Jos haluaa käydä kokemassa maksuseksin kaikki huonot puolet, niin Ghanalainen Jesssy RE on hyvä valinta.
Tämä ihan hetken mielijohteesta tuli valittua eksoottisena vaihtoehtona.
Seisotti ensin ovella puhelimen kanssa 5 minuuttia. Vastaili kyllä viesteihin ja kyseli että oletko nyt ovella, vaikka sanoin olevani ovella monta kertaa. Sanoi olevansa yläkerrassa.
Vihdoin summeri soi ja tartuin oveen, mutta myöhästyin. Laitoin viestin, että paina uudestaan ja odotin käsi oven kahvassa. Pääsin sisään ja ajattelin kävellä raput yläkertaan. 6 kerrosta ja mikään ovi ei matkalla auennut.
Sitten tuli viesti, että oletko jo sisällä, asunto on 2 kerroksessa. Raput alas ja 2 kerrokseen seisomaan kännykän kanssa. Mikään ovi ei taas auennut. Sitten tuli viesti, että sorry 3 kerros. Nousin yhdet raput, eikä taas ovi aukea.
Nyt olin varma, että tämä on pikkupoikien pila ja lähdin. Kuulin että ovi aukesi ja käännyin takaisin. Sisällä oli tyly täysin hymytön nainen. Minä en kovin helpolla käänny ja tämä muistutti kuitenkin etäisesti kuvan naista, niin maksoin sovitusti.
Ei puhunut sanaakaan, vaan ynähdellen näytti mitä pitää tehdä. Vaatteet pöydälle. Pyyhkäisi sillä aikaa kosteuspyyhkeellä alapäätään ja otti kondomin jota alkoi änkemään löysään kulliin. Lemahti niin pahasti, ettei varmasti ollut käynyt koko päivään suihkussa. Ala ja yläpää tuoksahti molemmat, ettei oikein pystynyt olemaan lähärissä ja pyysin että ottaa suihin. Siinä oli ihan hyvä ja riittävän etäisyyden päässä, niin pääsin melko nopeasti ulos.
Ei yhtään hymyä koko aikana. Hän oli täydellinen vastakohta esittelytekstilleen, jossa kehui olevansa parasta GFE-tasoa ja aina hyvän tuulinen 😂 Ja saa olla kunnon pelimies joka pimppiä menee nuolaisemaan.
Mutta siis oma syyhän tämä oli. Ghana on edelleen kehitysmaa ja kulttuurierot on suuret. Hän varmasti toimi kuten omassa maassaan on tapana. En siis syytä häntä vaan itseäni ja tämä nyt vaan varoituksena jos joku odottaa saavansa esittelyn kaltaista palvelua, niin sitä ei ole luvassa.
Ainiin ja kun olin tulossa asunnolle, niin näin toisen Ghanalaisen näköisen menevän sisään. Arvelin ensin että on sama nainen, mutta oli hoikempi. Vahva veikkaus että tämä odotti keittiössä hommien ajan.