Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miltä sivustolto löytää parhaiten seksiseuraa?  (Luettu 6205 kertaa)

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miltä sivustolto löytää parhaiten seksiseuraa?
« Vastaus #20 : eilen kello 18:34:42 »
Maksuttomista tinder paras vaihtoehto, sitten nakusuomi. Tuolta as sivulta saa onneksi asetuksen laitettua niin, ettei sponssia etsivät näy ollenkaan. Helpottaa vähän sorttasmista. Myös Facebook date toiminee edelleen, itsellä ei siitä ole enää kokemusta kun poistin koko naamakirjan. Mutta jokunen vuosi sitten ainakin oli ihan tinderin veroinen.

Maksullisista perus naapurisivu, tosiesko. Niin ja halutessaan nakusuomi.

XU on vähän niin ja näin. En oikein tiedä laittaako sen ilmaiseen vai maksulliseen seuranhakuun. Palvelu itsessään maksullinen. Ja jos sieltä haluaa seuraa, niin moni haluaa tapaamisen olevan jossain järjestetyssä tapaamisessa. Eli aikaa ja rahaa vaatii kyllä huomattavasti enemmän kuin olettaisi. Hauska harrastus toki, mutta itselläni kaatui ajan puutteeseen sovelluksen käyttäminen. XU:ssa myös maksullista seksiä tarjolla, mutta se tulee vasta viestittelyssä tai pahimmillaan lounaalla selville. Sivusto ei kaiketi hyväksy avointa maksullista seksiä.

Poissa Viiksiwallu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miltä sivustolto löytää parhaiten seksiseuraa?
« Vastaus #21 : eilen kello 23:37:08 »
^Klassikko :)

Kaupan jonossakin saattaa onnistua, täytyy vain osata lukea niistä pimuista, että ketä kannattaa lähestyä. Nettiaikakautena ne "lukukyvyt" ikävä kyllä laiskistuvat.

Piruvie, en olisi uskonut tuohon enää törmääväni   8) ;D ;D
Tuo legenda taitaa olla minun alullepanema...
Okei, okei, tämän voisi aloittaa kuin Star Warsin alkutekstit  ;D
Hakekaas popparia ja limua  ;D ;D

Long long time ago, oli Suomi24 sivuilla treffiosasto, siellä oli aika hyvin kaikenkarvaista porukkaa...
Itse olin vähän pettynyt tuon ashleymadisonin petturisivuston Suomiversion antiin, tosin sain sieltä  :behind:

No, tein suomi24ään ilmon (lyhennettynä).
Mikä alkoi tunnustuksella etten minä ole mikään valkoisella ratsulla ratsastava ratsastava prinssi, koska sinäkään et ole mikään prisessa.
Enkä ole kropaltani mikään Hunks, koska sinäkin olet ihan normaali suttura...
Tosimies iskee naisen vaikka kassajonossa, olen nähnyt, mutta koska en ole tosimies pitää yrittää treffisaiteilta...
jne... jne...
Toi kassajonojuttu oli tosin fiktiivinen, koska todellisuudessa se kundi iski kassaneidin....

Summs summaarum... arvatkaas sainko...
NO EN SAANUT :D
Viestejä kyllä tuli sähköpostin täydeltä, nykyään voisi varmaan puhua viraalista, porukka arvosti rehellisyyttäni ja huumorintajua mutta pillua ei irronnut ei maksullista eikä ilmaista.
Mutta onneksi silloin oli vielä aito ja alkuperäinen Sihteeriopisto ja Tampereen sihteerit oli halukkaita vierailemaan täällä Mikkelissä  :)

Tuo alkuperäinen ilmoitustekstikin lienee vielä tallessa jossakin levyjen kätkössä jos joku haluaa sen vängällä todisteeksi nähdä :D