Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?  (Luettu 9831 kertaa)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 29, 2020, 14:47:39 »
Varmasti niitä tulee jossain vaiheessa.

Näin ”hutsun” näkökulmasta toivoisin, että jos on johonkin pettynyt (se, ettei sulla seiso kännistä tai muuten vaan, ei ole palveluntarjoajan vika), niin siitä sanottaisiin suoraan ja voitaisiin korjata asia.

Oon kuullut asiakkailta kaikenlaisia kauhutarinoita kuivuneesta paskasta räikeästi vääriin kuviin ja kaikkea siltä väliltä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #61 : Heinäkuu 29, 2020, 17:37:15 »
Höpö höpö. eihän siitä kortsusta mitään haittaa ole ja suojaus on muutenkin paikallaan. Ja kun sit paneettaa, niin kyllä se pohjaan asti pitää panna, silloin se tuntuu molemmista oikein hyvältä ja samalla nauttii ja tietää saaneensa, kun sitähän makeaahan lähdettiin hakemaan puolesta tunnista, ainakin tuntiin. Joka kerta otan ainakin tunnin ajan, mut mieluummin hieman pitemmän...Kyllä "vanha" nauttii kun on vielä mahdollisuus... Pohjaan asti, kuten Venlakin toivoi... Enkä ole pettynyt palveluun koskaan, tiedä sit onko vaan ollut niin hyvä tuuri...ja taasen kohta pannaan...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #62 : Heinäkuu 29, 2020, 19:23:47 »
On ne kaksi eri maailmaa kumilla ja ilman, mutta molemmin pystyy kyllä panemaan. Se on vaan korvien välistä kiinni ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 29, 2020, 19:31:55 »
Joo, olen taipuvainen ajattelemaan niin, että kumista on näissä kuvioissa pelkkää hyötyä - varsinkin tiettyjen palveluntarjoajien kanssa sen ansiosta kestää hiukan pidempään.  ;)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #64 : Heinäkuu 29, 2020, 19:58:50 »
... kumista on näissä kuvioissa pelkkää hyötyä - varsinkin tiettyjen palveluntarjoajien kanssa sen ansiosta kestää hiukan pidempään.  ;)

Mä oon ihan samaa miettiny. Ilman kumia leikit loppuisi vähä turhankin hätäseen 😁
Amator

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #65 : Heinäkuu 29, 2020, 21:30:42 »
Vain yhden kerran Suomalaisissa, ulkkareissa about 50/50. Siitä syystä käytännössä aina suomalaisia tai hyväksi rapsattuja ulkkareita.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #66 : Heinäkuu 29, 2020, 21:31:36 »
Joo, olen taipuvainen ajattelemaan niin, että kumista on näissä kuvioissa pelkkää hyötyä - varsinkin tiettyjen palveluntarjoajien kanssa sen ansiosta kestää hiukan pidempään.  ;)

"Elomme vaelluksen keskitiessä ma harhaelin synkkää metsämaata polulta oikealta poikenneena."

Jotenkin mä luen ton elää hiukan pidempään xD ja ihan aiheellinen syy käyttää kortsua irtoseksissä ja maksullisissa!

En oo semmosta serveriä tavannut, joka oleellisesti pärjäisi kortsu päällä paljaalle, paljaalle suulle tai fleshlightille, koska kortsun mikroilmastoon on vaikea luoda imua eli painetta.

_
dijon on sinappi