissa. Hyvä suuhygienia on aivan ehdottoman tärkeä asia vaikka en edes suutelisi.

- Hyvä kirjoitustaito on seksikästä ja älykkyys sytyttää. En kuole myötähäpeään vaikka kaikki yhdyssanat ei menisikään oikein,  mutta pitää osata kuvailla itseään ja palveluaan hyvin sekä ilmoituksessa, että viestinnässä muutenkin.

- visuaalinen viestintä olisi syytä olla sellaista että se miellyttää omaa silmää, ei kullikuvia. Jos hakisin seuralaista illanviettoon pitäisi kuvista näkyä miten mies pukeutuu viedessään minut ulos, jos taas hakisin Domia haluaisin nähdä miten mies pukeutuu sessioon, minkälaisia välineitä hänellä on. Jos hakisin hierontaa haluaisin nähdä miehen kädet ja käsivarret kuvissa. Kädet, käsivarret, peppu, hartiat, selkä, rintakehä on juttuja mitä haluaisin nähdä kuvissa, joko kokonaan tai osittain pukeutuneena.

- Jotta miespuolinen pt saisi minut asiakkaaksi hänellä pitäisi olla tunneälyä ja ymmärrystä naisen seksuaalisuudesta, sen tulisi käydä ilmi hänen ilmoituksensa ja nettisivujensa kautta.

- Luotettava ja turvallinen, hyvät arvostelut tai suositus tutulta.

- ostaessani luksuspalveluita, jollaiseksi lasken myös tämän, arvostan paikan rauhoittavaa ja tyylikästä sisustusta, miellyttävää äänimaailmaa, ja myös sujuvaa asiakaspalvelua jossa minut ja tarpeeni huomioidaan yksilöllisesti. Odottaisin miespuolisen palveluntarjoajan palvelutason olevan vähintään yhtä korkea kuin omani, ja nyt en tarkoita palveluvalikoiman laajuutta vaan palvelun tasoa, yksityiskohtien huomioimista, viestintää, kommunikointia, kokonaisuutta.

^ jep, se että oma kumppani antaa sulle persehieronnan oman makkarin sängyssä ei kyllä ihan varsinaisesti vastaa sitä kokemusta että nyt mä oon maksanut siitä että mulla on lupa olla sataprosenttisen itsekäs ja nauttia luksuksesta ja hemmottelusta minkä reunaehdot mä sanelen. ihan samalla tavalla miehetkin ostaa joskus seksiä koska ne haluaa saada just sitä mitä ne haluaa ja niiden omat halut ja tarpeet huomion keskipisteeks vaikka kotona peitto heiluiskin säännöllisesti.

No tämän kommentin voi taas jättää täysin omaan arvoonsa.
Luksusta saa kyllä kotioloissakin, jos arvostaa kumppaniansa ja hänen hyvinvointi on yhtään tärkeää.

Isalla on värikkäät sanavalinnat mutta olen samaa mieltä. Voin saada mahdolliselta omalta kumppanilta mieletöntä luksushierontaa kotona, mutta se on eri asia kuin ostopalvelu. Lakanallella menee sekaisin parisuhteen edut ja se mitä tässä ketjussa on pointtina.

Kun maksan luksuspalvelusta en maksa vain työstä, maksan elämyksestä joka muodostuu kaikkien aistien kautta.

Olen ostanut joitain kertoja eroottista hierontaa. Ensimmäisellä kerralla se toteutettiin hotellissa, mutta kyseinen hotellihuone oli jääkylmä ja tärisin kylmästä koko hieronnan ajan. Onneksi PT kääri mut peittoihin niin hyvin kuin mahdollista, mutta kyllähän se vähän laski tunnelmaa. Oli erittäin henkilökohtaisesti räätälöityä palvelua älykkään, tyylikkään ja siistin miehen toteuttamana, rapsakin löytyy siitä täältä. Myöhemmillä kerroilla olen ostanut outcall-palvelua, mulla on ollut kiva keikkakämppä tai hotelli johon PT on tullut mun luokse.

Nyt kun olen itse kiinnittänyt paljon huomiota yksityiskohtiin omissa palveluissa ja kehittänyt niitä, on myös rima noussut sille minkälaista palvelua ostaisin. Pitäisi olla luksuspalvelu joka irrottaa arjesta eli palvelun hintaan kuuluisi se, että pt:llä on tasokas ja miellyttävä paikka johon menisin ja jossa minut ja kaikki aistini hemmoteltaisi päästä varpaisiin. Tästä palvelusta maksaisin mielelläni ihan samaa hintatasoa mitä itsekin veloitan.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:13:43 kirjoittanut AnnaVonB »
💎 Turku 10.-11.2. 💎

Poissa Aapeli60

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : eilen kello 22:26:15 »
Näissä palveluissa naiset ovat paljon vaativampia asiakkaita. Miehelle tuntuu riittävän että on omat hampaat ja tekee lämpimän paskan, eikä sekään aina niin tarkkaa ole.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #22 : eilen kello 22:27:09 »
Lisään vielä tälläisen ajatuksen:

Jos ostaisin seuralaispalvelua niin pointti olisi saada ne täydelliset treffit ilman tinderöintiä tai muuta turhaa viestittelyä. Ilman epävarmuutta siitä tulenko ghostatuksi, tai siitä onko tyyppi kasvotusten täysin kyvytön huomioimaan mun tarpeita, puhumattakaan siitä että tulisin vain käytetyksi tyypin omien seksitarpeiden tyydytykseen.
💎 Turku 10.-11.2. 💎

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #23 : eilen kello 22:28:50 »
Näissä palveluissa naiset ovat paljon vaativampia asiakkaita. Miehelle tuntuu riittävän että on omat hampaat ja tekee lämpimän paskan, eikä sekään aina niin tarkkaa ole.

Ehkä joillekin, mutta ei ainakaan mun asiakkaille. Tiedän että he on miehiä jotka arvostaa kaikkea sitä vaivaa ja panosta mitä palveluihini laitan.
💎 Turku 10.-11.2. 💎

Paikalla Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : tänään kello 04:49:22 »
Vai onko kyse siitä, että juuri tuon näköinen mies? Tämän näköinen hierontapöytä? Kokonaiskuva? Vai ruokkiiko tuo kyseinen video vaan itsessään?

Juuri tuon näköinen mies.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : tänään kello 05:41:43 »
Jäin odottelemaan, josko joku kollega jaksaisi vääntää rautalangasta itsestäänselvyyksiä ja kiitos Annalle tyhjentävästä vastauksesta 😊
@Kuusamo

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : tänään kello 09:52:06 »
^ jep, se että oma kumppani antaa sulle persehieronnan oman makkarin sängyssä ei kyllä ihan varsinaisesti vastaa sitä kokemusta että nyt mä oon maksanut siitä että mulla on lupa olla sataprosenttisen itsekäs ja nauttia luksuksesta ja hemmottelusta minkä reunaehdot mä sanelen. ihan samalla tavalla miehetkin ostaa joskus seksiä koska ne haluaa saada just sitä mitä ne haluaa ja niiden omat halut ja tarpeet huomion keskipisteeks vaikka kotona peitto heiluiskin säännöllisesti.

No tämän kommentin voi taas jättää täysin omaan arvoonsa.
Luksusta saa kyllä kotioloissakin, jos arvostaa kumppaniansa ja hänen hyvinvointi on yhtään tärkeää.

saako kotioloissa myös ammattilaistason kasvohoidon? hieronnan? jalkahoidon? miksi seksipalvelut on se asia missä palveluntarjoajan ammattitaidolla ja tarjotun palvelun kokonaisuudella ei enää ole olennaisesti merkitystä, vaan kumppani pystyy kyllä luomaan saman tunnelman ja kokemuksen jos hän arvostaa ja hyvinvointi on tärkeää? onko myös se kokonaisuutta ajatellen yhdentekevää että osa ostetun seksin viehätystä muodostuu nimenomaan myös siitä ostamisesta, rahalla saadusta ajasta ja siitä, että palvelua tarjoaa tuntematon henkilö kehen ei liity mitään painolastia ja tunteita ja aiempaa sosiaalista kontaktia?

pitääkö tästä päätellä myös että miehet ostaa seksiä koska niin moni nainen ei arvosta tai pidä tärkeänä miehensä hyvinvointia?

ja kolmantena se tärkein - miksi sulle on niin tärkeää uskotella itelles että sä teidät naisia paremmin mitä he oikeasti haluaa ja voisi seksityöläiseltä saada? koetko sä mahdollisesti sen jotenkin emaskuloivaksi?
oulussa 15.-17.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Aleksi90

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : tänään kello 13:09:22 »
Kiva huomata, että tämä herättää keskustelua. Tätä juuri ajoinkin takaa, minkälaisia asioita naiset ottavat huomioon tai minkälaista haluaisivat.

Kuten Aapeli60 tuossa aikaisemmin sanoi:

Nyt taas yleistän, pahoittelut. Tuntuu olevan miesten ja naisten välinen ero kuin yö ja päivä. Mun mielestä on kiva että kaikilla on omat preferenssit siitä mitä haluaa. Näistä teidän kommenteista olisi myös meillä miehillä paljon opittava. Oli sitten kyse pitkästä parisuhteesta, palveluntarjonnasta tai ihan vaan yhden yön jutusta. :) Tosin näitä tekstejä lukiessa huomasin, että itselleni tuli hirveät suorituspaineet, vaikka en ole pt. ;D Mun mielestä tämä keskustelu kuvastaa hyvin myös kommunikaation tärkeyttä siitä mitä toinen haluaa ja mitä ei.

Hieman sekava teksti kun olen justiinsa lähdössä junaan. Jatkakaa! :D

Paikalla LakaNalle

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #28 : tänään kello 13:56:44 »

Lakanallella menee sekaisin parisuhteen edut ja se mitä tässä ketjussa on pointtina.

Vai meneekö sittenkään?

Kysymykseni oli kuitenkin, että onko tällaisen hoidon saaminen naisille jotenkin harvinaista, koska mulle tällainen toiminta on normi niin seksikumppaneiden, satunnaisten deittien, kuin vakituisen kumppanin kanssa?
Sekä tarkentava kysymys, että mikä tuossa itse videossa on se juttu, koska sitä kai tämän ketjun aloittajakin haluaa tietää?

Se, että huomautan Isan omiin parisuhdekokemuksiin pohjautuvaan "nokkelaan" kommenttiin, että parisuhteessa on myös mahdollista  luksukseen, saa kaikki naiset varpailleen, on kummallista? Se oli kommentti Isalle siitä, että parisuhteessa on mahdollista luksustason nautintoon, jos hän ei sitä ehkä ole kokenut. Ei tähän ketjuun yleisesti.

Ihan takuulla se oman seksikumppanin, deitin tai parisuhdekumppanin antama eroottinen hieronta voi olla yhtä hyvä, kuin palvelusta veloittavankin. Jopa paljon parempi.
Ei todellakaan ole minkään luksuksen tae, jos palvelusta maksaa jotain. Kuten kommentissasi mainitsitkin.

Minun kysymys kuului, että mikä tämän ratkaisee?
Jos se on tietynnäköinen mies, that's fine! Kotona on sitten tylsemmän näköinen mies.
Jos se on hierontapöytä, that's fine. Ehkä kotona ei ole sitten hierontapöytää.

Ps. Itse käytä maksullisia naisia. Suomessa ei ole sellaista maksullista naista, joka pystyy siihen mitä itse haluan. Joten en ota kantaa, että miksi miehet saa ja miksi naiset ei saa keskusteluun. Se ei ole ketjun pointti.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : tänään kello 14:24:09 »
Se, että huomautan Isan omiin parisuhdekokemuksiin pohjautuvaan "nokkelaan" kommenttiin, että parisuhteessa on myös mahdollista  luksukseen, saa kaikki naiset varpailleen, on kummallista? Se oli kommentti Isalle siitä, että parisuhteessa on mahdollista luksustason nautintoon, jos hän ei sitä ehkä ole kokenut. Ei tähän ketjuun yleisesti.

sulla ei kyllä oikein ole varaa nyt piikitellä mua "nokkeluudesta" jos sä samalla itse leukailet että mä en ole vain saanut tarpeeksi hyvää seksiä parisuhteessa :D onkohan tää sulle oikea foorumi jos sun panos keskusteluun on lähinnä kyseenalaistaa ihmisten halua ostaa seksipalveluita ja humblebräggäillä miten luksuskumppani sä itse olet?

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #30 : tänään kello 14:35:14 »

Kysymykseni oli kuitenkin, että onko tällaisen hoidon saaminen naisille jotenkin harvinaista, koska mulle tällainen toiminta on normi niin seksikumppaneiden, satunnaisten deittien, kuin vakituisen kumppanin kanssa?

Tässä sulle vastaus, jonka sä jo tiedät ja odotat saavasi, mutta annetaan tää validaatio sulle kun selkeästi kerjäät sitä: ei, kaikki miehet eivät anna kumppaneilleen tuon videon kaltaista hoitoa ja hierontaa, ei edes kaikissa toimivissa ja hyvissä parisuhteissa. Sä tiedät sen, tollanen humble brag on säälittävää kun sen ainoa tarkoitus on selkeästi nostaa sut muiden miesten yläpuolelle ja korostaa sun erinomaisuutta.

Lainaus
Ihan takuulla se oman seksikumppanin, deitin tai parisuhdekumppanin antama eroottinen hieronta voi olla yhtä hyvä, kuin palvelusta veloittavankin. Jopa paljon parempi.
Ei todellakaan ole minkään luksuksen tae, jos palvelusta maksaa jotain. Kuten kommentissasi mainitsitkin.

Eihän tässä kielletty sitä etteikö oman kumppanin antama hieronta voisi olla luksusta! En tiedä onko sulle koskaan tullut mieleen että kaikilla naisilla ei ole kumppania? Tuskin hyvässä suhteessa oleva nainen ostaisi edes seuralaispalvelua. On olemassa sinkkuja joilla ei ole sitä omaa täydellistä kumppania kuten sinä, ja on olemassa naisia jotka on surkeassa suhteessa ihan kuten miehiäkin.

Lainaus
Jos se on tietynnäköinen mies, that's fine! Kotona on sitten tylsemmän näköinen mies.

Vastaan käytännössä samaa mitä Isa tossa jo sanoikin, jonka sä ignoorasit tyylikkäästi. Ammattilaistason luksus tuntemattoman ihmisen tekemänä tyylikkäässä ja miellyttävässä paikassa, joka ei ole oma koti. Naiselle oma koti voi olla stressitekijä, siellä on pyykit ja pölykoirat ja mahdollisesti lapsetkin. On ihanaa mennä ostamaan luksuspalvelua, mä esimerkiksi rakastan istua kynsihuollossa tai kampaajalla kaksi tuntia kun mua palvellaan miellyttävässä ympäristössä ja mun ei tarvitse miettiä mitään kotijuttuja tai arkijuttuja. Saan keskittyä pelkästään itseeni ja omiin ajatuksiin samalla kun asiakaspalvelija tekee hyvin työnsä.

Lainaus
Ps. Itse käytä maksullisia naisia. Suomessa ei ole sellaista maksullista naista, joka pystyy siihen mitä itse haluan. Joten en ota kantaa, että miksi miehet saa ja miksi naiset ei saa keskusteluun. Se ei ole ketjun pointti.

Kukaan tuskin yllättyi tästä. Kun et itse osta palveluja sun on selkeästi hankalaa asettua niitä ostavan asemaan ja nähdä tätä näkökulmaa mitä sulle yritetään kertoa.
💎 Turku 10.-11.2. 💎

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : tänään kello 14:36:49 »
ja vastauksena kysymykseen:

"luksus" on määritelmällisesti poikkeuksellista, ylellistä, harvinaista, jopa ainutlaatuista. vaikka parisuhdeseksi olisi miten uskomatonta tahansa, oma kumppani on väistämättä aina osa omaa arkea.

vaikka kumppani voisikin tarjota oman hierontahuoneen ja sinne oman hierontapöydän ja rakentaa kokonaisvaltaisesti kaikkia aisteja aineellisesti hemmottelevan kokonaisuuden, siinä on silti se olennainen ero, että se kumppani on sen hieronnan loputtua edelleen se tyyppi jonka kanssa sä oot ollut treffeillä tai joka toivoo että säkin vuorostasi joskus hemmottelet sitä tai jonka kanssa sä katot joskus housea pieruverkkareissa. se hieronta on osa sosiaalista vastavuoroisuutta, sidoksissa siihen suhteeseen, siinä deittailu- tai parisuhteessa tapahtuvaa hellittelyä, jonka funktio on täydentää ja rikastaa sitä ihmissuhdetta.

ammattilaisen pöydällä mun ei tarvitse toivoa hemmottelua, yllättyä hemmottelusta tai olla kiitollinen siitä. mä tiedän että sillä ihmisellä ei ole mua kohtaan mitään muita odotuksia kuin se, että mä saavun, maksan ja poistun. se on sitä sellasta no strings attached -nautintoa, minkä mä valitsen itse ostaa itselleni, ja sen toisen ihmisen koko rooli mun elämässä on pelkästään täyttää sen parin tunnin aikana mun tarve.

tää koko ihmettely on vähän sama kun kysyis et mihin tarttee terapeutteja kun voihan ongelmistaan puhua myös ystävälleen. koska joskus on ihan tosi kiva maksaa ammattilaiselle siitä, että saa olla itsekäs.

Paikalla LakaNalle

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : tänään kello 14:58:33 »

sulla ei kyllä oikein ole varaa nyt piikitellä mua "nokkeluudesta" jos sä samalla itse leukailet että mä en ole vain saanut tarpeeksi hyvää seksiä parisuhteessa :D onkohan tää sulle oikea foorumi jos sun panos keskusteluun on lähinnä kyseenalaistaa ihmisten halua ostaa seksipalveluita ja humblebräggäillä miten luksuskumppani sä itse olet?

Nyt menee jälleen puurot ja vellit sekaisin. En ole missään vaiheessa puhunut mitään sinun saamasta seksistä ja kuinka laadukasta se on.
Rauhoitu.

Paikalla LakaNalle

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : tänään kello 15:21:54 »

Tässä sulle vastaus, jonka sä jo tiedät ja odotat saavasi, mutta annetaan tää validaatio sulle kun selkeästi kerjäät sitä: ei, kaikki miehet eivät anna kumppaneilleen tuon videon kaltaista hoitoa ja hierontaa, ei edes kaikissa toimivissa ja hyvissä parisuhteissa. Sä tiedät sen, tollanen humble brag on säälittävää kun sen ainoa tarkoitus on selkeästi nostaa sut muiden miesten yläpuolelle ja korostaa sun erinomaisuutta.

Lainaus

Eihän tässä kielletty sitä etteikö oman kumppanin antama hieronta voisi olla luksusta! En tiedä onko sulle koskaan tullut mieleen että kaikilla naisilla ei ole kumppania? Tuskin hyvässä suhteessa oleva nainen ostaisi edes seuralaispalvelua. On olemassa sinkkuja joilla ei ole sitä omaa täydellistä kumppania kuten sinä, ja on olemassa naisia jotka on surkeassa suhteessa ihan kuten miehiäkin.

Lainaus

Vastaan käytännössä samaa mitä Isa tossa jo sanoikin, jonka sä ignoorasit tyylikkäästi. Ammattilaistason luksus tuntemattoman ihmisen tekemänä tyylikkäässä ja miellyttävässä paikassa, joka ei ole oma koti. Naiselle oma koti voi olla stressitekijä, siellä on pyykit ja pölykoirat ja mahdollisesti lapsetkin. On ihanaa mennä ostamaan luksuspalvelua, mä esimerkiksi rakastan istua kynsihuollossa tai kampaajalla kaksi tuntia kun mua palvellaan miellyttävässä ympäristössä ja mun ei tarvitse miettiä mitään kotijuttuja tai arkijuttuja. Saan keskittyä pelkästään itseeni ja omiin ajatuksiin samalla kun asiakaspalvelija tekee hyvin työnsä.

Lainaus

Kukaan tuskin yllättyi tästä. Kun et itse osta palveluja sun on selkeästi hankalaa asettua niitä ostavan asemaan ja nähdä tätä näkökulmaa mitä sulle yritetään kertoa.

Kiitos Anna, mutta en tiennyt saavani.
Tiedän varsin hyvin, että on hyviä parisuhteita ja on kaikkea siltä väliltä.
Tiedän myös, että on hyviä fwb suhteita ja hyviä deittejä.
Ja kun kysyn eroottisesta hieronnasta, että onko se harvinaista, niin tarkoitan sillä kaikkia yllä mainittuja suhteita ja/tai kumppanuuksia. En pelkästään yhtä niistä.

Mikä tuossa kysymyksessä on väärin, jos se auttaa esimerkiksi jotain tällä forkalla perustamaan oma bisneksen?
Eikös tarkoitus ole juuri sitä selvittää ja suurinosa tuntuisi ottavan ennemmin maksullisen palvelun, kuin että tyytyisi esim. kumppanin vaivannäköön yllä mainitun suhteen.
Osan kohdalla en enää ihmettele ollenkaan, jos ei tällaista kotona haluta kumppanille antaa.

No mutta siinäpä on jollekin bisnesrako ihan selkeästi.