Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Omalaatuinen toivomus/ajatus  (Luettu 643 kertaa)

Poissa Mako75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Omalaatuinen toivomus/ajatus
« : Tammikuu 28, 2026, 22:43:38 »
Olenkohan ainoa jolla olisi mielenkiintoista tämän tyyliseen tapaaminen. Aika olisi esim 2-3 tuntia siihen kuuluisi seksi sen normi 15-30 minsaa ja loppu aika olis sängyssä lepäilyä ja kahveet ja ennen kaikkea keskustelua ihmisen kanssa kenen kanssa et ole missään sidoksissa että missään roolissa. Puhumista mielipiteitten kyselyä jne... pieneltä osin omien salaisuuksien kertomista . Eli vähän ku7n psykoterapeutin luona mutta ihmisen kanssa jolla ei ole oikeita kysymyksiä jne.... Tosiaan Olisko hinta halvempi kuin fullkontakt tapaamisessa? Kaiken kaikkiaan olisi kiva jos olisi ihminen joka olisi irrallaan kaikesta muusta töistä kavereista puolisosta sukulaisista ja täysin anonyyminä. Tällaiselle palvellut voisi olla kysyntää ilman seksiäkin mutta johtuen foorumista nii  otetaan se mukaan...

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omalaatuinen toivomus/ajatus
« Vastaus #1 : Tammikuu 28, 2026, 23:21:05 »
Et sä ainoa ole, alla olevassa linkissä viimeisin keskustelu asiasta. Ketjussa tais olla linkkejä muihinkin keskusteluihin
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,18280.0.html

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2026, 23:33:38 »
Iso osa mun asiakastapaamisista noudattaa juuri tätä kaavaa. En ole kenenkään psykoterapeutti, mutta uskottu ja ystävällinen korva oon mielelläni.

Jokainen toki hinnoittelee tapaamisensa omalla laillaan, mutta itselläni normifusehinnastolla näissä mennään. Tähän kun kuitenkin kuuluu myös mahdollisuus siihen seksiin ja mun alastoman vartalon varsin vapaaseen kosketteluun myös mun tekemän emotionaalisen työn ja tilankannattelun lisäksi.

Ei kaikki asiakkaat maksa mielessään pelkästään seksistä ja tapaamispaikasta vaan kaikesta siitä naisen energiasta ja leikkisyydestä, lämmöstä, hellyydestä, intiimeistä tai älyllisesti stimuloivista keskusteluista, mun jakamattomasta huomiosta, tilasta ilman häiriötekijöitä tai suuria velvoitteita mua kohtaan (muita kuin käytöstavat). Mahdollisuudesta olla itsekin ilman naamioita ja kuten eräs asiakas kauniisti sanoi, emotionaalisesti vapaampi. En näe, että tää olisi lähtökohtaisesti vähäpätöisempää vaikka moista tunnelmaa eivät kaikki arvostakaan niin korkealle kuin kovaa panemista.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2026, 23:38:30 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Ensivierailu Suomen Chicagoon 17.-18.2.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 00:12:25 »
kuulostaa munkin korvaan ihan normaalilta pitkältä tapaamiselta :)

mä oon pitänyt hinnoittelussa sitä linjaa että tapaamiset jotka sisältää seksiä on lähtökohtaisesti aina saman hinnaston mukaisia riippumatta seksin määrästä, koska kyse on mielentilasta mille mun työ ja asiakaspalvelu perustuu, siis siitä ajatuksesta että olen koko ajan avoin seksille ja valmis siihen. hinta on eri sitten kun tapaaminen lähtökohtaisesti on kokonaan ilman mitään seksuaalista, mutta näiden kahden välillä liukuminen on vähän mahdotonta samassa tapaamisessa saman ihmisen kanssa.
oulussa 5.-7.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Paikalla Morjens

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : eilen kello 00:15:29 »
Et sä ainoa ole, alla olevassa linkissä viimeisin keskustelu asiasta. Ketjussa tais olla linkkejä muihinkin keskusteluihin
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,18280.0.html

Jep, tuonne tuli paljon hyviä kommentteja. Aika paljon jakautuu hinnoittelu. Jos seksi jää kokonaan pois, niin monet tekee edullisemmin.
 Tuo vähän eri juttu jos seksi kuuluu osana. Usein käsittääkseni jos ostetaan esim. 2h aika niin se on hinnoiteltu valmiiksi. Harva kuitenkaan sitä kahta tuntia jaksaa painaa, eli loppuaika on sitä mitä Annikin sanoi esim. gfe.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Mako75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 00:29:07 »
Jep se miksi tämä foorumi niin ne joita tavannut on tullut jonkinlainen tuttavuus ja ne joita tavannut useammin on jonkinlainen symppis fiilis jäänyt. Oli teeskenneltyä tai ei aika n8rmi keskustelua. Noh olen aikuinen ihminen niin voin varmasti asiasta kysäistä. 1. Kerralla tämä ei ole vaihtoehto mutta sellaisen jonka tavannut useamm7n. Ja ei en halua psykoterapeuttia joka on ammattilainen vaan ihan normi ihmisen ja jonka kanssa tiedän että juttu luistaa ja joka ei tiedä minusta mitään (muuta kuin kerro ) enkä minä hänestä
Luulen että tällainen juttu tekis hyvää monelle oli sitte  tyttö poika tai jotainmuuta

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : eilen kello 07:30:03 »
niin onhan tästä ollut ennenkin teenkin pienen käännön kun valtaosalla on tuntihinta vaikka korttia pelattas niin miksi ongelma on tyyppi joka varaa tunnin

käy suihkussa panee 50min " työkaveri " niin tiesin ongelmista aika moni tuntui jo 30min jälkeen hätistävän pois tai hoputtavan eks sä jo tuu en tiedä oliko

useampia laukeamisia mutta tästä on senverran aikaa että harvalla oli mitään 1 mällit tähän hintaan sääntöjä.
kysyvälle vastataan

Poissa eepo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 08:08:10 »
Onnistuuhan tuo.
Kun oikean PT:n valitsee. Hyviä kokemuksia on.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #8 : eilen kello 08:39:28 »
Varmasti on hyvin erilaisia toivomuksia tapaamisille, tämä kuulostaa hyvinkin yleiseltä. Itse ajattelen, että ykkösasia on pyrkiä valitsemaan itselle sopiva pt, jonka kanssa asiat sujuisi alusta loppuun. No sitähän ei kokeilematta tiedä ja muiden rapsat on muiden kokemuksia, joten niihinkään ei kannata liikaa takertua.

Poissa Usva

• Jr. Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9 : eilen kello 11:19:14 »
Komppaan Annia ja Isaa, kuulostaa tavanomaiselta, aika ihanalta, pitkältä tapaamiselta. Teen erikseen myös edullisempia seksittömiä läheisyystapaamisia ja tarjoan seksuaaliterapiaa, mutta näihin ei tosiaan kuulu missään vaiheessa seksiä.
Pääasiallisesti pääkaupungissa, mutta toisinaan herkuttelemaan pääsee muuallakin 😘