Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liian tuttu asiakas.  (Luettu 1978 kertaa)

Poissa jarijari

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liian tuttu asiakas.
« Vastaus #20 : tänään kello 04:30:33 »
Muutaman kerran,  salilla viereisellä kuntopyörällä aina  samaan aikaan polkenut hieman tympeä nainen, avasi oven, ja molemmat naurettiin ja hoidettiin hommat,
kerran kaverin juhlissa, tuli tyttö poikaystävänsä kanssa , ja siinä pokkana käteltiin ja esiteltiin itsemme, on näitä välillä kaupoissa ym. tullut vuosien varrella vastaan, no elämä on.
Joskus rva kysynyt kukas tuo oli, kuka kulloinkin......

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : tänään kello 08:02:41 »
Kerrankin löytyi paikka jossa hieman voimakkaasta kasvosokeudestani ei ole haittaa. Tunnistan ihmiset lähinnä asiayhteydestä, joten jos asiakas kävelee siviilissä vastaan niin ei minulla ole aavistustakaan. Ja toisinpäin, melkoisen tuttu saa tulla ovelle että tunnistan.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa riippi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 08:41:27 »
Mulla niin päin. Että kävin tytön luona muutamia kertoja, viimeksi viikonloppuna. Maanantaina tyttö ilmestyi työpaikalle kun yhteistyökumppani esitteli uuden työharjoittelijansa. Tervehdin kohteliaasti. Ja tytön helakan punaiset posket viittasi siihen että hän tunnisti myös minut. Mulle asialla ei väliä, sivubisnekset opiskelun ohessa mulle ihan OK. Mutta tyttö ei tuon jälkeen enää viesteihin vastannut ja asiakassuhde päättyi siihen.😐