Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?  (Luettu 9832 kertaa)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #20 : Toukokuu 21, 2020, 09:38:18 »
Miten voit olla varma,ettei kondomi vaikuta kyseiseen ongelmaan?

Toki se voi vaikuttaa jos ei sitä halua käyttää, mutta silloinkin se ongelma lähtee asenteesta.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #21 : Toukokuu 21, 2020, 10:31:53 »
Tasan kaksi kertaa on tullut ammuttua kiekko katsomoon varmasta maalipaikasta. Se on todella vähän, kun ajattelee monta kertaa on pistetty kumia onnistuneesti g-pisteen ja verkkosukkien väliin.

Ja se mihin petyin oli asenne. Molemmista varoiteltiin keltaisilla sivuilla, joten tekemällä pohjatyön kunnolla olisi välttynyt oppirahojen maksamiselta.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #22 : Toukokuu 21, 2020, 10:36:06 »
Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.
Olisi hyvä että saisi alennusta, jos näin käy. My penis no like condom.

Hahahah! 😂😂 Eihän tosta voi Huoraa syyttää jos itse menee kännissä paikalle ja kulli on jo sammunut. Kortsun käyttö on kiinni sitten omista asenteista päänsisällä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #23 : Toukokuu 21, 2020, 11:05:48 »
Tulee mieleen tapaus, jossa kuvat eivät kertoneet kaikkea. Tämä ei mua oikeastaan häirinnyt, mutta joku muu olisi varmasti pettynyt. Kyse oli siis hyvin yleisestä tavasta ottaa valokuva yläviistosta, jolloin tissit näyttävät suurelta ja vatsa/lantionseutu todellista kapeammalta. Olen runsaampien muotojen ystävä, joten todellisuus ei suinkaan ollut mulle ongelma, mutta monelle olisi ollut. Yhtä kaikki epämääräinen markkinointi yhdistettynä liukuhihnamaisen kylmään työskentelyyn ei vakuuttanut. Sääli, koska tyttö sinänsä oli kovin kaunis ja löytäisi varmasti oman kohderyhmänsä, jolle hänen fyysiset ominaisuutensa olisivat myyntivaltti. 

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #24 : Toukokuu 21, 2020, 11:10:55 »
Jos ei tyydy pelkkiin tuttuihin palveluntarjoajiin, niin totta kai tässä harrastuksessa tulee välillä pettymyksiä. Ne kuuluvat asiaan.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #25 : Toukokuu 21, 2020, 11:37:15 »
Jos ei satoihin kokemuksiin muka mahdu huonoja kokemuksia, valehtelisin.

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #26 : Toukokuu 21, 2020, 19:12:28 »
Kyllähän tuo pettyminen on yleisempää kuin pettymättä oleminen. Positiivinen yllätys on kaikista harvinaisinta. Ehkä se että odottaa kuvien olevan edes kohtuu sinnepäin ja palveluiden pitävän paikkansa on vähän liikaa.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #27 : Toukokuu 21, 2020, 19:36:34 »
Kyllähän tuo pettyminen on yleisempää kuin pettymättä oleminen. Positiivinen yllätys on kaikista harvinaisinta.
Mä kyllä olisin jo lopettanut jos näin olisi mullakin. Keskiverto tapaaminenkin on pääsääntöisesti ihan kiva, ok ja siitä jää hyvä jälkimaku.

Onneksi näitä taivaita hipoviakin aina välistä ilmaantuu.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #28 : Toukokuu 21, 2020, 20:03:16 »
^
Joo hyvin pitkälle samaa mieltä. Valtaosa on ollut ihan sika mahtavia. Se että joskus vähän pettyy niin se on vaan hyvä, osaa arvostaa vieläkin enemmän niitä ihania neitoja, jotka on ihan käsittämättömän kivoja. 😘
Amator

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #29 : Toukokuu 21, 2020, 20:44:16 »
^Eipä osaa tohon mitään lisätä.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #30 : Toukokuu 21, 2020, 20:49:21 »
Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.
Olisi hyvä että saisi alennusta, jos näin käy. My penis no like condom.

Hahahah! 😂😂 Eihän tosta voi Huoraa syyttää jos itse menee kännissä paikalle ja kulli on jo sammunut. Kortsun käyttö on kiinni sitten omista asenteista päänsisällä.
Miten sä selität että kulli pysyy kovana suikkarissa/handjobissa ilman kumia? Ja sitten veltostuu kumin kanssa yhdynnässä? Kyllä se kumi on syypää. Stondis on myös löysempi/pienempi kumin kanssa.
Jokainen on yksilö, mulle kumilla on vaikutusta.
Vaikka turvaseksi-propaganda muuta väittäisi.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #31 : Toukokuu 21, 2020, 20:51:38 »
Kerran tosin kun yhdyntä epäonnistui minusta johtuvasta syystä, niin varasin uuden ajan todistaakseni että olen mies enkä marjanpoimija.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #32 : Toukokuu 21, 2020, 20:55:06 »
Yksi pettymyksen aihe muuten on, että tytöt on eri näköisiä ilman meikkiä. Yleensä myöhäisiltana ennen nukkumaanmenoa he pyytää lupaa saada pestä meikit pois. Annan sen luvan koska tietääkseni naisten iho menee huonoksi, jos nukkuvat yön yli meikkien kanssa. Kauneudellaanhan he elannon tienaavat. Mutta aamulla tyttö on eri näköinen kuin mistä maksoin illalla.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #33 : Toukokuu 21, 2020, 21:19:37 »
Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.
Olisi hyvä että saisi alennusta, jos näin käy. My penis no like condom.

Hahahah! 😂😂 Eihän tosta voi Huoraa syyttää jos itse menee kännissä paikalle ja kulli on jo sammunut. Kortsun käyttö on kiinni sitten omista asenteista päänsisällä.
Miten sä selität että kulli pysyy kovana suikkarissa/handjobissa ilman kumia? Ja sitten veltostuu kumin kanssa yhdynnässä? Kyllä se kumi on syypää. Stondis on myös löysempi/pienempi kumin kanssa.
Jokainen on yksilö, mulle kumilla on vaikutusta.
Vaikka turvaseksi-propaganda muuta väittäisi.

Se johtuu ihan jo pelkästään siitä olettamuksesta, että kumi päällä lerpahtaa ja sen alkon yhdistelmästä. Oli itselläkin vaikeuksia totutella kumin käyttöön pitkän suhteen jälkeen. Toki se tuntumaa vie, mut ei ainakaan itsellä vaikuta erektion vahvuuteen. Ennemmin siihen kuinka nopeasti nalli palaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #34 : Toukokuu 22, 2020, 07:29:30 »
Olen pettynyt, useimmiten palvelun tarjoajana on ollut ulkomaalainen hupakko. Kotimaisten ihanien tyttöjen kera harvemmin pettyy. Siksi suosin Suomalaista.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Makkeli

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #35 : Toukokuu 22, 2020, 10:02:26 »
Joskus aikaisemmin kun tahti oli about 1 uusi tuttavuus per viikko, käytin kaavaa: 10 tapaamista. 2 todella hyvää - 5 ihan ok - 3 floppia. Toi suhde piti aika hyvin paikkaansa, kun jaksoi hieman selvittää kenelle menee eikä vain soittanut halvimmalle ja ensimmäiselle.

Syitä oli useita miksi aina ei vaan ollut niin huippua. Kulttuuriset erot, asenteet, miten hyvin juttu luisti, palveluntarjoajan asenne, oma kiire, kommunikaatio, odotukset  vs. realiteetit jne jne. jne.

Myynnissä on usein käytetty suhdetta 1:10 ( yksi kappa vaatii 10 tarjousta) ja hylsyt vaan kuuluu kuvaan, niin tossa pysty samoin itselle perustelemaan ja sietämään flopit sekä miettimään, että sivuosumia tulee kun paljon touhuaa =D Muta silti jokaisen flopin jälkeen kyllä vitutti ja paljon, siitä ei pääse mihinkään.


 ;D

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #36 : Toukokuu 22, 2020, 13:11:45 »
Joo, kun ei stondannut liian kännin/kortsun takia ja jouduin maksamaan silti täydestä ajasta.
Olisi hyvä että saisi alennusta, jos näin käy. My penis no like condom.

Totta kai jouduit! Myyjä tarjoaa tiettyä palvelua, sinä teet ostopäätöksen mitä ostat. Jos et saa myyjältä luvattua tuotetta/palvelua, on perusteita keskustella hinnan alennuksesta. Jos itse olet tehnyt väärän ostopäätöksen tai et pysty hyödyntämään ostamaasi palvelua kuten olit kuvitellut, niin miten se voi olla myyjän vastuulla? Osaatko perustella logiikkasi?

Tiedän yhden yrityksen jonka palvelulupaus on rahat takaisin mikäli asiakas ei ole tyytyväinen. Tämä on äärimmäinen poikkeus ja hurja usko omaan osaamiseen. Joskus kauppias saattaa hyvittää asiakasta vaikka ongelma onkin ollut asiakkaan väärä valinta (esim. vaatteen vaihto toiseen), mutta tämä on myyjän päätös ottaa asiakkaan virhe omaksi tappioksi jotta ylläpitäisi hyvää mainetta. Tämä on aina myyjän vapaaehtoinen vastaantulo. Sinulla ei ole mitään perusteita olettaa tällaista ellei myyjä ole sitä erikseen luvannut.
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #37 : Toukokuu 22, 2020, 14:27:28 »
Pettymys on liian vahva sama. Koskaan en ole hupakon luota lähtenyt niin, että harmittaa/vituttaa. Aina ei kaikki ole mennyt toiveideni mukaan, mutta silti olen poistunut tyydytettynä ja hyvällä mielellä. Seksissä on aina kaksi (okei te pervot - 3, 4, 5,...) osapuolta. Todella paljon on kiinni omasta asenteesta. Seksissä on niin paljon nautinnollisia juttuja, että jos yksi ei toimi niin juttele siitä tai keskity niihin jotka toimii.

Minulla kaksi ensimmäistä tapaamista oli ulkolaisen hupakon kanssa. Ensimmäinen jännitti sairaasti ja meni ihan opettelun piikkiin. Ei syntynyt yhteyttä sen ihmisen kanssa, mutta hän oli ystävällinen ja oli huikeata päästä sänkyyn kauniin naisen kanssa! Toinen oli kovasti kehuttu "top gfe experience". Tyttö oli todella fiksu ja mukava ja seksikin nautinnollista, tosin ei enää nykymittapuun mukaan pääsisi kärkeen.

Tämän jälkeen olen käynyt muutamaa kokeilua lukuunottamatta kotimaisilla foorumeilla kehutuilla. Kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän hyviä joten pettymyksestä ei voi puhua. Usein ensimmäinen tapaaminen on kokeilua ja muutaman kanssa olen tosi tyytyväinen, että olen antanut toisen mahdollisuuden ;D Eräs kotimainen kehuttu oli ensimmäisellä tapaamisella unohtanut asutoiveeni, mutta nainen oli miellyttävän oloinen ja seuraava tapaaminen olikin upea! Se oli unohdus, ei todellakaan vika palveluasenteessa.

Ajatus, että jokainen yksityiskohta menisi täydellisesti haaveideni mukaan on mahdollista vain mielikuvituksessa. Oikeassa elämässä sitä hyvää elämystä haetaan yhdessä palveluntarjoajan kanssa. Useimmiten on kyse omasta taidostani kommunikoida toiselle mitä toivon. Löytämäni parhaat palveluntarjoajat ovat uskomattoman taitavia. Nyanssit joihin enää voisin toivoa muutosta tuntuvat niin pieniltä, että en halua häiritä hyvää fiilistä säätämisellä. Asiakkaalla pitää olla suhteellisuudentajua, haluatko nauttia vai säätää?

Rima onkin nostettu todella korkealle. Olisiko näissä pettymyksiä kokeneissa suuri osa sellaisia jotka käyvät ulkolaisilla ja kokeilevat koko ajan uusia? En sano etteivät ulkolaiset voisi olla yhtä hyviä kuin kotimaisetkin, mutta heidän joukossa lienee enemmän feikkejä ja markkinointi ei aina niin rehellistä. Itse asiassa näiden alalla vakiintuneiden kotimaisten markkinointi on paljon rehellisempää kuin yleensä brändäys muissa tuotteissa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #38 : Toukokuu 22, 2020, 14:52:18 »
^ Hyvä kirjotus jonka voin allekirjoittaa. Itselläni on ollut hupakoinnissa kolme erilaista vaihetta. Pitkään (suurimman osan siitä ajasta kuin olen harrastanut) noudatin yhden pysähdyksen taktiikkaa eli en koskaan käynyt samalla kuin kerran. Suurin osa oli ulkomaalaisia, ja tältä ajalta on myös suurin osa pettymyksistä. Sitten menin muutamaksi vuodeksi toiseen laitaan, eli kävin vain yhdellä vakkarilla. Toisin kuin yleensä annetaan ymmärtää, vakkarinkin kanssa käynnit voivat olla erilaisia ja niihin voi sisältyä pettymyksiä - mutta niistä voi oppia, mikä on vakaroinnin kiistaton etu. Nykyisin olen kolmannessa vaiheessa, eli pyrin pelaamaan varman päälle ja tapaan harvakseltaan pääasiassa joitakin mieluisia palveluntarjoajia.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko koskaan pettynyt huoran tarjoamaan ja luvattuun palveluun?
« Vastaus #39 : Toukokuu 22, 2020, 15:01:41 »
Seksi on samanlaista kuin hyvä ruokakin, kun kerran saa maistaa jotain niin mahtavaa mitä koskaan ennen ei ole maistanut, niin ennen niin hyvätkin muuttuu keskinkertaisiksi ja seuraavaa odottaessa odotuksen ovat useasti liian korkealla.

Mä olen varmaan nelosvaiheessa, eli ei oikein jaksa tavata enään ketään🙂.
Vakkaria kyllä, mutta tuntuu että on saavuttanut jo huipun.

Tai no, sitähän ei lasketa, että eilen thai tyttö lutkutti taas mun munaa😁
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2020, 15:04:20 kirjoittanut dude »