Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liian tuttu asiakas.  (Luettu 9796 kertaa)

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liian tuttu asiakas.
« Vastaus #40 : Huhtikuu 13, 2026, 20:44:35 »
^ Kyllä työmies on pillua ansainnut.

Ilmankos en  sosiaalitoimiston asiakkaana saakkaan koskaan pillua vaan joutuu tyytymään munaan.

Poissa ossiiih

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : eilen kello 11:44:19 »
Joskus oli fantasiana tavata joku vanha koulukaveri, ihan sama kuka. No eipä oo tullu vastaan.

Poissa Tiia

• Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #42 : eilen kello 13:43:05 »

Mä muistan törmänneeni tähän tarinaan myös. Nainen kävi töissä maanantaisin ja mies asiakkaana perjantaisin.

Tää on jotenkin tosi suloinen tarina 🥰 Toivottavasti tällä oli onnellinen loppu.

Tää teema on kyllä yksi niistä jutuista, jotka oikeastaan harmittaa siinä että tekee töitä omalla nimellään ja naamallaan. En ehtinyt jännittää tuttujen tapaamista kuin ehkä vuoden ajan ja nyt se ei oo enää mahdollista. 😔😅

Mutta yksi tosi kuumottava kohtaaminen vähän tähän suuntaan on tullut eteen tän jälkeenkin, kun ovella oli yhtäkkiä mun teinivuosien iso julkkisihastus 😳🤩

✨Porissa 14.-15.4.✨

Uusimpia kuvia

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #43 : eilen kello 15:29:36 »
Jos asiakas röyhtäisee niin kaikkihan tietää että silloin on kyseessä tuttu ja turvallinen Thor Patsas.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa -Veeti-

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : eilen kello 17:38:41 »
Tästä yksi jännä kokemus, vaikka ei näissä merkeissä lopulta tavattukaan.

Tunnistin ilmoituksen kuvista, että entinen työkaveri tekee näköjään näitä hommia. Piti vielä ristiintarkistaa muutamat kuvat Facebookista ja totesin, että kyllä, sama nainen.

Ei muita tällaisia kokemuksia (onneksi)  :)

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Full Member
  • Galleria (25)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #45 : eilen kello 23:00:05 »
Mulla on ollut hupakointitreffit opiskelututun kanssa. Hyvän kasvomuistin omaavana tunnistin hänet heti, vaikken tiedä juttelimmeko ikinä opiskeluaikana moikkailua enemmän. En tiedä tunnistiko hän mua.

Parin treffejä kyselleen viesteihin olen jättänyt vastaamatta kun olen tunnistanut herrat heidän wap-profiilikuvistaan (etäisiksi) tutuiksi.

Eräs siviilipuolen työpaikkahakemus jäi laittamatta kun perehdyin palkkaavan organisaation henkilöstöön. Tosin olisihan se ollut herkullinen asetelma pölähtää työpaikkahaastatteluun ja kohdata tyyppi kenen kanssa olisimme jo vähän enemmänkin perehdytty toistemme osaamiseen. 😁
💜💜💜 Helsingissä ke 15.- pe 17.4. 💜💜💜

Lämmin, mukaansatempaava, hurmaava ja hersyvä 41-vuotias hupsuttelija Helsingistä.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #46 : eilen kello 23:25:56 »

Eräs siviilipuolen työpaikkahakemus jäi laittamatta kun perehdyin palkkaavan organisaation henkilöstöön. Tosin olisihan se ollut herkullinen asetelma pölähtää työpaikkahaastatteluun ja kohdata tyyppi kenen kanssa olisimme jo vähän enemmänkin perehdytty toistemme osaamiseen. 😁

Tossahan ois ollu hyvä sauma pyytää sellanen Monica Lewinsky - palkankorotus :laught:

(No ei tosiaan oikeesti. Noissa jutuissa tulee äkkiä outoja valta-asetelmia ja jos joku juttu menee pieleen, se menee sitten samantien aika syvään jorpakkoon.)